poniedziałek, 11 czerwca 2018

Marokańskie czarne mydlo różane Beauty Marrakech


Hej kochani🤗

Ostatnio jest tu mnie bardzo mało , czerwiec jest dla mnie bardzo pracowity.
Praca, egzaminy i problemy rodzinne i rowniez upalna pogoda dają mi popalić ale staram się nie być aż tak bardzo w tyle że swoim blogowym życiem 😊

Dzisiaj krótka recenzja , w roli głównej
Beauty Marrakech Black Soap Rose czyli czarne rózane mydlo.
Ciągle trwa boom na czarne ekologiczne mydełka które wykorzystuje sie do mycia twarzy, ciała i włosow które świetnie odnajdują się w naszej codziennej pielęgnacji.


OPIS PRODUKTU:

Naturalny produkt,który powstał na bazie oliwy z oliwek,oleju arganowego i oleju z kwiatu róży damasceńskiej.
Mydło bardzo dobrze oczyszcza pory z toksyn ,rozpuszcza obumarły naskórek i reguluje wydzielanie sebum,dzięki temu skóra odzyskuje delikatność,miękkość i zdrowy wygląd.Jest super nawilżona i wygładzona,a dodany olej różany dodatkowo wzmacnia ściany naczyń krwionośnych i łagodzi podrażnienia.Mydło można stosować do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery.

SKŁAD:


Mydełko ma forme płynna ,brazowo żółtawa barwę i różany zapach.
W opakowaniu wyposażonym w wygodną pompkę w roli dozownika znajdziemy 250 ml żelu. Produkt pochodzi z Maroka.Do wyboru mamy tez inne wersje mydelka.


Sklad mydelka jest prosty i krotki.
Woda ,sol potasowa kwasów tłuszczowych wytwarzana z oliwy z oliwek pełni funkcje substancji myjacej.Dalej mamy olejek rózany o działaniu antyseptycznym, wzmacniającym ścianki naczyń włosowatych. Olej arganowy o dzialaniu przeciwzmarszczkowym, odżywczym, wygładzającym, łagodzącym,na końcu konserwant i regulator pH.
Sklad może nie w pełni naturalny  ale jak dla mnie jest Ok.
Mydelka używam nawet dwa razy dziennie do mycia twarzy rano i wieczorem..
Bardzo dobrze oczyszcza skórę, buzia aż skrzypi czystością co może spodobać się głównie posiadaczom skóry tłustej, problematycznej choc mozna je stosowac przy innych typach skory.Pomimo dosyc mocnego oczyszczenia nie zauważyłam oznak wysuszenia na mojej skórze ale należy dbac o jej dobre nawilżenie gdyż wiadomo skora skórze nie równa i każda inna  może być bardziej podatna na wysuszenie czy być bardziej wrażliwa. Skóra po jego użyciu jest gładka i miękka.
Moja skora dobrze reaguje na czarne mydełko, choć można wyczuć lekkie ściągnięcie skóry po umyciu które znika po tonizacji .Czarne mydło nie podrażnia skóry jedynie może podrażnić oczy jak kazde mydło więc nalezy mieć to na uwadze.Wydajnosc bardzo dobra wystarczy nieduża ilość do umycia twarzy,dosyć dobrze się pieni choć nie aż tak mocno jak pianki i żele do mycia twarzy.
Cena ok 20 zł,choć gorzej z dostępnością , widziałam je jedynie w sklepie Skoczek Zielony.

Dobry produkt do cery tlustej dla osob lubiacych porządne oczyszczenie skory 👍😊

Kto używa czarnego mydelka?

10 komentarzy:

  1. Fajne takie mydełko, myślę, ze mogłąbym wypróbować. czarnego jeszcze nei testowałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uzywam czarne mydło z Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam inne czarne mydło eukaliptusowe, ekstremalnie oczyszczające więc sięgam po nie co kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię czarne mydło, przerobiłam ich kilka, ale płynnego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie znam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale bardzo mnie zainteresowal, wiec dodaje do swojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkt jest dość ciekawy, ale z uwagi na słabą dostępność raczej po niego nie sięgniemy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak myślałam, że jest trudno dostępne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O fajne :) chociaż ja muszę wreszcie kupić takie zwykłe w kostce, ale może to lepsza alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z czarnego mydła jeszcze nie korzystałam. Jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)