czwartek, 19 lutego 2015

Kosmetyki Altermed



Hej kochani;)

Dzisiaj pokaze Wam pare produktow  marki ALTERMED nalezacej do grupy OMEGA PHARMA




Omega Pharma  jest dynamicznie rozwijającą się firmą specjalizującą się w rozwoju, produkcji i sprzedaży wyrobów medycznych, suplementów diety i kosmetyków w rynku produktow  OTC w  szerokiej dystrybucji na rynek masowy.Jest częścią międzynarodowej grupy Omega-Pharma z siedzibą w Belgii i kompetencji w 40 krajach.
Od momentu powstania, firma Omega Pharma zarządza marketingiem z silnym naciskiem na klienta i jego potrzeb, wymagań i ostatecznej satysfakcji. Posiada szereg patentów i unikalnych rozwiązań stosowanych do produktów wysokiej wydajności poszczególnych linii produktowych.
Produkujemy najwyższej jakości produktów, w oparciu o konkretne potrzeby współczesnego człowieka w odniesieniu do zmian w stylu życia.
Obecnie firma posiada własne centrum rozwoju doskonałości . W dziedzinie badań współpracujemy z renomowanymi instytucjami w Czechach i całej Europie.


Oto pare kosmetykow tej marki;)

Altermed Leciderm krem do ciała do skóry suchej



Srednio tlusty krem  zawierajacy  50% lipidow idealnie nadaje sie do pielegnacji suchej skory calego ciala a takze skory z atopowym zapaleniem,luszczyca czy cukrzyca. Krem ma delikatna konsystencje ,latwo sie rozsmarowuje, szybko wchlania sie w skore,nie klei sie i nie pozostawia tlustej powloki .
Zawiera unikalna kombinacje liposomowej lecytyny,kolagenu oraz kwasu hialuronowego.Te i inne substancje czynne takie jak D-panthenol,witaminy E,F,maslo shea, wosk pszczeli doglebnie pielegnuja skore ,zapobiegaja jej zluszczaniu,wzmacniaja naturalna bariere ochronna ,hamuja swedzenie i pieczenie.Produkt nie zawiera potencjalnie drazniacych skladnikow takich jak parabeny,PEG lub parafiny i nie jest perfumowany.

Zastosowanie:
Krem nakladac 3 razy dziennie lub w razie potrzeby,zwlaszcza po kapieli.Produkt jest odpowiedni dla doroslych i dzieci od 6 miesiaca zycia.Po konsultacji z lekarzem lub farmaceuta moze byc uzywany u dzieci od pierwszych dni zycia.

Altermed Panthenol Forte masło do ciała



Odzywcze maslo do ciala z 6% D-panhenolem oraz maslem shea szybko regeneruje,wygladza,nawilza skore pozostawiajac ja miekka i gladka .Produkt wskazany dla pielegnacji skory wrazliwej,podraznionej po opalaniu czy w wyniku dzialania niskich temperatur.
Redukuje oznaki starzenia sie skory,otacza skore ochronnym filmem.

Wlasciwosci:

- latwy i przyjemny w pielegnacji skory wrazliwej
- szybko sie wchlania nie pozostawiajac uczucia klejenia na skorze
-ma przyjemny zapach
- regeneruje i chroni skore narazona na dzialanie promieni slonecznych,wody czy po pobycie w solarium
-wskazne do uzywania o kazdej porze roku
-sprawdza sie przy lagodzeniu podraznien po goleniu nog.

Produkt nie zawiera parabenow ani PEG


Altermed Panthenol Forte szampon do włosów suchych i farbowanych





Szampon do wlosow suchych ,zniszczonych i farbowanych ,zawiera D-panthenol,ktory szybko regeneruje wlosy oraz skore glowy podraniona i oslabiona przez slonce ,czeste mycie czy farbowanie.Zawiera dodatkowo unikalny ,opatentowany skladnik Kerarice ktory chroni wlosy przed dzialaniem promieni slonecznych i wolnych rodnikow chroniac jednoczesnie kolor wlosow farbowanych.Przywraca wlosom sile,miekkosc i zdrowy polysk.Ze wzgledu na swoj sklad jest odpowiedni  do codziennej pielegnacji.

Altermed Australian Tea Tree Oil olejek zmiękczający



Tee Tree Oil czyli olejek z drzewa herbacianego pozyskiwany jest z lisci drzewa rosnacego w Australii i Nowej Zelandii o lacinskiej nazwie Melaleuca alterifolia.Dobroczynne dzialanie liscie drzewa herbacianego bylo znane juz Aborygenom,rdzennym mieszkancom Australii, ktorzy stosowali je do leczenia oparzen i dezynfekcji ran.Olejek ten jest  najskuteczniejszym i naturalnym srodkiem antyseptycznym,zabije bakterie,drozdze i plesnie,wykazuje dzialanie antybakteryjne,przeciwustrojowe,przeciwzapalne.Wnika gleboko w skore nie pozostawiajac po sobie tlustej warstwy .Pozytywnie wplywa na oparzenia skory,rany ciete,tradzik,opryszczke,infekcje grzybicze stop,lagodzi swedzenie po ukaszeniu owadow,ma wlasciwosci hydrofobowe,nie rozpuszcza sie w wodzie.Olejku mozna uzywac do inhalacji,kapieli ,masazu a nawet po rozcienczeniu woda do plukania gardla.


