czwartek, 17 maja 2018

Dzień matki 💓


Każda inna ludzka miłość trzeba zdobywać ,trzeba na nią zasługiwac pokonujac stojące na jej drodze przeszkody,tylko milosc matki ma się bez zdobywania i bez zasług
                                       Herman Auerbach


Zbliza się ten wyjątkowy dzień jakim jest świeto naszych mam- Dzien Matki .

Czy wiecie że to świeto ma swoje korzenie już w czasach starożytnych?
Kultem matki otaczano wtedy matki - boginie będące symbolem urodzaju i płodności.
W Polsce Dzien Matki obchodzony jest od 1914 roku i zawsze w ten sam majowy dzień ,a w innych państwach jest to swieto ruchome

W tym szczególnymi dniu powinniśmy pomyslec jak najcieplej o naszych mama.Ten szczegolny dzień można uczcić na wiele sposobów.Czasami chwila rozmowy , pamięci o najbliższej nam osobie wystarczy aby okazac nasza miłośc i wdzięczność.
Choć wiadomo że często mamy ochote coś naszym mamom podarować . Jeśli lubicie sięgać po produkty kosmetyczne na stronie sklepu Iperfumy by Notino znajdziecie ofertę na Dzień Matki i inne promocje.


Swojej mamie najczęściej kupuje kwiaty ale w doniczkach.Najbardziej lubi surfinie , begonie,bratki ,pięknie ozdabiają ogród  a moja mama kocha kwiaty jest urodzona ogrodniczka i większość dnia w spędza w ogrodzie.
Mimo wszystko nie bylabym soba gdybym nie sięgnela po prezenty kosmetyczne , wiadomo kosmetykoholizm czasem bierze gore 😎Wlasnie, jakiś czas temu się zastanawialam skąd wzięła się u mnie ta fascynacja kosmetykami ?

Będąc malym dziećmi nasi rodzice są dla nas wzorcem, dużo z ich zachowania przejmujemy my sami co wydaje się dosyć naturalna sprawa.
A przecież wzorzec dbałości o wygląd widziałam już w osobie babci ktora była bardzo elegancka ,zadbana kobieta a następnie czerpałam te same wzorce od mamy co bylo naturalna kolejnością.
Podobnie jak babcia i mama sięga po kosmetyki kolorowe choć jej makijaż zawsze opierał się na lekkim podkładzie ,czy obecnie na kremie BB .



Oczy podkresla czarna kredka  która zawsze laduje na  linie wodna oka.



Do tego lekkie podkreslenie rzes czarną mascara oraz podkreślenie ust💋 szminka w kolorze ciemnego różu (ktory i ja kocham 💓)albo w kolorze czerwieni.


Czasami na powiekach  lądował jakiś delikatny cien ,czesto fioletowy , który to kolor świetnie podkreślala zielone oczy a cos o tym wiem bo oczy mam po mamie👀💞
Jeśli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne mama nigdy z nimi nie przesadzała, zwykły krem ,balsam do ciala często wystarczał i pomimo dosyc ubogiej pielęgnacji nigdy nie miala większych problemow z cerą ,po prostu dobre geny czasami działają cuda.


Obecnie ze względu na jej wiek staram się co jakis czas kupić kosmetyki do pielęgnacji takie jak maseczka ,żel.do mycia twarzy czy balsam do ciala ale ciężko jest ja przekonać do regularnego ich używania.Najczęściej wystarcza jej mleczko do demakijażu i krem ,jest w tej kwestii dosyć uparta.
Dlatego na Dzień Matki  czy urodziny czasami  robię jej  prezenty kosmetyczne ktore sa po prostu praktycznym upominkiem i ewentualnie raz na jakiś czas  kupuje mamie delikatne,kobiece  perfumy , którymi nie pogardzi żadna kobieta .



A jak jest u Was ? Macie jakieś typowe zachowania czy przyzwyczajenia które nauczyliście się od mamy?

wtorek, 8 maja 2018

Dermena Hair Care szampon do włosów osłabionych


Hej wszystkim

Witam Was po dlugim majowym weekendzie,mam nadzieję że odpoczęliście i miło spędziliscie czas.
Dzisiaj recenzja produktu który otrzymałam do testów jakis miesiąc temu więc już co nie co wiem o tym kosmetyku leczniczym jakim jest Dermena Hair Care do wlosow osłabionych i wypadających.



