piątek, 22 kwietnia 2016

Missha Konjac - gąbka oczyszczająca


Hej kochani;)

Ostatnio na czasie są róznego rodzaju gadżety wspomagające mycie i dogłębne oczyszczanie skóry.
Jednym z tego typu produktów jest gąbka konjac Missha Natural Jelly Cleansing Puff Charcoa z dodatkiem węgla drzewnego.


Czym jest gabka konjac?

Konjac na korzeń roslinny cenionej w Japonii ze względu na swoje właściwości odzywcze i zdrowotne.Był wykorzystywany w  medycynie japońskiej już w VI w.n.e.Włókna tej rosliny posiadają wlaściwości  nawilżajace oraz odczyn zasadowy dzieki ,kóremu posiada właściwości myjące.
Gabka Konjac przywraca skorze optymalny poziom ph oraz usuwa z jej powierzchni wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia oraz sebum.Struktura włókien konjac przypomina sieć i sprawia,ze gąbka delikatnie masuje skóre podczas mycia i pobudza krążenie krwi i regenerację.W naturalny sposób oczyszcza skórę pozostawiając ją czysta i świeżą

OPIS PRODUKTU:

Naturalna gabka do oczyszczania i masażu twarzy i ciała wykonana z korzenia azjatyckiego drzewa konjac wzbogacona jest o dodatek węgla aktywnego.Delikatna struktura gąbki powoduje,że można ją stosować przy każdym rodzaju ale zalecana jest szczególnie przy oczyszczaniu skóry trądzikowej,problematycznej,tłustej,mieszanej.
Unikalna struktura gąbki zapewnia przyjemny masaż ,stymuluje przepływ krwi i dobrze oczyszcza. Dzięki zawartości czynnika nawilżającego łagodzi podrażnienia,nawilża i przywraca komfort skórze suchej. Gąbka dzięki umiejętności absorbowania sebum z powierzchni skóry starannie ja oczyszcza,usuwa zanieczyszczenia,delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka.
Redukuje ilość zaskórników,działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie.Gąbka Konjac posiada odczyn zasadowy więc przywraca naturalny odczyn ph skóry.Nie zawiera konserwantów,dodatków chemicznych,barwników.Gąbka jest produktem biodegradowalnym.

Gąbka marki Missha schowana jest w hermetycznie zamkniętym opakowaniu.
Po otwarciu widać ,że gąbka jest wilgotna,widać skroplone kropelki wewnątrz opakowania.
Gabka posiada sznureczek dzieki ,któremu możemy ją zawiesić do wyschniecia.
Moja wersja zawiera dodatek węgla drzewnego ale są dostępne także inne wersje gąbki z dodatkami.
Gabka jest nieduża,mieści się w dłoni,jest lekko mokra w dotyku.Raczej nie posiada zapachu.



Gąbkę należy przed każdym użyciem namoczyć w ciepłej wodzie gdyż po wyschnięciu lekko się kurczy i robi sie twarda.Nie należy suszyć gąbki w kabinie prysznicowej lub innym wilgotnym miejscu gdyz mogłoby to spowodować rozwój bakterii i zniszczenie gąbki.Gąbkę należy wypłukać w wodzie i dobrze wycisnąć przed jej suszeniem.Istnieje także możliwość sterylizacji gąbki,wówczas należy ją umieścić w garnku z gorącą wodą. Gąbka musi schnąć w suchym miejscu aby zachowała swoje właściwości,dzieki czemu może nam posłużyć parę miesięcy.


Gąbką konjac można myć samodzielnie twarz lub ciało lub użyć razem z nią pianki/żelu do mycia.
W obu przypadkach oczyszczanie twarzy jest bardzo przyjemne .Gąbka świetnie oczyszcza twarz bez jej podrażniania,przyjemnie masuje skórę  i sprawia ,że skóra jest czysta,oczyszczona,miękka i gładka.Nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry.Gąbką można również zmywać oleje z twarzy lub maseczki.Masaż gabka jest bardzo relaksujący,wspomaga odnowe komorek ,dotlenienie komórek skóry i delikatne złuszczenie naskórka,pełniąc rolę delikatnego peelingu.Gąbka dzięki odczynowi zasadowymi równoważy ph naszej skory.

Mogłoby sie wydawać ,że to mało potrzebny gadżet ale gąbka świetnie sprawdza się podczas codziennego rytuału oczyszczania skóry.Nie ma z nią dużo zachodu wystarczy ją chwilę namoczyć aby lekko "spuchła" ,wycisnąć nadmiar wody,ewentualnie zaaplikować żel do mycia twarzy i wykonać masaż skóry okrągłymi ruchami.Regularne stosowanie gąbki przynosi widoczne efekty i widać ,że skóra jest dobrze oczyszczona,rozjaśniona,nabiera ładnego kolorytu  i jest jednocześnie dobrze nawilżona.Gabka jest w pełni biodegradowalna więc gdy się ją zużyje można ją np zakopać w ogródku.
Dla mnie to mój ulubiony gadzet i zapewne znowu trafi do mojego koszyka ;)
Gąbka Konjac marki Missha znajdziecie na stronie sklepu Iperfumy w cenie ok 18 zł


Czy używacie tego typu gadżetów do oczyszczania skóry?


Miłego weekendu;)

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja odwrotnie, pierwszy raz widzę ale mnie zaciekawiła. Do twarzy mam już szczotkę ale do ciała chętnie wypróbowałabym taką gąbeczkę. Tym bardziej, że zawsze używałam gąbek bo jakoś myjką czuję się jakby niedomyta.

      Usuń
  2. Lubię takie gadżety, ale jak na razie moja różowa myjka daje radę i nie będę jej zamieniać na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa gąbeczka :D widziałam ją kiedyś na yt w jakimś boxie;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowała nas ta gąbeczka ! :) Świetny post :* Pozdrawiamy , obserwujemy i oczywiście zapraszamy do siebie. https://agssymi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam jeszcze,ale zamierzam sobie taką sprawić w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jak dotąd tego typu gadżetów, ale ten wygląda dość kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny produkty! dobrze sie zapowiada! OBSERWUJE

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze słyszę :) Ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tą gąbkę w zapasach, ale jeszcze po nią nie sięgałam, czas to zmienić i wypróbować ją u siebie ;)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Udostępniłam wpis na blogu na temat tych gąbeczek, używałam i byłam mile zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twarz oczyszczam foreo luna i to moj ulubiony sposob. Mialam taka gabeczke z Yasumi i swietnie mi sie sprawdzala do zmywania masek. Widzialam tansze odpowiedniki w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. już dawno miałam ją sobie kupić i wypróbować z ciekawości

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam identycznie wyglądającą gąbeczkę i ją uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam żadnych akcesoriów do pielęgnacji twarzy, jednak ta gąbka wygląda ciekawie. Przypomina trochę owoc :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie używam żadnych gadżetów do mycia twarzy

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno ją wrzucę do koszyka jak będę u nich robiła zakupy ! Na prawdę zachęciłaś mnie tym opisem. Jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdziła i czy też byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie się prezentuje ta gąbeczka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam Yasumi już którąś z kolei :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy produkt, którego nie znam:/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam podobną gąbkę z Sephorki i bardzo dobrze mi się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie mialam jeszcze okazji wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie slyszalam, ani nie widzialam tej gabki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam Yasummi i nawet lubiłam ;) fajny gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam o tej gąbce :) Jednak nie miałam okazji jeszcze testować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny gadżet! Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kiedyś gąbeczkę tego typu, ale miałam wrażenie, że tylko wszystko rozmazuje. Zdecydowanie wole GLOV.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)

Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)