Altermed Intima mydło do higieny intymnej



Codzienne stosowanie mydla do higieny intymnej Altermed zapobiega pojawianiu sie nieprzyjemnych problemow intymnych  jak swedzenie i pieczenie.Przyjemne,kremowe mydlo z kwasu mlekowego ma optymalne PH 4.5.W polaczeniu z efektywna chlorheksydyna,skaldnikiem o silnym i ugruntowanym  dzialaniu przeciwgrzybiczym znacznie zmniejsza namnażanie mikroorganizmow chorobotworczych.Ekstrakt z Quinoa -ryzu Inkow - dziala kojaco  i zmiekczajaco na podrazniona  skore okolic intymnych.


Altermed Panthenol Forte zestaw kosmetyków 



Sucha,podrazniona,czerwona ,taka jest czesto skora odpowiednio nie chroniona przed niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi jak niska temperatura,mroz,wiatr.
W tym celu eksperci Altermed opracowali krem ktory stanowi  skuteczna ochrone delikatnej skory w zimowe miesiace.Zimowy krem pozwala utrzyymac skore dobrze nawilozona i elastyczna chroniac ja przed czynnikami zewnetrznymi.Zawiera unikalne skladniki jak Artctic Altermed ,kompleks z ekstraktem z alg  z wodorostow Durvillea Antarctica,ktory wspomaga nawilzanie i ochrania skore przed niekorzystnymi czynnikami srodowiska, D-panthenol o dzialaniu lagodzacym ,olej z orzechow macadamia o wlasciwosciach regeneracyjnych.
Krem nie zawiera chemicznych konserwantow,barwnikow,jest hipoalergiczny i przebadany przed dermatologow.

Balsam do ust Altermed Pantenol Forte jest idealny do codziennej pilegnacji ust w okresie zimowym.Pantenol i  beta -karoten regenerują  suche, popekane,spierzchniete usta.Dodatkowo tworzy na wargach delikatna blyszczaca powloczke dzieki czemu usta sa delikatnie podkreslone i wygladaja na  bardziej atrakcyjne i zadbane. Czarne winogrono i kiwi dodaja pomadce przyjemnego zapachu.

Altermed Sun SuperBronze spray do opalania



Altermed Sun Spray SPF 20 Superbronze zawiera unikalny aktywator  opalania Phototan,ktory az 3 krotnie przyspiesza proces opalania. Czynnik ten sprzyja tworzeniu sie pigmentu skory (melaniny.),tym samy wspomagajac caly proces brazowienia skory co sprawia ze opalenizna pojawia sie szybciej i bardziej intensywnie .Spray zawiera takze beta-karoten ktory chroni nas przed promieniowaniem UV jednoczesnie nasila produkcje pigmentu w skorze .Nie pozostawia mimo tego zoltych sladow na ubraniach.Spray zawiera rowniez przeciwutleniacz,witamine E ktora chroni skore przed wolnymi rodnikami.
Produkt nie zawiera parabenow,PEG i parafiny.

Altermed Baby krem ochronny do skóry dziecka



Krem Alterned Winter chroni delikatna skore dziecka przed negatywnym wplywem niskiej temperatury.Artic Altermed posiada kompleks ekstraktow z Durvillea Antarctica,ktore skutecznie chronia skore  przed zimnem,regeneruje i odzywia .Zawiera w swoim skladzie D-pantenol,olejek morelowy,witamine E i alantoine.
Nie zawiera parabenow i PEG.

PRODUKTY DOSTEPNE W SKLEPIE IPERFUMY




Co Wam sie spodobalo?

Bo mnie najbardziej  zaciekawil olejek z drzewa herbacianego.Lubie takie wielofunkcyjne produkty;)


32 komentarze:

  1. Pierwszy raz spotykam się z tą marką. Przygarnęłabym spray do opalania - lubię taką formę kosmetyków do opalania

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio natknęłam się na te kosmetyki ale sama jeszcze niczego tej marki nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek i spray wydają sie ciekawe. A ten pierwszy krem... jakbym miala sie smarować 3 razy dziennie to bym zwariowała...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe produkty :) Jeszcze się z nimi nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty, jednak jeszcze ich nie miałam. Może kiedyś..;))

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zapach olejku z drzewa herbacianego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. spray do opalania chętnie wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. olejek z drzewa też bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy ten spray do opalania nie tworzy plam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam jeszcze tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejek wydaje się być najfajniejszy :). Firmy w ogóle nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tej marki, ale myślę, ze znalazłabym cos dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam marki kosmetyków ,ale mogłabym je wypróbować :)polecam perfumy Magnetic perfume 3G z kodem: ewefiu1.

    OdpowiedzUsuń
  14. Masło do ciała i olejek ;) Pierwszy raz słyszę o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam :D ale fajne mają mazidła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam kosmetyków tej firmy. Zaciekawił mnie spray do opalania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej zaciekawił mnie olejek z drzewa herbacianego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolejna marka, której nie znam ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy wczesniej nie słyszałam o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie slyszalam o tych kosmetykach :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy jeszcze nie spotkałam się z tą marką ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej firmy zupełnie :) Zaciekawiło mnie masło do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawe kosmetyki! Najbardziej zaciekawił mnie szampon do włosów :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę przyznać ze są to kosmetyki mi kompletnie nie znane ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znałam do tej pory tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Winter cream ma słodkie opakowanie, a wyprobowałabym spray do opalania lubię tego typu kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tych kosmetyków, ale wzbudzają moje zaufanie :) wyglądają jakoś tak estetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam produktów z tej firmy, pierwszy raz je widzę. :P

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)

Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)