OPIS PRODUKTU:

Szampon dermena® przeznaczony jest do pielęgnacji osłabionych i nadmiernie wypadających włosów. Dzięki zastosowaniu opatentowanej substancji czynnej pochodzenia witaminowego - molekuły Regen7 - szampon dermena® hamuje wypadanie włosów i stymuluje proces ich odrastania. Molekuła Regen7 wzmacnia mieszek włosowy, poprawiając jego odżywienie. Reguluje pracę gruczołów łojowych i chroni przed powstawaniem podrażnień. Dodatek wysokiej jakości składników sprawia, że szampon dermena® dokładnie myje skórę głowy i znakomicie pielęgnuje włosy. Po jego zastosowaniu włosy są mocniejsze, a skóra głowy odzyskuje naturalną równowagę. Szampon nie obciąża włosów.

Efekt związany z zahamowaniem wypadania włosów oraz ustępowaniem łojotoku obserwuje się zwykle w 3 -4 tygodniu codziennego stosowania (rzadsze stosowanie może wydłużyć ten okres). W przypadku nasilonych objawów zwiększonego wypadania włosów kurację wspomagać można równoczesnym stosowaniem żelu dermena*. Doskonałym uzupełnieniem kuracji jest także odżywka dermena*, wzmacniająca włosy i ułatwiająca ich rozczesywanie.

Przeznaczenie
nadmierne wypadanie włosów,
łagodzenie podrażnień skóry głowy, również ze współistniejącym przetłuszczaniem się włosów,
produkt polecany po zakończonej chemioterapii.


Szampon miesci się w nieduzej białej plastikowej butelce o pojemności 200ml.
Konsystencja szamponu typowo lejaca o brazowym zabarwieniu i nie drażniacym zapachu.


SKLAD:


Skład szamponu nie jest naturalny,powiedziałabym nawet ,że ma drogeryjny sklad .Na początku składu mamy substancje myjące i te mocniejsze i te delikatniejsze,SLES nie kazdego może ucieszyć.Z ciekawszych składników znajdziemy hydrolizat  protein pszenicy  o działaniu nawilżającym, wyciąg z liści orzecha włoskiego o działaniu przeciwzapalnym, antybakteryjnym, molekula Regen7 innowacyjna substancja przeciwłojotokowa i przeciwzapalna pochodzenia witaminowego , łagodząca podrażnienia skóry głowy,witamina E i C i lecytyna ,szkoda że na koncu składu .
W składzie znajdziemy również parabeny,konserwanty i skladniki zapachowe.

A jak efekty po miesiacu stosowania?

Szampon mimo małej pojemności jest dosyć wydajny ,pieni się tak średnio pomimo obecności w skladzie paru substancji myjących.Nie szczególnie odżywi on nasze  włosy ale nie jest to produkt pielęgnacyjny tylko leczniczy i nalezy o tym pamiętać i jesli ktos chce mieć po jego użyciu nawilzone  i wygładzone wlosy nalezy użyc odzywki albo maski.
Szampon używałam na spółke z córka.
U siebie  zaobserwowalam mała poprawę i faktycznie trochę mniej włosów niż zwykle znajdowałam w  odpływie wanny więc i tak bylam mile zaskoczona . Lepszy efekt zaobserwowala moja córka która ma gęste ,grube włosy które w ostatnim czasie lecialy jej garściami, Faktycznie juz po ok 3 tygodniach zaobserwowala że nadmierne wypadanie włosów zmiejszylo sie czyli szampon spełnił swoją funkcje choć mysle że wskazana jest dłuższa kuracja aby utrzymać ten efekt.
Podsumowując jestem na tak , szampon wspomaga walke z osłabionym ,wypadajacymi wlosami więc chętnie sięgniemy po kolejne opakowanie 😁.
Dermena ma w swoim asortymencie więcej leczniczych produktow opartych na opatentowanym przez nich skladniku Molekuly Regen7 i to nie tylko do włosów ale również do skóry ,paznokci czy rzes.Produkty tej marki można znaleźć w aptekach.

Kto zna kosmetyki Dermena?


piątek, 27 kwietnia 2018

Bielenda Artisti Professional keratyna w płynie


Hej kochani😊

Ostatnio jest mnie tutaj mniej niestety,jak to w życiu bywa dopadły mnie problemy rodzinne na których musze się skupić ale na pewno w wolnej chwili Was odwiedze😘
Dzieki za odwiedziny 🤗

Dzisiaj przedstawiam Wam ciekawy produkt marki Bielenda
Bielenda Artisti Professional płynna keratyna do pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych .



