piątek, 25 sierpnia 2017

Lniana maska Sylveco


Hej wszystkim😎

Oleje są bardzo polecane w pielęgnacji naszych włosów  i ciała.Wykazuja wiele właściwości od podstawowego nawilżania, odzywiania skóry i włosów po właściwości przeciwzapalne, lagodzace, przeciwbakteryjne. Nie każdy olej polubią nasze wlosy wiec istotną kwestią jest dobranie właściwego jego typu a także wypracowanie odpowiedniego sposobu aplikacji.
W dzisiejszym poście pare słów o lnianej masce do włosów marki Sylveco,ktora ma sporo odmiennych opinii.
A jak sprawdziła się u mnie?
O tym w dalszej części😎



OPIS PRODUKTU:

Hypoalergiczna maska do włosów z ekstraktem z nasion lnu zwyczajnego i olejem kokosowym przeznaczona jest do pielęgnacji włosów suchych i łamliwych. Jest bogata w składniki nawilżające i odżywcze, pozwala poprawić wygląd i kondycję włosów. Olej kokosowy, dzięki swoim wyjątkowym właściwościom, wykazuje zdolność przenikania do struktury włosa, zwiększa nawilżenie końcówek, zapobiega także ich rozdwajaniu się.

SKLAD:




  • Woda 
  • Wyciąg z nasion lnu bogaty w witaminę E, zawiera nasycone kwasy tłuszczowe. Emolient, wykazuje właściwości nawilżające ,wygładzające ,zmiękczające
  • Alkohol cetylowy, emolient, emulgator, nawilża
  • Olej kokosowy emolient posiada właściwości filmotworcze ,łagodzące natłuszczające ,odżywcze
  • Cukier trzcinowy humektant właściwości nawilżające wygładzające
  • Gliceryna humektant substancja nawilżająca 
  • Olej z pestek winogron emolient substancja natłuszczająca, odżywcza ,ochronna ,nadaje połysk i wygładza
  • Kwas stearynowy emulgator substancja renatluszczajaca w preparatach myjących. Nawilża
  • Pantenol, prowitamina B5 ,humektant nawilża, wygładza ,działa przeciwzapalnie
  • Glukozyd decylowy, lagodna substancja myjąca 
  • Kwas mlekowy substancja nawilżająca humektant 
  • Glicerol oleate emolient nawilża, utrzymuje wilgoć skóry ,wygładza ,nadaje połysk ,ułatwia usuwanie zanieczyszczeń
  • Guma guar ,zagęstnik
  • Witamina E substancja odżywcza ,łagodząca, ochronna, antyoksydant konserwant
  • Kokamidopropylobetaina substancja myjąca pianotwórcza
  • Benzoesan sodu,substancja konserwująca


Maska zamknięta w prostym zakręcanym pojemniku z przejrzysta szatą graficzna typowa dla kosmetyków tej marki.Pojemnosc 150ml.


Konsystencja maski średnio gęsta, trochę lejąca,o perłowej barwie i lekkim,jakby ziołowym zapachu.

Maskę lniana można aplikować na dwa sposoby. Jako maske kompres przed myciem włosów lub jako maska po umyciu.
Ja aplikuje ją jedynie przed myciem włosów i zmywam po godzinie szamponem.
Gdy stosowałam ja jako maske po umyciu bardzo obciążala moje włosy które są cienkie i bardzo podatne na obciążenie więc najczęściej nie stosuje nawet odżywek bez spłukiwania.W składzie znajdziemy wysoko olej kokosowy z którym nie każdy włos się polubi.Sklad ogólnie bardzo dobry,znajdziemy w nim ekstrakt z lnu , wspomniany olej kokosowy,olej z pestek winogron a także cukier trzcinowy,pantenol,kwas mlekowy,witamine E, gliceryne.
Efekt😎
W roli kompresu przez myciem włosów sprawdza się na prawdę dobrze . Włosy są lekko dociazone ale nie obciążone czy przyklapniete , błyszczące,gadkie i dobrze nawilżone .Po dłuższym czasie stosowania włosy sa lepiej odżywione i zregenerowane.Maska najlepiej posłuży włosom zniszczonym,suchym,na których efekt moze być bardziej zauważalny.Moje włosy w ostatnim okresie byly w gorszej formie , suche i matowe i lniana maska faktycznie wspomagla ich odbudowę.Moim włosom wystarcza aplikacja raz w tygodniu więc maska starcza mi na ponad miesiąc używania pomimo małej pojemności.Cena ok 29zl na stronie sklepu Iperfumy

Znacie?



14 komentarzy:

  1. Dość wydajna maska jak widzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. od dawna jest na mojej wish liście, przypomniałaś mi o niej i teraz koniecznie muszę ją kupić :) super, ze się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  3. W teorii powinna się u mnie sprawdzić, ciekawe jak w praktyce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Waham się nad jej kupnem, właśnie przez te różnorodne opinie, ale pewnie z ciekawości kiedyś wypróbuję :) ale będzie to raczej w czasie, kiedy moje włosy będą już w nienagannej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że warto się nią zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie kończę tą maskę i jest świetna! Wreszcie znalazłam idealną dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie kupiłam lnianą, ale z O'Herbal. Może na tą się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś ją wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zaczynam bardziej pielęgnować włosy. Może sobie to przetestuję albo inny olej do włosów, tylko muszę zobaczyć jak to nakładać. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. moje włosy są mega cienkie, więc możliwe że maska mogła by je nieco obciążyć ale fajnie, że się u Ciebie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moje włosy nie lubią dobrych składów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dobre, ale fakt, że moje loki potraktowane syfistym składem wyglądają pięknie :D

      Usuń
    2. Tak to często przewrotnie się sprawdza😎

      Usuń
  12. Bardzo lubię len w kosmetykach, ale tej maski jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)