czwartek, 5 kwietnia 2018

Eo Laboratorie - Ecolab żel do mycia twarzy


Hej kochani🌼

I mamy w końcu wiosnę, słoneczko świeci i ogólnie człowiek jest bardziej pozytywnie nastawiony do życia 😎

Dzisiaj parę słów o żelu do mycia twarzy Eo Laboratories  czyli rosyjskie kosmetyki Ecolab .Z tego co się orientuje sa to te same kosmetyki choć różnią się ta jedna literka, sama nie wiem dokładnie czemu tak jest .


OPIS PRODUKTU:

Głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry tłustej i problematycznej zapewnia jej czystość, miękkość, gładkość i świeżość oraz zdrowy i zadbany wygląd. Aż 99% składników żelu jest pochodzenia naturalnego, dzięki czemu jest on bardzo łagodny dla skóry. Jego skuteczne działanie oczyszczające oraz pielęgnacyjne to zasługa aktywnie działających składników roślinnych, wśród których kluczową rolę pełni organiczny ekstrakt z irysa, wykazujący działanie oczyszczające, przeciwzapalne i nawilżające, a także wspomagające łagodzenie podrażnień, zwężające pory i poprawiające jędrność oraz elastyczność skóry. Kolejnym cennym składnikiem żelu jest ekstrakt z wrzosu, który zmiękcza i nawilża skórę oraz chroni ją przed działaniem wolnych rodników. Ważną rolę pełnią też ekstrakt z mięty o właściwościach tonizujących, odświeżających i łagodzących oraz olejek z bergamotki o właściwościach antyseptycznych. Żel nie zawiera SLS-ów, olejów mineralnych, parabenów, alkoholu oraz syntetycznych barwników.

Żel zamknięty w miękkiej tubce , zamknięcie wieczka nie jest zbyt praktyczne i czasami ciężki jest je otworzyć co jest jedyną wada tego produktu.


Żel ma przezroczysta barwę i delikatny kwiatowy zapach.Konsystecja żelowa lekko glutowata ale mi to nie przeszkadza.


Dużym atutem tego produktu jest krótki, dobry skład.
Znajdziemy w nim składniki , które świetnie sprawdzają się w pielęgnacji skóry tlustej, ekstrakt z wrzosu o właściwościach antybakteryjnych, ściągających, łagodzący stany zapalne , podrażnienia, zaczerwienienia, antyoksydant, posiada również działanie przeciwzmarszczkowe .
Ekstrakt z irysa reguluje łojotok, pomaga zachować elastyczność suchej skóry , pielęgnuje skórę wrażliwą 
Ekstrakt z mięty pieprzowej działa przeciwzapalnie, łagodząco, kojąco, odświeżająco.
Olejek z bergamotki działa antyseptycznie, antywirusowo, regeneracyjnie .
Do tego delikatne substancje myjące, nawilżająca gliceryna, zagęszczacz i lekkie konserwanty na końcu składu.

Żel dobrze oczyszcza skórę, pieni się delikatnie ale wystarczająco aby dobrze oczyścić i odświeżyć skórę. Nie podrażnia skóry ani oczu.Ladny zapach umila aplikacje.Nie powoduje ściągnięcia skóry, nie wysusza.
Świetny żel do pielęgnacji skóry problemowej,z dobrym składem i przystępny cenowo ok 14zl.
Dostępność średnia,ja kupiłam go w Carrefour.

Teraz mam ochotę na piankę do mycia twarzy z tej serii i tonik
Kto zna?.


18 komentarzy:

  1. Cena zachęcająca:) poszukam go w Carrefourze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat nie do mojej skóry, ale na wersję do cery suchej mam chrapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem zapachu, chętnie zobaczę czy jest u mnie Carrefourze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że przyjemniaczek z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczę przy okazji czy jest też do suchej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam skore tlusta wiec wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skład dosyć fajny, z chęcią wypróbuję i przekonam sie ja podziała na moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię produkty z tej firmy, fajnie się u mnie sprawdzają :) Muszę popatrzyć w moim Carrefourze ;) Jak do tej pory zamawiam online

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam produktow tej firmy ale fajnie ze ma dobry sklad :) coraz czesciej sie zwraca na to uwage

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go w zapasach i przebieram nóżkami, żeby w końcu go wypróbować :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale zachęciłaś mnie tym irysem, bardzo lubię zapach tych kwiatów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję go na chciej listę, zapachem na bank skradnie mi serce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy się z nią nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze słyszę o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
  16. nie spotkałam się z nim ale opis naprawdę kuszący

    OdpowiedzUsuń
  17. Z pewnością go wypróbuję ! <3

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)