sobota, 22 kwietnia 2017

Vianek krem odżywczy pod oczy


Hej kochani;)

Marka Vianek zawsze jest mile widziana w moich zasobach kosmetycznych i lubię sięgać po te kosmetyki pielęgnacyjne szczególnie do pielęgnacji skóry twarzy dlatego staram się dobierać kosmetyki z dobrym,przyjaznym składem jak KREM ODŻYWCZY POD OCZY VIANEK


OPIS PRODUKTU:

Krem intensywnie pielęgnujący okolice oczu, zawiera składniki o działaniu odżywczym. Olej sojowy, z pestek moreli i rokitnikowy, bogate w witaminy, wykazują właściwości antyoksydacyjne i wzmacniające. Ekstrakt z szyszek chmielu zapobiega przedwczesnemu starzeniu skóry. Krem może być stosowany pod makijaż.''


SKŁAD:




  • Woda
  • Olej sojowy - zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, nawilża, ochrania skórę przed nadmierna utrata wody, emolient.
  • Emolient -  składnik pochodzenia roslinnego. Lipid stosowany jako składnik nawilżający, natłuszczajacy
  • Olej z pestek moreli - zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe. Posiada właściwości regenerujące, antyoksydacyjne. Wygładza, zmiękcza, nawilża.
  • Emulgator w/o umożliwia powstanie emulsji
  • Składnik pochodzenia naturalnego środek zmiekczajacy i nawilżający. Pełni funkcję zagestnika.
  • Emolient  - nawilża,działanie okluzyjne, emulgator
  • Wyciąg z szyszek chmielu - substancja aktywna,przeciwutleniacz,.Działa przeciwzapalnie, antyseptycznie, antybakteryjne,łagodzi i koi
  • Gliceryna - humektant, nawilża
  • Stabilizator i koemulgator - nawilża, ułatwia transport substancji czynnych w głąb skóry
  • Alkohol tłuszczowy- emolient, funkcja konserwująca
  • Lecytyna - emulgator, wpływa na nawilżenie skóry
  • Olej z rokitnika - działa przeciwzapalnie, nawilżająco, regeneruje, przyspiesza gojenie się ran, Przeciwutleniacz
  • Witamina E  - przeciwutleniacz,poprawia nawilżenie skóry, zapobiega powstawaniu stanów zapalnych
  • Guma ksantanowa - zagestnik, wpływa na konsystencję produktu
  • Składniki kompozycji zapachowych



Krem mieści się w małej, poręcznym opakowaniu o pojemności 15ml z wygodna pompka typu airless.
Szata graficzna marki jak zwykle bazuje na naturze co cieszy moje oko.
Do opakowania załączony jest również kartonik z informacjami o produkcie.
Konsystencja kremu lekka, kremowa. Zapach ładny, bardzo subtelny.


Krem dobrze odżywia i nawilża i lekko ujędrnia delikatna skórę pod oczami. Krem szybko się wchłania, nie pozostawia po sobie żadnej lepkiej warstewki więc nadaje się również do aplikacji pod makijaż. Nie powoduje podrażnień ani pieczenia moich oczu które są dosyć podatne na tego typu doznania. Wydajność produktu na plus.Skład bardzo przyjemny z olejem z pestek moreli,olejem sojowym i ekstraktem z szyszek chmielu.
Na Iperfumy w cenie ok 21 zł

Jakich uzywacie kremów pod oczy?

17 komentarzy:

  1. miałam kem do twarzy z tej seri i był super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym przygarnęła ten krem, szukam czegoś treściwe go pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O chyba będzie następny w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię Viankowe kosmetyki, miałam ten krem, używałam na dzień, bo na noc potrzebuję przeciwzmarszczkowego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam niedawno o tym, żeby go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam wersję nawilżającą , krem był ok, ale szukam czegoś co działa też na zmarszczki i jest bardziej intensywne oraz bogate

    OdpowiedzUsuń
  8. O, fajnie, że Ci tak przypadł do gustu, ostatnio czytałam o nim jakąś średnią recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o tych kremach pod oczy firmy Vianek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pod oczy mam krem z innej marki - :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś nie mam po drodze do kremów pod oczy :/

    Zapraszam na rozdanie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubie ich rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się całkiem fajny, na ogromny plus zasługuje niewielkie opakowanie. Jak widzę krem pod oczy o pojemności 30-50ml to mnie coś trafia.. takie 15 ml opakowania są idealne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na razie używam kremu z Sylveco, ale ten pewnie też kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię pordukty Vianek, choć kremu pod oczy jeszcze nie testowałam - ale jst w zapasie i czeka na swoją kolej :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam tego produktu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)