poniedziałek, 10 marca 2014

Krem borowinowy - Krynickie Spa



Hej kochani:)

Dzisiaj przedstawię Wam bardzo fajny kremik jakim jest

 KREM BOROWINOWY KRYNICKIE SPA DO CERY SUCHEJ

który wybrałam sobie w ramach wygranego bonu w sklepie NATURICA


 logo naturica




OPIS PRODUCENTA:

Krem borowinowy

Krem odżywczy przeznaczony do pielęgnacji skóry twarzy na dzień i na noc. Nawilża i odżywia skórę oraz łagodzi podrażnienia.Odpowiednio dobrana formuła zwiększa elastyczność skóry oraz pozostawia ją jedwabiście gładką.

Formuła zawiera składniki aktywne:
-Ekstrakt z borowiny

-Masło shea
-Octan Witaminy E
-Ekstrakt z owsa
-D-pantenol
-Olej sojowy
-Alantoina




@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


Krem znajduję się w prostym ,plastikowym pojemniku standardowym dla kremów o pojemności 50 ml.



Konsystencja kremu jest lekka i delikatna o bardzo przyjemnym zapachu


Skład:


Woda,emolient-ester zmiękczający-pośrednie działanie nawilżające,gliceryna-utrzymuje wilgoć,emulgator-kwas stearynowy otrzymywany z naturalnych tłuszczów,emolient-alkohol tłuszczowy-działanie nawilżające,emulgator -alkohol cetylowy i stearylowy,wyciąg z torfu- borowina,humektant-wspomaga działanie konserwujące,glikol propylenowy-substancja nawilżająca,ekstrakt z nasion owsa -nawilżanie,substancja zmiękczająca,olej sojowy-bogaty w NNKT,olej parafinowy-pozostawia warstwę okluzyjną,masło shea-nawilżanie,wazelina-emolient niekomedogenny,emolient tłusty -w stanie czystym może być komedogenny,emolient-może być komedogenny,konserwanty,prowitamina B5,alantoina-pochodna mocznika-nawilża,wygładza,witamina E-nawilża,zapach,stabilizator emulsji,konserwant,wodorotlenek sodu -utrzymuje właściwe ph,przeciwutleniacz-zapewnia trwałość produktów,składnik kompozycji zapachowej -jest na liście alergenów,składnik kompozycji zapachowej-może powodować reakcje alergiczne,składnik kompozycji zapachowej,potencjalny alergen.

Skład  kremu nie jest idealny oprócz paru na prawdę  dobrych składników,które odpowiadają za efekt nawilżenia skóry  zawiera także substancję konserwujące ,które mogą uczulić czy podrażnić delikatną skórę ,ale wiadomo że takie składniki są dostępne w wielu kremach więc nie stanowią dużego zagrożenia;)
Wszystko jest sprawą bardzo indywidualną i zależy od predyspozycji naszej skóry.

CO MYŚLĘ?


Krem dzięki delikatnej konsystencji bardzo dobrze rozprowadza się na skórze dając uczucie dobrego nawilżenia oraz odżywienia skóry.Krem wchłania się dosyć szybko w ciągu paru minut.Nie pozostawia na skórze tłustego,nieprzyjemnego filmu choć też nie ma właściwości matujących,lekkie, odżywcze błyszczenia zostaje na skórze,gdyż jest to kosmetyk do cery suchej a nie tłustej.Po codziennej  aplikacji moja skóra zachowuje bardzo dobry stopień nawilżenia i odżywienia bez żadnych negatywnych skutków dla mojej cery.Zapach kremu jest bardzo przyjemny,nie za mocny nie za lekki,taki w sam raz;)
Krem  jest przeznaczony do stosowania na dzień i na noc. Jedynym minusem tego faktu,jest brak filtru przeciwsłonecznego ale mimo tego krem stanowi dobrą bazę  pod makijaż.Jest bardzo wydajny,nieduża ilość wystarczy do aplikacji.Dodatkowym plusem kremu jest jego niska cena ok 10 zł.
Co do jego  dostępności to nie wiem czy jest w sprzedaży stacjonarnej ale można go znaleźć w sklepach internetowych.
Krem sprawdził się w pielęgnacji mojej przesuszonej skóry i mogę go wam polecić do przetestowania:)

Mieliście styczność z tym kremem,lub innymi kosmetykami tego producenta?


                                   ZAPRASZAM  NA ROZDANIE;)
                                                   
                                                            KLIK


Zapraszam na rozdanie

Uciekam na tydzień.Buziaki kochani:)

PuderniczkaM

6 komentarzy:

  1. Widzisz, na świetny kremik trafiłaś !
    Fajna konsystencja, też takie lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny skład i rewelacyjna cena :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ani producenta, ani tego kremiku, ale skład kusi!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kremik, jak za taką cenę bym kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na świetny krem. Jeśli będę miała okazją to kupię go ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jakby się sprawdził u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)

Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)