wtorek, 27 lipca 2021

Nietypowa prośba 🥰 Pomóż Bruno

 Kochani.

Dzisiaj post inny niż zwykle....

Mało kto tutaj wie że moja wielka miłością są zwierzaki 🐾❣️



Jestem Wolontariuszem i pomagam szukać domów bezdomniakom ,co pochłania mi dużo czasu i energii . Czasy są trudne dla każdego ale mam wielką prośbę do każdego zwierzoluba.🙏

Chciałam Was prosić o pomoc dla schorowanego pieska który potrzebuje na już operacji.

Przebywa w klinice więc koszty rosną z każdym dniem ,nie wiem jak podołać ale nie chcę się poddać bo to cudowny zwierzak 

Taki oddany i silny.Za ta cenie naszych braci mniejszych , to cudowne stworzenia które tyle mogą oferować człowiekowi 🌹

Trzeba tylko chcieć to dostrzec 🐾❣️

Jeśli też jesteście zwierzolubami chciałabym Was prosić o pomoc dla Bruno.

Na jego utrzymanie i operacje założona została zrzutka.👈👈👈👈👈👈🌹🐾

Jeśli możecie pomóżcie i dołóżcie nawet mała cegiełkę 🙏

Buziaki 🌹

#wrzucpiatakadlazwierzaka
























1 komentarz:

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)