sobota, 23 sierpnia 2014

Ujedrniajacy balsam do ust od E-naturalne



Hej misiaki;0

Ponad miesiac temu nawiazalam wsplprace ze sklepem E-NATURALNE


Do testow wybralam m.in.

UJEDRNIAJACY BALSAM DO UST


OPIS PRODUCENTA;

 Oferujemy zestaw do samodzielnego przyrządzenia balsamu w domu. 
Ujędrniający balsam do ust to doskonały kosmetyk ochronny na zimę, który pielęgnuje, odżywia i nawilża usta. Dodatkowo podkreśla je i nadaje im połysku oraz zdrowego wyglądu.  Oparty wyłącznie na naturalnych składnikach. Dzięki lanolinie chroni usta przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi oraz zapewnia odpowiedni stopień nawilżenia. Zawarty w nim olej z pestek śliwki działa ujędrniająco na usta, dodatkowo je nawilżając i pielęgnując. Ponadto nadaje balsamowi cudownego marcepanowego zapachu.  
Lanolina jest naturalnym woskiem o składzie bardzo podobnym do lipidowej warstwy naskórka ludzkiego. Produkt powstaje podczas procesu czyszczenia wełny owcy z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, aby potem w czystej postaci dodać ją do serii pielęgnacyjnych kosmetyków do ciała oraz twarzy. Lanolina to bezkonkurencyjny składnik, który reguluje gospodarkę wodną skóry oraz posiada cenne właściwości zmiękczające twardy naskórek.
Olej z pestek śliwki tłoczony jest metodą " na zimno ", jest to olej nierafinowany, otrzymany z nasion Śliwki Domowej - Prunus domestica. Łatwo wnika w naskórek, nie pozostawiając tłustej warstwy. Działa nawilżająco i ujędrniająco na usta. Polecany w szczególności do skóry dojrzałej, wrażliwej i suchej. Stosowany na skórę, pozostawia ją gładką, miękką i jedwabistą. Doskonały olej do masażu ciała a także jako kosmetyk pomagający w utrzymaniu zdrowej skóry. Dodatkowo posiada doskonałe właściwości zmiękczające i wysoką zawartość składników odżywczych. 
Posiada cudowny marcepanowy zapach. 
Olej z pestek śliwki jest doskonałym emolientem i antyutleniaczem. Posiada wysoką zawartość kwasów olejowego (68%) i linolowego (23%), antyoksydanty oraz witamina E.
Isopropyl Myristate to składnik kosmetyków otrzymywany z kwasów tłuszczowych. Ester kwasu palmitynowego z alkoholem izopropylowym. Jest to syntetycznie otrzymany ester występujący w postaci rzadkiego oleju, który w kosmetyce zastępuje miejsce naturalnych lipidów. Jest bardzo dobrym środkiem rozpuszczającym, zmniejszającym lepkość kosmetyków oraz emolientem.
Caprylic/Capric Triceride to mieszanka kwasów tłuszczowych otrzymanych z oleju kokosowego, poddana estryfikacji z gliceryną. Ma zdolność zatrzymania wody w skórze, tworząc barierę na jej powierzchni. Jest to olej neutralny, doskonała substancja natłuszczająca, wygładzająca oraz zapewniająca prawidłową ochronę skórze. Sprawia, że skóra staje się miękka, elastyczna i gładka. Posiada także właściwości konserwujące. Caprylic powstaje w wyniku estryfikacji z gliceryną. Otrzymujemy ester kwasu kaprylowego i kwasu kaprynowego nasyconego.
Wosk pszczeli w kosmetyce pełni ważną rolę - a to dzięki silnie odżywczym substancjom ma działanie natłuszczające, ochronne i zapobiega wysuszaniu skóry. Uelastycznia i zmiękcza ją oraz nie pozwala na utratę wody przez naskórek. Wosk pszczeli w kosmetyce stosowany jest jako składnik m. in. kremów, maści i mydeł, balsamów, pomadek do ust, podkładów.
Dodawany do kremów i balsamów sprawia, że łatwiej się rozprowadzają i pozostawiają ochronny filtr na skórze.

Skład zestawu odpowiedniego do przygotowania 10 g produktu (2 balsamy):

  • Isopropyl Myristate – 1 g
  • Lanolina – 4 g
  • Wosk pszczeli – 2 g
  • Caprylic/Capric Triglyceride ECOCERT - 1 g 
  • Olej z pestek śliwki - 2 g
  • Szpatułka
  • Pipeta
  • Naklejka
  • Plastikowy słoiczek 5ml w komplecie – 2 szt.


 I tak dostajemy zestaw do samodzilnego przygotowania balsamu wiec mozemy troche pobawic sie w malego chemika ;0


Caly proces laczenia skladnikow jest  bardzo prosty gdyz dostajemy juz gotowe,odmierzone produkty,ktore wsytarczy jedynie z soba polaczyc.
Caly opis przygotowania kosmetyku znajdziemy zawsze na stronie sklepu pod kazdym zestawem.


Juz gotowy produkt wyglada tak ;)



Balsam normalnie nie ma barwy ,daje jedynie polysk,chyba ,ze wybierzemy sobie pigment ,ktory po dodaniu do balsamu nada mu odpowiedni odcien.
Ja dostalam pigment Tan Opal czyli mike lekkoblyszczaca o naturalnym cielistym kolorze i polysku rozu.



Do wyboru mamy rozne odcienie pigmentow ,ktorymi mozemy z-tuningowac i to nie tylko balsamy do ust ale i inne kosmetyki ;0 
Wszystkie kolorki do wybrania w dziale PIGMENTY

CO MYSLE?

Balsam zaczelam uzywac jeszcze w czasie gdy moje wargi nie byly w najlepszym stanie po kuracji Axotretem i musze stwierdzic ,ze ten produkt pomogl mi doprowadzic moje usta do normalnego wygladu.
Balsam zawiera w swoim skladzie same naturalne skladniki takie jak lanolina czy olejek z pestek sliwki,wiec wiemy co kladziemy na nasze usta;]
Balsam jest gesty ale bardzo dobrze aplikuje sie go skore warg.Nadaje im od razu uczucia miekkosci u ukojenia.Dobrze nawilza i odyzwia usta,przyda sie w ich pielegnacji zarowno w zimie jak i w lecie.Balsam nie ma kokretnego smaku a zapach jest bardzo delikatny i nie drazni mnie swoja wonia.Jedynym minusem moze byc malo higieniczna aplikacja,ale zle nie jest,najwazniejsze,ze balsam spelnia swoje zadanie na ustach. Balsam dzieki dobranemu pigmentowi moze pelnic role blyszczyka do ust.
Cena produktu jest atrakcyjna gdyz za cene 14,90 zl dostajemy 10g produktu KLIK
Balsam mam zawsze przy sobie w torebce,lubie go miec pod reka;]

Milego weekendu Wam zycze kochani,ja niestety jeszcze pracuje;(









10 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tego balsamu, ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już swoje ulubione z Organique, nie chce mi się bawić w mieszanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaciekawiłaś !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy produkt;) chętnie bym się na niego skusiła;))

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem fajny balsamik!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznaję, że na mieszanie samodzielnie kosmetyków jestem za leniwa. Ale balsamki ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm to całkiem całkiem fajny kosmetyk, a skład zachęca do używania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kuszący produkt i z tym pigmentem świetnie się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super !! Ale gdyby ktoś go za mnie zrobił było by jeszcze bardziej super :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)

Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)