wtorek, 13 grudnia 2016

Zestawy 艣wi膮teczne kosmetyk贸w


Hej kochani 馃槃

Gotowy zestaw kosmetyk贸w to chyba najprostszy pomys艂 na prezent, kt贸ry jest ostatnia deska ratunku w chwili gdy zupe艂nie nie mamy pomys艂u na oryginalny podarunek lub gdy po prostu zapomnieli艣my o jakiej艣 okazji rocznicy czy urodzinach. Tego typu prezenty to raczej domena m臋偶czyzn ale wcale nie twierdz臋, 偶e to co艣 wstydliwego czy bezsensowne gdy偶 jest to forma prezentu bezpiecznego. Raczej ka偶da kobieta b臋dzie zadowolona z nowych kosmetyk贸w do piel臋gnacji cia艂a, twarzy, do makija偶u czy z zestawu pachnidel jak 艣wiece zapachowe czy po prostu perfumy. Oczywi艣cie dobrze by by艂o aby jeszcze zna膰 preferencje danej osoby gdy偶 fanka kosmetyk贸w kolorowych mo偶e si臋 dostatecznie nie ucieszy膰 z zestawu do piel臋gnacji paznokci. Mimo to ja uwa偶am 偶e ka偶dy otrzymany prezent powinien wywo艂ywa膰 u艣miech na naszej twarzy. Liczy si臋 przecie偶 pami臋膰 i to powinno by膰 najwa偶niejszym dowodem uczu膰 馃榾
Osobi艣cie uwielbiam kosmetyki w ka偶dej postaci wi臋c ch臋tnie przygarn臋艂abym do serduszka taki podarek. Na stronie sklepu Iperfumy pojawi艂y si臋 opr贸cz klasycznych zestaw贸w kosmetyk贸w r贸wnie偶 zestawy kosmetyk贸w z艂o偶one z r贸偶nych marek kosmetycznych dodatkowo zapakowane w eleganckie pude艂ka co bardzo mi si臋 podoba.
Wyb贸r zestaw贸w jest ogromny r贸wnie偶 pod wzgl臋dem ceny.
Mamy tutaj zestawy typowe do piel臋gnacji w艂os贸w, do makijazu, pielegnacyjne, zapachowe.
Chcia艂abym Wam pokaza膰 te kt贸re ja bym ch臋tnie wybra艂a 馃槃
Znajdziemy tam podstawowy zestaw do makijazu Notino w naturze jest pi臋kno w kt贸rym znajdziemy r贸偶 do policzk贸w NYC, p臋dzel do pudru w zamykanym opakowaniu(fajne opcja do torebki), b艂yszczyk Astora,tusz do rz臋s Max Factor 2000 calorie.


 To co mi si臋 podoba to fakt 偶e zestaw jest dobrany pod wzgl臋dem kolorystyczny, nie ka偶dy z innej parafii tylko r贸偶 i b艂yszczyk maj膮 podobny odcie艅 r贸偶u.
W zestawie do piel臋gnacji w艂os贸w Notino sztuka pi臋knej fryzury znajdziemy olejek do w艂os贸w Matrix, suchy szampon Batiste, "spr臋偶ynkowe" gumki do w艂os贸w i szczotk臋 do w艂os贸w w z艂oto-metalicznym kolorku.


W zestawie o wdzi臋cznej nazwie Notino Doskona艂e Wypoczeta znajdziemy maseczk臋 marki Missha, olejek pod prysznic Collistar, 艣wieca Yankee Candle i naturalne myde艂ko marki Make Me Bio.



Niedu偶y zestaw kosmetyk贸w do k膮pieli marki Bohemia Gifts r贸wnie偶 wpad艂 mi w oko.Ma艂y ,skromniejszy zestaw ale prezentuje si臋 艂adnie;)


Zestaw z perfumami Notino legenda powraca zawiera wod臋 perfumowana Calvin Klein For Women, tusz do rz臋s Lancome Hypnose (kiedy艣 go mia艂am, jest 艣wietny)  oraz p艂yn dwufazowy do demakija偶u oczu Lancome Bifacil.