OPIS PRODUKTU:

Keratyna w płynie o niskim pH bogata w odzywcze proteiny ,d- pantenol , witaminę B3 oraz kwas hialuronowy regeneruje, nawilża suche i zniszczone i łamliwe włosy,sprawia że stają się lśniące, gładkie,elastyczne.Ulatwia rozczesywanie i modelowanie, zapobiega rozdwajaniu sie koncowek.Lekka formuła w sprayu nie obciąża włosów.

Odżywka, mgiełka znajduje się w plastikowym opakowaniu z aplikatorem w formie spryskiwacza.Bialo złota szata graficzna prezentuje się ładnie i schludnie .
Mgiełka jest produktem bez spłukiwania ,o ładnym, słodkim zapachu.


SKŁAD:


Sklad produktu jest dosyć proteinowy wiec należy uważać podczas aplikacji aby nie uzyskać odwrotnego efektu i nie przeproteinowac wlosow ,ktore mogą stać sie suche ,lamliwe i "sianowate."

Na początku składu mamy humektanty , odpowiedzialne za ochrone przed nadmierną utrata wody oraz nawilżajace emolienty.
Wysoko w składzie zaraz za woda znajduje sie hydrolizat keratyny czyli białko będące budulcem naszej skóry i włosów, pozyskiwane z owczej wełny. Bogata w aminokwasy keratyna wykazuje właściwości nawilżające , wygładzające, zmiękczające,odbudowujace włókna włosa.
Pantenol jako substancja łagodząca przeciwzapalna, nawilżająca , wzmacniająca i wygładzajaca włosy.
Witamina B3 substancja łagodząca, kojąca,przeciwlojotokowa.
Kwas hialuronowy nawilżający humektant, wiążący wodę, wygładzający skórę i wlosy.
W składzie znajdziemy również  silikon,nawilzajacy związek polisacharydowy, glicerynę, substancje antystatyczne,myjace ,konserwujace i substancje zapachowe.

Mgiełke aplikuje po umyciu na osuszone wlosy omijając nasade włosów.Moje włosy są cienkie i podatne na obciążenie więc najczęściej nie stosuje produktów bez splukiwania dlatego staram się zaaplikować nieduża ilość mgiełki na włosy. Nastepnie suszę wlosy i je układam.
Mgiełka nie obciaza  moich włosow czego najbardziej sie bałam a jedynie ładnie je dociąza dzięki czemu są zdyscyplinowane , wyprostowane,nie pusza sie ani nie elektryzują.Wlosy są miękkie,gladkie  i błyszczące,nie mam problemów z ich rozczesywaniem,widac  ze proteiny im służą ale staram się używać odżywki z glowa,na pewno nie po każdym myciu włosów.
Osoby obawiające się obciążenia włosów mogą stosować odżywkę przed ich myciem.
Bielenda ma cała serie produktow z tej linii a patrząc na efekty po używaniu mgiełki chetnie  można sie zainteresować pozostałymi produktami i zastosowac kompleksową pielęgnację.
Produkty Bielenda znajdziecie na Iperfumy by Notino

Znacie ten produkt? Czy sprawdził się w Waszej pielęgnacji?Czy Wasze włosy pozytywnie reagują na proteiny w kosmetykach?

czwartek, 19 kwietnia 2018

Kallos Multivitamina maska do włosów


Hej kochani🤗

Zapewne większość z Was miala styczność z kosmetykami marki Kallos choć najbardziej znane są ich maski do włosów zapakowane w duże  litrowe pojemniki.
Ja od dłuższego czasu jestem fanką tych masek i co jakiś czas lubie sięgnąć po kolejną nowosc.
Tym razem w moje łapki trafila maska Kallos Multivitamin czyli energizujaca maska do włosów zniszczonych , osłabionych.


OPIS  PRODUKTU:

Multiwitaminowa energizująca maska polecana jest do pielęgnacji zniszczonych i osłabionych włosów. Bogata formuła zawiera witaminy B3, B5, B6, C i E oraz ekstrakty gisenga, pomarańczy, cytryny i olej awokado, które widocznie odżywiają, nawilżają i wzmacniają włosy. Systematycznie stosowanie rewitalizuje i dodaje włosom witalności, zdrowego wyglądu i blasku.


