poniedziałek, 17 grudnia 2012

Smerfna szminka Lavertu Excellent

Dzisiaj początek wielkich porządków świątecznych.
Kuchnia wyszorowana do czysta ufff...teraz czas na chwilę relaksu. Sprzątałam przez parę godzin w pełnym makijażu ze szminką Excellent na ustach i nadal na nich jest w dobrym stanie!!!
Hura!!!!!
Szminkę zakupiłam parę dni temu w sklepie internetowym ciao.pl klik i to dodatkowo w super cenie 12 zł + wysyłka 9.99 czyli wydałam na nią ok 22 zł kiedy normalnie kosztuje dużo więcej więc cena super i do tego super jakość.
Excellent to linia pomadek utleniających które zmieniają kolor podczas nakładania i pozostają na ustach przez wiele godzin.Nie rozmazują się nie zostawiają śladów na odzieży
Dostępne są  w 4 kolorach,pudrowy róż,fuksja, amarantowy (mój) oraz poziomkowy.I muszę przyznać ,że spełnia obietnice producenta;)
O tej szmince usłyszałam jakiś czas temu na blogu u Dominiki Budzyńskiej,miała zdjęcie na którym usta miała pomalowane właśnie ta szminką która była biała a po posmarowaniu ust utleniała się na pudrowy piękny róż,tak mnie zachwyciła że postanowiłam ja w niedługim czasie namierzyć i zakupić ;)Udało się i teraz mogę się nią pozachwycać do oporu;)
Mój kolorek szminki  to 103amarantow czyli głęboki,ciemny róż,u mnie najlepiej wyglądają mocne kolorki.
Na pierwszy rzut oka wydaję się że szminka została stworzona dla Smerfetki ze względu na jej kolor który jest  po prostu niebieski ;)
Ale podczas malowania utlenia się na naszych ustach dając piękny różowy kolorek


Trochę śmiesznie to wyszło z lampą błyskową ale faktycznie juz po pierwszej warstwie kolor jest mocny na ustach
tutaj zdjęcie bez lampy w łazience kolorek wychodzi bledszy ale w rzeczywistości wygląda mocniej

Szminka jest świetna.
Ładnie rozsmarowuje się na ustach,ma ładny zapaszek który przypomina mi szminki pielęgnacje które mają rożne smaki i zapachy.Jedna warstwa nadaje ustom mocny kolorek,nie trzeba się nią długo namachać,jedno pociągnięcie i w ciągu chwili utlenia się na ustach nadając im soczysty i piękny odcień.
Na moich ustach utrzymuje się wiele godzin pomimo jedzenia i picia, z czasem zmywa się jedynie z lekka wierzchnia warstwa ta najbardziej błyszcząca a potem jest już nie do zdarcia i nadal wygląda na ustach ładnie.Nawet na próbę przyłożyłam do ust rękę i na prawdę nic się na niej nie odbiło(test ten robiłam po starciu się samoczynnie tej wierzchniej warstwy).Mocny kolorek utrzymuje się na prawdę długo,widać ,że usta są pomalowane,kolor nie blednie i nie schodzi z warg,nie trzeba biegać do łazienki z poprawkami.
Usta są nawilżone,szminka ich nie wysusza.Jedynym minusem może być dość proste opakowanie które mogłoby być bardziej ekskluzywne ale nie można mieć przecież wszystkiego;)
Dla mnie rewelacja,jestem z niej bardzo zadowolona i na pewno zakupię jeszcze inne odcienie;)

6 komentarzy:

  1. NIESAMOWITA SZMINKA...SUPER...OBSERWUJE I ZAPRASZAM DO MNIE BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz widzę taką pomadkę!:) zaciekawiłaś mnie tym produktem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka wydaje się być świetna ! i ładny kolorek;)
    Zapraszam do mnie:)
    Obserwuje z miłą chęcią twój blog.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ją ostatnio na targach, maznęłam na ręku i trzemala się 2 dni!!! Kupię przy najbliższej okazji:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jest świetna;Lepszej nie spotkałam;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)