pi─ůtek, 13 pa┼║dziernika 2017

Co nowego... w kosmetyczce ­čśő


Hej wszystkim ­čśś

Uzbiera┼éo mi sie w ostatnim czasie troch─Ö nowo┼Ťci w kosmetyczce wi─Öc postanowi┼éam si─Ö nimi z Wami podzielic i pokaza─ç ­čśü

W Biedronce mo┼╝na znale┼║─ç fajne , ma┼ée lampy LED,z elektronicznym wy┼Ťwietlaczem  kt├│ry pokazuje zegar, dat─Ö i temperature.Lampka przyda┼éa mi si─Ö do robienia pazurk├│w,jest por─Öczna i dosy─ç dobrze o┼Ťwietla i kosztuje 40zl




Na FB odkupiłam dwa lakiery SPN 729 i 620
Nied┼éugo poka┼╝e Wam ich kolorki ­čśü
Dodatkowo to lakiery fluorescencyjne, fajnie ┼Ťwieca w ciemno┼Ťciach ­čśü


Na promocji w Rossmanie zakupi┼éam przez stron─Ö internetow─ů par─Ö kosmetykow.Podklad Bourjois, pomadk─Ö Lovely, eyeliner  ,tusz do rz─Ös i oczywi┼Ťcie Eosa­čśŐ
Gdy posz┼éam je odebra─ç kolejka si─Öga┼éa przez caly sklep wi─Öc cieszy┼éam si─Ö ┼╝e nie musz─ů w niej sta─ç i przepycha─ç si─Ö mi─Ödzy p├│┼ékami i oszala┼éym t┼éumem ­čśü


Wczoraj przypadkowo zobaczy┼éam w drogerii wode r├│┼╝ana za 5zl, grzech by┼éo nie wzi─ů─ç ­čśÄ


W ko┼äcu postanowi┼éam zakupi─ç frezark─Ö,po przeczytaniu r├│┼╝nych opinii wybra┼éam j 700.Frezy zam├│wilam na aliexpres, czekam na przesy┼éke­čśŐ Frezy do┼é─ůczone do frezarki nie s─ů najlepsze niestety ale mam nadziej─Ö ┼╝e dojd─ů re z Ali.


Do koszyka wpad┼é plyn do dezynfekcji narz─Ödzi Pierre Rene cho─ç chyba kupi─Ö co┼Ť bardziej profesjonalnego.
Zaciekawil mnie nowy podkład Catrice Made to Stay ,na pewno o nim opowiem.
Kupiłam też glinke biała rosyjska, kocham te glinki.


Roz┼Ťwietlacz My Secret musia┼é w ko┼äcu trafi─ç do mojej kosmetyczki ­čśŐ


Na Ali zakupi┼éam Ray banki ,na ukrytej aukcji, jedne odda┼éam swojemu facetowi drugie kupi┼éam sobie, jestem zadowolona ­čśÄ


Ostatnio za du┼╝o kupuj─Ö , musz─Ö znowu uszczupli─ç zapasy na zim─Ö ­čśé

Przypominam o TRWAJ─äCYM ROZDANIU ­čśŐ

Klik baner

S┼éonecznego weekendu kochani ­čśś

24 komentarze:

  1. ┼Üwietne nowo┼Ťci! Mi┼éego u┼╝ytkowania ┼╝ycz─Ö :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta lampa jest fantastyczna, mo┼╝e jeszcze b─Ödzie w biedronce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba szuka─ç po prostu w wi─Ökszej Biedronce najlepiej

      Usuń
  3. Mam zamiar kupi─ç t─ů wod─Ö r├│┼╝an─ů, lub wod─Ö Kewra, ale do rozwadniania henny. Kilka razy czyta┼éam, ┼╝e nie ma jakiego┼Ť super sk┼éadu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta akurat ma dobry sk┼éad , patrz─ůc inci­čśŐ

      Usuń
  4. Też kupiłam eosa na promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadka z Lovely jest ┼Ťwietna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. R├│wnie┼╝ zakupi┼éam ten tusz z Lovely. Nigdy wcze┼Ťniej go nie mia┼éam ani nie czyta┼éam o nim. Jestem mega ciekawa jak si─Ö sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również skusiłam się na podkład Bourjois na promocji w Rossku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No pi─Öknie :D udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mia┼éam kiedy┼Ť t─Ö wod─Ö r├│┼╝an─ů i dobrze j─ů wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam hydrolaty :) Mia┼éam kiedy┼Ť hydrolat z r├│┼╝y damasce┼äskiej, u┼╝ywa┼éam go zamiast toniku i by┼éam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem podk┼éadu Catrice, bo zazwyczaj ich podk┼éady si─Ö u mnie sprawdzaj─ů ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, sporo dobrego tutaj u Ciebie. A okulary o matulu, wygl─ůdaj─ů jak orygina┼éy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa tej wody r├│┼╝anej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. SPN jeszcze nie u┼╝ywa┼éam.. musz─Ö si─Ö kiedy┼Ť skusi─ç..

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja te┼╝ lubi─Ö glinki z tej firmy :) Ciekawa jestem ┼Ťwiec─ůcych lakier├│w o paznokci, a wod─Ö r├│┼╝an─ů te┼╝ bym bra┼éa :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam cho─ç nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzie─ç.

Dzi─Ökuje ┼╝e do mnie zagl─ůdacie;)

Zapraszam ch─Ötnych do wsp├│lnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)