piątek, 13 października 2017

Co nowego... w kosmetyczce 😋


Hej wszystkim 😘

Uzbierało mi sie w ostatnim czasie trochę nowości w kosmetyczce więc postanowiłam się nimi z Wami podzielic i pokazać 😁

W Biedronce można znaleźć fajne , małe lampy LED,z elektronicznym wyświetlaczem  który pokazuje zegar, datę i temperature.Lampka przydała mi się do robienia pazurków,jest poręczna i dosyć dobrze oświetla i kosztuje 40zl




Na FB odkupiłam dwa lakiery SPN 729 i 620
Niedługo pokaże Wam ich kolorki 😁
Dodatkowo to lakiery fluorescencyjne, fajnie świeca w ciemnościach 😁


Na promocji w Rossmanie zakupiłam przez stronę internetową parę kosmetykow.Podklad Bourjois, pomadkę Lovely, eyeliner  ,tusz do rzęs i oczywiście Eosa😊
Gdy poszłam je odebrać kolejka sięgała przez caly sklep więc cieszyłam się że nie muszą w niej stać i przepychać się między półkami i oszalałym tłumem 😁


Wczoraj przypadkowo zobaczyłam w drogerii wode różana za 5zl, grzech było nie wziąć 😎


W końcu postanowiłam zakupić frezarkę,po przeczytaniu różnych opinii wybrałam j 700.Frezy zamówilam na aliexpres, czekam na przesyłke😊 Frezy dołączone do frezarki nie są najlepsze niestety ale mam nadzieję że dojdą re z Ali.


Do koszyka wpadł plyn do dezynfekcji narzędzi Pierre Rene choć chyba kupię coś bardziej profesjonalnego.
Zaciekawil mnie nowy podkład Catrice Made to Stay ,na pewno o nim opowiem.
Kupiłam też glinke biała rosyjska, kocham te glinki.


Rozświetlacz My Secret musiał w końcu trafić do mojej kosmetyczki 😊


Na Ali zakupiłam Ray banki ,na ukrytej aukcji, jedne oddałam swojemu facetowi drugie kupiłam sobie, jestem zadowolona 😎


Ostatnio za dużo kupuję , muszę znowu uszczuplić zapasy na zimę 😂

Przypominam o TRWAJĄCYM ROZDANIU 😊

Klik baner

Słonecznego weekendu kochani 😘

24 komentarze:

  1. Świetne nowości! Miłego użytkowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta lampa jest fantastyczna, może jeszcze będzie w biedronce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba szukać po prostu w większej Biedronce najlepiej

      Usuń
  3. Fajna lampa. Nie widziałam jej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar kupić tą wodę różaną, lub wodę Kewra, ale do rozwadniania henny. Kilka razy czytałam, że nie ma jakiegoś super składu :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kupiłam eosa na promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadka z Lovely jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również zakupiłam ten tusz z Lovely. Nigdy wcześniej go nie miałam ani nie czytałam o nim. Jestem mega ciekawa jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Również skusiłam się na podkład Bourjois na promocji w Rossku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No pięknie :D udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś tę wodę różaną i dobrze ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam hydrolaty :) Miałam kiedyś hydrolat z róży damasceńskiej, używałam go zamiast toniku i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiły mnie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem podkładu Catrice, bo zazwyczaj ich podkłady się u mnie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, sporo dobrego tutaj u Ciebie. A okulary o matulu, wyglądają jak oryginały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo ciekawa tej wody różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam podobny pokrowiec na okulary

    OdpowiedzUsuń
  17. SPN jeszcze nie używałam.. muszę się kiedyś skusić..

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też lubię glinki z tej firmy :) Ciekawa jestem świecących lakierów o paznokci, a wodę różaną też bym brała :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)