Maska zamknięta w tradycyjnym , dużym zakręcanym pojemniku o pojemności 1000ml.


Konsystencja maski jest średnio gęsta ale nie splywa z włosów ,posiada ładny ,swiezy, owocowy zapach, który czuć jeszcze na włosach jakis czas.


SKŁAD:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Persea Gratissima Oil, Parfum, Citrus Sinensis Extract, Citrus Limon Extract, Panax Ginseng root Extract, Citric Acid, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Propylene Glycol, Niacynamide, Calcium Pantothenate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Pyridoxine HCL, Maltodextrin Sodium Starch, Ceterylsuccinate Silica, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiasolinone, Methylisothiasolinone.

Skład maski ma pare ciekawych pozycji , oprocz tradycyjnych emolientow czy humektantow znajdziemy w niej olej z avocado o działaniu  natłuszczajacym ,regenerującym , odżywczym, wyciąg z pomarańczy i wyciag z cytryny  hamujacy lojotok ,odświeżający wlosy ,wyciąg z zen-szenia  wzmacniający cebulki włosów, regenerujący oraz sporo witamin E, C ,B3, B5 ,B6 a także z dwa silikony i konserwanty na końcu składu.

Maska dobrze nawilża, odżywia włosy ,nie obciąża ich ,nadaje im miękkości i blasku,swiezy,energetyczny zapach umila aplikacje.Wlosy są lekko dociążone podobnie jak przy stosowaniu maski  Blueberry choć "jagoda" przy zastosowaniu wiekszej porcji maski mogła obciążyć wlosy ,przy multiwitaminie tego nie zaobserwowalam .
Maska nie wzmaga przetłuszczania się moich włosów.
Wydajność  maski ogromna jak przy wiekszosci kallosowych mazideł , czasami zużywanie ich masek męczy bo wydaje sie że nigdy nie siegna dna😎
Maske z powodzeniem można stosować jako baze i laczyc z innymi produktami,ja często używam jej razem  z olejem i aplikuje na włosy przed myciem.
Na pewno jedna z lepszych masek Kallosa 😊Cena ok 14 zl na Iperfumy by Notino 

Kto zna i używa? Macie swoich ulubiencow?

Ps . Wczoraj post opublikował mi sie w wersji roboczej 🤣


wtorek, 17 kwietnia 2018

Perfecta Your Time is Green tonik pudrowy


Hej kochani

Przedstawiam Wam dzisiaj produkt który jest dla mnie nowością czyli Perfecta Your Time is Green tonik pudrowy.Nie miałam jeszcze dwufazowego toniku z dodatkiem pudru więc chętnie sięgnęłam po ten produkt tym bardziej że jest przeznaczony do pielęgnacji skóry z niedoskonałościami.


OPIS PRODUKTU:

Perfecta Your Time is Green to unikalna Better Green Technology, zaskakujące odczucia sensoryczne oraz wysoka skuteczność działania.
Pudrowy tonik ma unikatową dwufazową formułę łączącą tonizujący płyn z matującym proszkiem. Ma silne działanie normalizujące, matujące i oczyszczające. Daje wyjątkowe uczucie odświeżenia i jedwabistego zmatowienia.

Sound Green Extract- wyjątkowy botaniczny ekstrakt pozyskiwany innowacyjną metodą ultradźwięków. Ma silne właściwości oczyszczające, normalizujące i energizujące skórę.

Bazylia- działa przeciwbakteryjnie oraz łagodzi podrażnienia. Zawiera polifenole, które wyłapują wolne rodniki.

Puder mineralny z glinką- doskonale matuje i pochłania ze skóry nadmiar sebum, nie powodując nadmiernego przesuszenia.



Tonik mieści się w plastikowej butelce z zieloną etykieta,już sama szata graficzna przyciąga wzrok i kojarzy się z czym roślinnym, wiosennym.Pojemnosc 200ml.


Płyn ma formę dwufazowa,u góry jest zielony płyn na dole biały puder, przed aplikacją należy wstrząsnąć butelka aby zmieszać obie fazy.


Zapach toniku jest świetny , delikatny pachnie kwiatowo ale też  lekko ziołowo.
Dozownik dobrze spełnia swoją funkcję , zamyka się i otwiera bez problemu.


