piątek, 22 listopada 2019

Black Friday Notino


BLACK FRIDAY czyli zakupowe szaleństwo zbliża się wielkimi krokami, to specjalny czas  gdy można upolować wiele rzeczy w atrakcyjnych cenach.Bo kto nie lubi promocji?
Kuszą nas one z każdej strony ,wołają do nas z witryn sklepowych.Wiemy o tym ,że często jest to działanie czysto marketingowe ale ta satysfakcja gdy upolujemy coś w promocyjnej cenie....bezcenne;)

I w tym roku na stronie sklepu Notino również możemy skorzystać z wyprzedaży i to w poszerzonej formie. Czarny piatek przypada na ostatni weekend listopada , lecz w Notino można korzystać z promocyjnych cen przez cały tydzień od 25.11.2019 do 01.12.2019.

W przecenie będzie wiele kosmetyków i perfum m.inn. perfumy Yves Saint Laurent.
YSL Manifesto  chodzą mi  po głowie od jakiegoś czasu.Fikuśny flakonik przepasany fioletową wstążką wyglada ciekawie i gustownie.


Manifesto to orientalno kwiatowa kompozycja która mogłaby mi przypaśc do gustu. Zapach opisywany jest jako balsamiczny,waniliowo -drzewny a  co najważniejsze słodki i zmysłowy a to mi w duszy gra;)

Jesli jestesmy przy pefumach druga ciekawą i kuszącą pozycja jest jabłuszko DKNY Be Delicious.
Pomimo tego ,że rzadziej sięgam po owocowe zapachy to jabłuszko przemawia do mnie z półki sklepowej i myslę,że kiedyś się skuszę na jego zakup.Kompozycja DKNY jest świeża ,owocowa z zieloną nutą,myślę ,że raczej dla młodszych kobietek ale czemu nie chcieć się trochę odmłodzić.


W czarny piątek można tez pomyśleć o zakupie prezentu świątecznego. Co ja chciałabym dostać?
Porządną loko suszarkę ,moja aktualna ledwie "zipie'' więc przydałaby mi się nowa.
W ofercie marki Braun znajdziemy fajny sprzęt Braun Satin Hair 5 -AS 530 lokówko suszarka z funkcją wyrzutu pary.
Kolejnym dobrym urządzeniem jest Oral B Oxyjet Pro 2000 elektryczna szczoteczka do zębów z i prysznic doustny w jednym. Przyznaje że producenci zadziwiają  w unowocześnianiu szczoteczek do zębów .Szczoteczka i prysznic w jednym ...czemu nie ;)


Kosmetyki z wyższej półki upolowane w niższej cenie to opłacalny zakup. Francuska marka Filorga to ekspert w dziedzinie kosmetyków przeciwzmarszczkowych. Marka produkowała produkty profesjonalne do zabiegów kosmetycznych oraz wykorzystywane w medycynie estetycznej.Opatentowała technolgia NCTF  opóznia proces starzenia i koryguje niedoskonałości.
Zainspirowana sukcesem swoich profesjonalnych środków stworzyła produkty do uzytku domowego.W ofercie znajdziemy produkty pielegnacyjne, kremy,maski ,sera .



A Wy kochani korzystacie z promocji w Black Friday???

8 komentarzy:

  1. Ta lokówki suszarka by mi się przydała, ale teraz to mogę sobie pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pewnie skorzystam, ale listy zakupowej jeszcze nie mam :P. DKNY znam, lubię ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam kilka rzeczy w wirtualnym koszyku notino :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj, jak mnie tu dawno nie było! ♥ Dobrze wrócić w 'stare' kąty :)
    Nie korzystam z Notino (starego iperfumy, tak?) :D bo kupuję raczej stacjonarnie ;d opłaca mi się to bardziej finansowo i mogę powąchać nowości :) ale black friday na pewno będzie owocny ☺

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)