Je艣li chodzi o zestaw typowo pergumeryjny to jeden w szczeg贸lno艣ci mnie zachwyca a jest to zestaw Paco Raban Olympea 
Notino mi艂o艣膰 od pierwszego wejrzenia to zestaw w kt贸rym znajdziemy tusz do rz臋s Collistar, krem przeciwzmarszczkowy pod oczy Shiseido,p艂yn Clinique oraz krem Nuxe.


Z innego typu zestaw贸w rewelacyjnie si臋 prezentuje pachn膮cy zestaw Jimmy Choo gdzie w zestawie mamy wod臋 perfumowana, 偶el pod prysznic i mleczko do cia艂a.

Ciekawy jest r贸wnie偶 zastaw od Revitalash kt贸ry zawiera od偶ywk臋 do rz臋s, dzi臋ki kt贸rej wyhodujemy sobie d艂ugie rz臋sy, mini tusz do rz臋s i zalotke.


Zestaw Helena Rubinstein tak偶e wygl膮da kusz膮co, kiedy艣 mia艂am taki zestaw tylko z tuszem pytonkiem. Jak najbardziej polecam tego typu zestawy gdy偶 w cenie tuszu dostajemy dodatkowe kosmetyki, bardzo si臋 to nam op艂aci 馃槃W zestawie Mascara Helena Rubinstein Lash Queene, mini krem pod oczy i p艂yn dwufazowy do demakija偶u oczu.


I mo偶na by tak wylicza膰 w niesko艅czono艣膰, moje typy to typowo babski prezent ale jest r贸wnie偶 sporo zestaw贸w dla m臋偶czyzn i dla dzieci 馃槂


Czy lubicie takie prezentowe zestawy?



20 komentarzy:

  1. Takie zestawy to 艣wietny pomys艂 na prezent :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Takie zestawy s膮 naprawd臋 fajne. No i tak jak m贸wi艂a艣, 艣wietny pomys艂 na prezent- zawsze si臋 przyda. Ja w tym roku postawi艂am na takie zestawy jako prezenty pod choink臋 dla rodzinki. W naprawd臋 niskiej cenie mo偶emy kupic du偶o fajnych kosmetyk贸w, a w okresie przed艣wi膮tecznym takie fanty s膮 dodatkowo sporo przecenione :)
    XYZQUI

    OdpowiedzUsu艅
  4. bardzo fajne zestawy wr臋cz zachwycaj膮ce <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  5. Bardzo lubi臋 takie zestawy, idealnie nadaj膮 si臋 na prezent ;)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Obecnie mam takie zapasy kosmetyk贸w, 偶e sama nie dostaj臋 zestaw贸w, ale ch臋tnie daj臋 je innym :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Takie zestawy to 艣wietna opcja na prezent

    OdpowiedzUsu艅
  8. Jako艣 nie jestem fank膮 gotowych zestaw贸w kosmetycznych bo zawsze w ka偶dym jest co艣, co mi si臋 nie podoba czy po prostu mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ja lubi臋 zestawy kosmetyk贸w, pod warunkiem 偶e nie sa to produkty do piel臋gnacji twarzy :) Wszystkie inne mo偶na mi 艣mia艂o prezentowa膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ja lubie zestawy kosmetykow pod warunkiem, ze s膮 w nich kosmetyki kolorowe! :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Zwr贸ci艂y moj膮 uwag臋, ale ju偶 mam prezenty:)

    OdpowiedzUsu艅
  12. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    OdpowiedzUsu艅
  13. Fajne s膮 te zestawy, bo nie trzeba kombinowa膰 :D

    OdpowiedzUsu艅

Wszystkie wasze komentarze czytam cho膰 nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzie膰.

Dzi臋kuje 偶e do mnie zagl膮dacie;)

Zapraszam ch臋tnych do wsp贸lnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)