czwartek, 21 czerwca 2018

Notino Summer is yours


Hej wszystkim😘

Przede mną jeszcze jeden egzamin więc staram się między praca a domem odpowiednio się do niego przygotować.
Aby oderwac się trochę od obowiązków wrzucam zawartość pudełka NOTINOBOX, które jako niespodzianke dostałam parę dni temu. Nie wiedziałam że Iperfumy by Notino również stworzylo box .
I jakie było moje zaskoczenie gdy rozpakowalam paczkę 😎


W środku znalazłam duża torbę na plażę Summer Bag która na pewno mi się przyda gdy w końcu znajde czas na wypad nad wodę.
Mam kod zniżkowy 50 % na tą torbę ,moge komus odstąpic 😋


W boxie znalazły się miniaturki kosmetyków i perfum


Vichy Mineral ,89 hialuronowy booster 5 ml
, lubię kwas hialuronowy w kosmetykach więc jestem ciekawa jak się spisze

Bioderma Node szampon do wszystkich rodzajów włosów 50 ml ,dawno nie miałam niczego tej marki więc czemu nie 😊

La Roche Posay matujący zel krem SPF 50
3 ml ,czyli produkt dla mojej cery, zobaczymy jak się spisze.

Spiritime Fruity Time odżywczy krem do rąk 10 ml,mam już jeden kremik tej marki, dobry odżywczy krem pielęgnacyjny do rąk.

Mediblanck  pasta do zębów z efektem wybielajacym 10 ml,

Próbki peelingu L'Oreal  Smooth Sugars bardzo chętnie zuzyje,kocham peelingi a z tymi jeszcze nie mialam doczynienia.

 Próbka serum rozjaśniające Lancome Advanced Genifique 1ml

Próbka Lancome Teint Miracle nawilzajacy makeup 1 ml

Pełnowymiarowy produkt to pielęgnacyjna pianka pod prysznic Nivea Silk Mousse Raspberry Rhubarb 200ml


Próbki perfum Calvin Klein One unisex 1,2ml.Ten zapach używa mój facet i bardzo go lubi,ja też 😊

Calvin Klein Obsessed dla kobiet 1,2 ml ,ladny , delikatny zapaszek .

Calvin Klein Obsessed dla mężczyzn 1,2 ml

Brush Art Basic Pink pędzel do make up
,Jak każdy pędzel jest u mnie mile widziany 😁
Korika SciBeauty detoksykująca maseczka w płachcie
Korika SciBeauty koreańska maseczka nawilżająca do ust
Ucieszyłam się gdy znalazlam je w boxie.

W dołączonej do pudelka broszurce jest opis zawartosci boxa i kody zniżkowe na kosmetyki.

Chętnie wszystko zużyje i wypróbuje, choć na razie brakuje mi na to czasu .
Najbardziej kusi mnie maseczka w płachcie i maseczka na usta ,nie ma jak koreańska pielęgnacja.Pianka pod prysznic Nivea to ciekawy produkt ,ma świetny zapach .
Pędzel na pewno się przyda w codziennym makijażu.Miniaturki kosmetykow pozwalaja na zapoznanie się  z zaletami lub wadami danych kosmetykow zawsze jest to pomocne przed zakupem produktu tym bardziej gdy ich cena jest  wysoka.


A jak Wam się podoba box??

13 komentarzy:

  1. też mam ten box, bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, super niespodzianka i zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:33:00

    ciekawy post , fajna zawartość

    www.emistrazaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że iperfumy stworzyło boxy kosmetyczne. Fajnie skomponowali zawartość.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jaki ogromny box :D No mam nadzieję, że wszystko dobrze się sprawdzi ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że jesteś zadowolona :)
    Powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu zacząć kupować takie boxy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajna zawartość =) Miłego testowania i powodzenia na egzaminie! =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny box gdzie go można dostać?

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, ze fajny box! Bardzo podoba mi sie bboster Vichy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Extra box! Miłego testowania :) Powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawartość pudełka jest bardzo ciekawa. Z chęcią też bym takie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa zawartość tego boxu :) lubie takie próbeczki, można zdecydować się później na pełnowartościowy produkt.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)