SKŁAD:


Patrząc na produkt pod względem składu nie otrzymujemy produktu naturalnego , jest to typowo drogeryjna formuła w której znajdziemy i Pegi i konserwanty i różne wypełniacze,  substancje konsystencjotworcze czy zapachowe .
Mimo to w toniku znajdziemy parę fajnych substancji dzięki którym skusiłam się na ten produkt.
Kaolin glinka porcelanowa która świetnie sprawdza się w pielęgnacji skóry tłustej, matuje, zwęża pory, zawiera w swoim składzie wiele mikroelementów.
Gliceryna o właściwościach nawilżających , zatrzymujących wodę w skórze, tlenek cynku substancja matująca, ekstrakt z owoców mango indyjskiego o działaniu antyoksydacyjnym, regenerującym, przeciwzapalnym, ściągającym.Wyciag z bazylii wykazujący działanie antyseptyczne, przeciwalergiczne, tonizujące.Witamina B3 rozjaśniająca przebarwienia, wykazuje działanie przeciwzmarszczkowe, regenerujące, przeciwzapalne. Alantoina czyli substancja łagodząca, regenerująca, kojąca podraznienia skóry, silnie nawilżająca .

Tonik bardzo dobrze odświeża, oczyszcza, łagodzi podraznienia, matuje skórę,lekko nawilża.Nie zauważyłam żadnych negatywnych odczuć podczas jego stosowania.Nie wysusza  mojej skóry i  powoduje  jej sciagniecia. Przyjemnie odświeża skore na dobry początek dnia lub koi skórę wieczorem po intensywnym dniu.
Cena ok 13zl w Rossmanie, jestem ciekawa pozostałych produktów z tej linii

Kto miał produkty Perfecty? Lubicie te kosmetyki? Macie swoich ulubieńców?

czwartek, 12 kwietnia 2018

Loreal Million Lashes Extra Black


Hej kochani

O tuszach marki L'Oreal Paris pisałam już sporo razy  i do tego często o linii Million Lashes. Faktycznie często wracam do tej marki gdyż zazwyczaj tusze L'Oreala dobrze sprawdzają się w stylizacji moich rzęs którym brakuje pogrubienia i zagęszczenia.
Tym razem wybór padł na mascare Loreal Million Lashes Extra Black 



OPIS PRODUKTU:

,"L'Oreal Volume Million Lashes Extra Black Mascara.Tusz precyzyjnie pokrywa rzęsy od nasady po końce, nadając im ekstremalną objętość i długość.
Zawarte w mascarze extra czarne pigmenty nadają rzęsom nasycony odcień intensywnej czerni. Dzięki specjalnej szczoteczce "milionizer" rzęsy nie sklejają się, są idealnie rozdzielone, oraz wydają się gęstsze i dłuższe. Mascara świetnie nadaje się na wieczorne wyjścia, randki, bankiety - okazje, kiedy chcemy wyglądać super efektownie.
Ekstra czarne pigmenty, efekt objętości miliona rzęs.
Idealna aplikacja bez zbędnego obciążania rzęs:
Szczoteczka "milionizer" - niezwykle gęsta, elastomerowa szczoteczka dla efektu miliona rzęs. Wszystkie rzęsy są natychmiast rozdzielone, a ich objętość widocznie zwiększona.
Precyzyjny dozownik - optymalna ilość tuszu, bez nadmiaru, bez grudek, dla zapewnienia ekstra objętości rzęs."


Maskara miesci się w tradycyjnym dla tuszu opakowaniu utrzymanym  w czarno zlotej kolorystyce ,ozdobionym złotymi napisami.Szczoteczka tuszu jest silikonowa i posiada drobne wypustki.Kolor mascary to ładna, głęboka czerń.Pojemnosc 9,2ml.


