wtorek, 16 czerwca 2020

Alterra wciąż na plus


Hej kochani;)

Na pewno znacie Rossmann-owską markę Alterra która wyróżnia się wśród innych drogeryjnych kosmetyków dobrym składem, przystępną ceną i formułą vegańską.
W ofercie dostępne są kosmetyki do pielęgnacji ciała,twarzy i włosów.
Czasami lubię zakupić jakiś produkt z Alterry i tym razem do koszyka wrzuciłam SZAMPON DODAJĄCY OBJĘTOŚCI ALTERRA NATURKOSMETIK



OPIS PRODUKTU:

Szampon dodający objętości BIO-Papaja & BIO-Bambus. Siła i witalność po same końce. Szampon do włosów delikatnych i pozbawionych witalności. Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację.

Gwarantowane cechy produktu:

  • Nie zawiera sztucznych barwników i substancji zapachowych
  • Bez silikonów, parafiny i innych produktów ropopochodnych
  • Przebadany dermatologicznie

Szampon zamkniety w prostej plastikowej butelce o pojemności 200ml.
Konsystencja trochę gęstsza ,zapach sliczny , świeży owocowy


Szampon Alterra nie bazuje na mocnych detergentach jest delikatnym produktem. zawierającym w składzie wyciąg z owoców papai ,wyciąg z bambusa ,wyciąg z owoców mango ,olejek ze skórki grejpfruta .
Fajny  zestaw pielęgnacyjnych substancji aktywnych choć nie spodziewałam się po szamponie spektakularnych efektów gdyż jest to produkt do mycia i oczyszczania włosów .


Muszę przyznać że byłam mile zaskoczona efektem .Najczęściej nie mogłam obyć sie bez zastosowania odżywki czy maski po umyciu włosów ale po użyciu tego szamponu włosy nabierały objętości i lekkości i dodatkowa pielęgnacja nie była potrzebna.Efekt na prawde był udany,moje włosy mają tendencję do częstego przetłuszczania i często są obciążone a szampon dobrze odbija włosy od nasady ,dzięki czemu są lekkie i pachnące to bardzo przyjemne uczucie.Poziom nawilżenia również jest dobry ,szampon nie wysuszył moich włosów, są w dobrej kondycji, błyszczą sie i są gładkie.
Jedyną wadą jest fakt,że szampon nie pieni się zbyt dobrze co jest zasługą braku mocnych substancji myjących ale i z tym można sobie łatwo poradzić,wystarczy dobrze namoczyć włosy i rozetrzeć szampon z dodatkiem wody w dłoniach .Powstaje lekka pianka i łatwiej jest go zaaplikować na włosy.
Z chęcia kupię go ponownie;)

Macie swoich ulubieńców z Alterry??


9 komentarzy:

  1. Dawno nie mialam ich produktów. Chętnie kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba produkt dla mnie. Moje włosy byłyby zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dawno nie kupowałam ich produktów, a kiedyś często po nie sięgałam. Tanie, z reguły fajne i łatwo dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Alterrę :) Ps. ta reklama, która się włącza straszy ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię niektóre kosmetyki tej firmy,ale niestety szampony u mnie odpadają przez Cocamidopropyl Betaine w składzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. NIe korzystałam z nich nigdy, w sensie z marki a mam probelm z objętością włosów, chętnie kiedyś wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję go stosować i polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tej marki, jednak szampon nadawałby się do moich włosów.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go kiedyś, lubiłam go.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)