czwartek, 19 kwietnia 2018

Kallos Multivitamina maska do włosów


Hej kochani🤗

Zapewne większość z Was miala styczność z kosmetykami marki Kallos choć najbardziej znane są ich maski do włosów zapakowane w duże  litrowe pojemniki.
Ja od dłuższego czasu jestem fanką tych masek i co jakiś czas lubie sięgnąć po kolejną nowosc.
Tym razem w moje łapki trafila maska Kallos Multivitamin czyli energizujaca maska do włosów zniszczonych , osłabionych.


OPIS  PRODUKTU:

Multiwitaminowa energizująca maska polecana jest do pielęgnacji zniszczonych i osłabionych włosów. Bogata formuła zawiera witaminy B3, B5, B6, C i E oraz ekstrakty gisenga, pomarańczy, cytryny i olej awokado, które widocznie odżywiają, nawilżają i wzmacniają włosy. Systematycznie stosowanie rewitalizuje i dodaje włosom witalności, zdrowego wyglądu i blasku.


Maska zamknięta w tradycyjnym , dużym zakręcanym pojemniku o pojemności 1000ml.


Konsystencja maski jest średnio gęsta ale nie splywa z włosów ,posiada ładny ,swiezy, owocowy zapach, który czuć jeszcze na włosach jakis czas.


SKŁAD:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Persea Gratissima Oil, Parfum, Citrus Sinensis Extract, Citrus Limon Extract, Panax Ginseng root Extract, Citric Acid, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Propylene Glycol, Niacynamide, Calcium Pantothenate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Pyridoxine HCL, Maltodextrin Sodium Starch, Ceterylsuccinate Silica, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiasolinone, Methylisothiasolinone.

Skład maski ma pare ciekawych pozycji , oprocz tradycyjnych emolientow czy humektantow znajdziemy w niej olej z avocado o działaniu  natłuszczajacym ,regenerującym , odżywczym, wyciąg z pomarańczy i wyciag z cytryny  hamujacy lojotok ,odświeżający wlosy ,wyciąg z zen-szenia  wzmacniający cebulki włosów, regenerujący oraz sporo witamin E, C ,B3, B5 ,B6 a także z dwa silikony i konserwanty na końcu składu.

Maska dobrze nawilża, odżywia włosy ,nie obciąża ich ,nadaje im miękkości i blasku,swiezy,energetyczny zapach umila aplikacje.Wlosy są lekko dociążone podobnie jak przy stosowaniu maski  Blueberry choć "jagoda" przy zastosowaniu wiekszej porcji maski mogła obciążyć wlosy ,przy multiwitaminie tego nie zaobserwowalam .
Maska nie wzmaga przetłuszczania się moich włosów.
Wydajność  maski ogromna jak przy wiekszosci kallosowych mazideł , czasami zużywanie ich masek męczy bo wydaje sie że nigdy nie siegna dna😎
Maske z powodzeniem można stosować jako baze i laczyc z innymi produktami,ja często używam jej razem  z olejem i aplikuje na włosy przed myciem.
Na pewno jedna z lepszych masek Kallosa 😊Cena ok 14 zl na Iperfumy by Notino 

Kto zna i używa? Macie swoich ulubiencow?

Ps . Wczoraj post opublikował mi sie w wersji roboczej 🤣


23 komentarze:

  1. zabrakło tu zdjęć maski oraz efektów przed i po zastosowaniu produktu.Sam opis bez zdjęć nie jest w stanie mnie przekonać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki Wczoraj opublikowala mi sie wersja robocza🤣

      Usuń
  2. mialam kilka produktow od kallos i z reguły zawsze spisywały się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Kalloski, wszelkiego rodzaju! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś tą maskę, jest super! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie minusem jest duża objętość, choć samo działanie jest ok, to lubię zmieniać często maski i odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie te maski bardzo ciekawiły, ale od kiedy czytam składy to przestały :P super, że ta wersja się u Ciebie spisuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam bananowej i efekty były takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio zastanawiałam się nad tą maską ale w końcu zrezygnowałam, jednak chyba pójdę do sklepu i ją kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Hebe stacjonarnie można dostać. Często są też na promocji i kosztują 10 zł

    OdpowiedzUsuń
  10. Przetestowałam kilka tych masek i niestety żadna mi nie służyła :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mialam dwie maski z tej firmy i byly raczej srednie dla moich wlosow

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ją lubię, zapach ma obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena nie jest wysoka, a wiem tak ja Ty , że wydajnośc tych produktów jest ogromna. Ja bym zmniejszyła te opakowania o połowę hahahah

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Kallosem miała już do czynienia wcześniej, ale w przypadku innych produktów. Jestem ciekawa tej maski, dzięki za polecenie :) zapraszam na http://brainygirlsbeauty.com/ i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dawno nie miałam nic z kallos,ale bardzo lubię te maski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie obecnie w użyciu wersja mleczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam mleczną ale teraz kupię bananową.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nigdy nie używałam maski do włosów

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)