poniedziałek, 18 września 2017

La Roche Posay Effaclar Duo plus krem na niedoskonałości


Witajcie kochani

Jak już wiadomo nie od dzisiaj gdyż często o tym wspominam ,że od wielu lat borykam się z problemami skóry tłustej.
Pomimo tego że obecnie moja skóra jest w lepszym stanie niż kiedyś przed kuracja retinoidami  nadal nie jest idealna i muszę stosować odpowiednią pielęgnację aby w miarę utrzymać ją w ryzach.
Krem LA ROCHE POSAY EFFACLAR DUO PLUS trafil do mojego koszyka przy zakupach na iperfumy.pl,gdyz potrzebowałam produktu typowo leczniczego do skóry problematycznej a kiedyś stosowałam już krem z tej linii i byłam z niego zadowolona więc tym chętniej sięgnęłam po jego nowsza wersję.



OPIS PRODUKTU:

Roche-Posay Effaclar Duo [+] to krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry trądzikowej.
Zaawansowana formuła, by zapewnić wzmocnioną skuteczność: przeciwdziałać przebarwieniom, działać kojąco i antybakteryjnie, zmniejszać widoczność porów.
Effaclar Duo Plus działa od pierwszego zastosowania. Regularne stosowanie przywraca skórze zdrowy, naturalny wygląd i zapobiega powstawaniu kolejnych niedoskonałości.
Hipoalergiczny produkt nie zawiera parabenów. Może być stosowany do skóry wrażliwej i skłonnej do podrażnień.


Krem zamknięty jest w miękkiej tubce o niebiesko biało szacie graficznej.Na kartoniku miesci się opis i skład produktu.
Konsystencja kremu jest dosyć gęsta o kremowo żelowej formule.Zapach delikatny i przyjemny.Pojemnosc 40ml



SKŁAD:



Sklad jest dosyć długi,skladaja się na niego emolienty, humektanty, emulgatory, substancje zagęszczajace ,lekki silikon i oczywiście substancję aktywne :


  • Witamina B3 - wykazuje działanie przeciwzapalne, antyoksydacyjnie, gojące rany i skórę trądzikowa ,rozjasnia przebarwienia .
  • Cynk - działanie ściągające, antybakteryjne, przeciwzapalne, przeciwutleniajace, przeciwdziała powstawaniu trądziku,zmniejsza wydzielanie łoju i sebum,zapobiega oświeceniu się skóry. 
  • Kwas linolowy - kwas tłuszczowy , posiada właściwości antyoksydacyjne, odblokowuje pory,poprawia jakość sebum, reguluje wydzielanie sebum, odbudowuje warstwę lipidową naskórka,nawilza,zmniejsza widoczność blizn i przebarwień 
  • Kwas lipohydroksylowy - działanie antybakteryjne, antyseptyczne, przeciwzapalne,zluszczajace
  • Kwas salicylowy - działanie antybakteryjne, przeciwzapalne, przeciwlojotokowe , złuszczające,antyseptyczne.
  • Pirokton Olaminy - substancja grzybobójcza , bakteriobójcza,dziala przeciwzapalnie .

A jak samo działanie?
Krem stosuje sporadycznie  wracam do niego gdy moja skóra za bardzo kaprysi. Glownie stosuję go na noc choc i na dzień bardzo dobrze sprawdza się pod makijaż gdyż świetnie matuje i wygładza skórę dzięki czemu i pory są mniej widoczne.Zmniejsza przetłuszczanie się skórę , pomaga leczyć wyskakujące pryszcze ,rozjasnia ślady po trądziku,zmniejsza zaczerwienienia na skorze.
Produkt bardzo wydajny gdyż nieduża ilość wystarcza do aplikacji.Lekka konsystencja ułatwia aplikację,krem szybko sie wchłania do pełnego matu.
Dodatkowo krem nie wysusza skóry a pomaga utrzymać jej odpowiednie nawilżenie co jest ważne przy pielęgnacji skóry tłustej.
Nie zauważyłam również aby przyczynił się do powstawania zaskórników bo posiada i składniki komodogenne które różnie może oddziaływać na skórę , jest to kwestia indywidualna.

Bardzo lubię wprowadzać do pielęgnacji skóry twarzy produkty z kwasami gdyż wykazują świetne działanie i szczególnie teraz gdy idzie jesień warto po nie sięgnąć
Jednym słowem nowa wersja La ROCHE POSAY EFFACLAR DUO wcale mnie nie rozczarowała choc wiadomo każda skóra jest inna wiec każdy musi dobrać preparaty do siebie .Ja bardzo lubię ten krem i na pewno będę do niego wracała choc nie twierdzę że dzięki niemu wylecze się skórę bo wiadomo problemy skórne mają różne podłoże i nie wszystko da się wyleczyć kuracja zewnętrzna ale lubię ten krem za sam efekt gojący i łagodzący moja skórę.
Cena też nie jest wygórowana tym bardziej patrzac pod kątem wydajności i wynosi ok 40zl.

Znacie ten krem? Czego Używacie na wyskakujące niespodzianki?

9 komentarzy:

  1. Bardzo dobrym kremem na niedoskonałości jest też Avene Cleanance.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwasy to coś czego mi jesienią trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś go miałam ale teraz moja skóra ma inne potrzeby,

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam i nie testowałam :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej nie sięgam po ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że masz taki krem, na którym możesz polegać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdaje się być do takiej cery jak moja. Ciekawe jakby się spisał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jak spisałby się u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)