środa, 11 grudnia 2019

Alterra Hydro balsam do ciała


Hej kochani;)

Chyba większość osób odwiedzających Rossmanna kojarzy markę Alterra ,która ma w swoim asotrtymencie sporo kosmetyków pielęgnacyjnych do skóry ciała,twarzy czy wlosów.
Kosmetyki Alterra to kosmetyki vegańskie z przyjaznym składem ale co też ważne w dobrych przystępnych cenach.
Niedawno w moje łapki wpadł  ALTERRA HYDRO BALSAM DO CIAŁA MIETA WODNA OGÓREK BIO wiec stwierdziłam,że warto o nim napisać pare słów.


OPIS PRODUCENTA.

Zapewnia mocną dawkę nawilżenia. Chroni przed utratą nawilżenia. Kosmetyki naturalne Alterra z aloesem BIO.
Produkt odpowiedni dla wegan.
Balsam do ciała Hydro z aloesem BIO i masłem shea BIO dostarcza skórze suchej nawilżenia. Szczególnie lekka tekstura zawierająca ekstrakty z kwiatów hibiskusa BIO, ogórków BIO i mięty wodnej BIO daje się łatwo rozprowadzić na skórze.
Produkt godny zaufania:
  • Nie zawiera syntetycznych barwników, kompozycji zapachowych
  • Nie zawiera silikonów, parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych
  • Surowce roślinne pochodzą o ile to możliwe z rolnictwa ekologicznego i dzikich zbiorów
  • Jego tolerancja przez skórę jest potwierdzona dermatologicznie
SKŁAD:


Balsam zamkniety w tubce o pojemności 200 ml.Szata graficzna produktów tej marki jest przejrzysta i przyjemna dla oka.Konsystencja lekko gęsta o slicznym zapachu ,najbardziej wyczuwam miete wodną ma taki charakterystyczny ostrzejszy zapach.


Balsam łatwo rozprowadza się po skórze,szybko wchłania,nie pozostawia tłustego filmu na skórze jedynie efekt nawilżenia.Skóra po aplikacji jest miękka i wygładzona,stopień nawilżenia jak dla mnie wystarczający ale nie wiem jak zda egzamin przy mocno suchej skórze.
Wydajność na plus ,skład też fajny ,znajdziemy tam aloes, masło shea,ogorek  hibiskus,olejek ze skórki grejpfruta ,olej z nasion słonecznika,witaminę E.
Bardzo przyjemny balsam ,cena niska ok 10zł. Przyznaje że lubię wracać do produktów tej marki

A Wy kochani? Macie swoich ulubieńców?

3 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tego zapachu :) Miałam kilka produktów Alterry do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię linię z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że szybko się wchłania :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)