Na początku prawie każda maskara ma nieco rzadsza konsystecje a potem stopniowo gęstnieje. Podobnie jest z tuszem Loreala na początku ma trochę rzadsza formę więc czasami wolę odczekać żeby lekko zgęstniała wtedy lepiej jest mi ją aplikować na rzęsy.
Maskara ładnie wydłuża i lekko pogrubia rzęsy, nadaje im objętości .Silikonowa szczoteczka dobrze rozdziela rzęsy więc można obyć się bez brzydkich grudek na rzęsach czy efektu sklejenia choć wiadomo do każdego tuszu trzeba się przyzwyczaić i nauczyć aplikować . Szczoteczka dobrze radzi sobie z dotarciem do  krótkich rzęs.
Na moich nie za gęstych i nie za długich rzęsach efekt jest zadowalający ,rzęsy sa dobrze podkreślone a efekt  można budować .
Na dłuższych rzęsach myślę że można nim wyczarować porządna "firankę "😋


Maskara utrzymuje się na moich rzęsach cały dzień,nie zauważyłam aby się osypywala czy rozmazywala nawet w gorszych warunkach atmosferycznych.
Nie powoduje podraznienia oczu, zmywa się dosyć sprawnie podczas demakijażu.

Cenowo też nie wypada najgorzej mając na uwadze jej dobra wydajność zapłacimy za nią ok 35 zł na Iperfumy by Notino


Kto zna tusze Million Lashes?

czwartek, 5 kwietnia 2018

Eo Laboratorie - Ecolab żel do mycia twarzy


Hej kochani🌼

I mamy w końcu wiosnę, słoneczko świeci i ogólnie człowiek jest bardziej pozytywnie nastawiony do życia 😎

Dzisiaj parę słów o żelu do mycia twarzy Eo Laboratories  czyli rosyjskie kosmetyki Ecolab .Z tego co się orientuje sa to te same kosmetyki choć różnią się ta jedna literka, sama nie wiem dokładnie czemu tak jest .


OPIS PRODUKTU:

Głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry tłustej i problematycznej zapewnia jej czystość, miękkość, gładkość i świeżość oraz zdrowy i zadbany wygląd. Aż 99% składników żelu jest pochodzenia naturalnego, dzięki czemu jest on bardzo łagodny dla skóry. Jego skuteczne działanie oczyszczające oraz pielęgnacyjne to zasługa aktywnie działających składników roślinnych, wśród których kluczową rolę pełni organiczny ekstrakt z irysa, wykazujący działanie oczyszczające, przeciwzapalne i nawilżające, a także wspomagające łagodzenie podrażnień, zwężające pory i poprawiające jędrność oraz elastyczność skóry. Kolejnym cennym składnikiem żelu jest ekstrakt z wrzosu, który zmiękcza i nawilża skórę oraz chroni ją przed działaniem wolnych rodników. Ważną rolę pełnią też ekstrakt z mięty o właściwościach tonizujących, odświeżających i łagodzących oraz olejek z bergamotki o właściwościach antyseptycznych. Żel nie zawiera SLS-ów, olejów mineralnych, parabenów, alkoholu oraz syntetycznych barwników.

Żel zamknięty w miękkiej tubce , zamknięcie wieczka nie jest zbyt praktyczne i czasami ciężki jest je otworzyć co jest jedyną wada tego produktu.


Żel ma przezroczysta barwę i delikatny kwiatowy zapach.Konsystecja żelowa lekko glutowata ale mi to nie przeszkadza.


Dużym atutem tego produktu jest krótki, dobry skład.
Znajdziemy w nim składniki , które świetnie sprawdzają się w pielęgnacji skóry tlustej, ekstrakt z wrzosu o właściwościach antybakteryjnych, ściągających, łagodzący stany zapalne , podrażnienia, zaczerwienienia, antyoksydant, posiada również działanie przeciwzmarszczkowe .
Ekstrakt z irysa reguluje łojotok, pomaga zachować elastyczność suchej skóry , pielęgnuje skórę wrażliwą 
Ekstrakt z mięty pieprzowej działa przeciwzapalnie, łagodząco, kojąco, odświeżająco.
Olejek z bergamotki działa antyseptycznie, antywirusowo, regeneracyjnie .
Do tego delikatne substancje myjące, nawilżająca gliceryna, zagęszczacz i lekkie konserwanty na końcu składu.

Żel dobrze oczyszcza skórę, pieni się delikatnie ale wystarczająco aby dobrze oczyścić i odświeżyć skórę. Nie podrażnia skóry ani oczu.Ladny zapach umila aplikacje.Nie powoduje ściągnięcia skóry, nie wysusza.
Świetny żel do pielęgnacji skóry problemowej,z dobrym składem i przystępny cenowo ok 14zl.
Dostępność średnia,ja kupiłam go w Carrefour.

Teraz mam ochotę na piankę do mycia twarzy z tej serii i tonik
Kto zna?.