środa, 8 listopada 2017

Nowości pazurkowe


Hej kochani 😀

Od jakiegoś czasu ćwiczę robienie sobie pazurków zelowo -hybrydowych . Efekty jeszcze mnie w pełni nie zadawalaja, choc jest lepiej niż na początku.Duzo ćwiczeń przede mną ale żeby trochę zaoszczędzić czas postanowiłam zakupić lampę ledowa .😁Czas utwardzania zaczyna się od 30s i to dużo różnica w porównaniu z zwykla lampa UV utwardzająca w 2minuty.
Po przeczytaniu paru opinii wybrałam lampę UV LED Sunone Sun5


Słodziak😎 Wczoraj testowałam jak utwardza żel i faktycznie szybciutko i sprawnie.

Niedawno dotarły do mnie frezy z Aliexpress. Frez karbidowy , granatowy, świetnie ściąga hybrydę, pozostale przydają się do opracowywania skórek choć muszę je jeszcze wyczuć ale wstępnie jestem z nich bardzo zadowolona, bardziej opłaca się kupić na Ali niż na allegro.


Frezarka Jd 700 to też super sprawa choć płakać mi się chcę bo frezarka wypadła mi z rąk i teraz dziwnie działa 😕 Mam nadzieję,że nie wysiądzie.


W Chińczyku kupiłam  lakier hybrydowy Face Shadow, oczywiście w kolorze różowym jak na opakowaniu.Na razie wiem tylko że strasznie śmierdzi, ciekawa jestem jaki kolor wyjdzie na pazurkach.Przy okazji w ręce wpadł mi zwykły lakier z brokatem,no cóż ... lubię błyskotki 😎


Kończy mi się żel przezroczysty Silcare Base One więc na  allegro zamówiłam żel budujący Base One Pink.Troche się go obawiałam ale wydaje mi się,że jest tak samo dobry jak wersja clear . Utwardzil sie normalnie w 30s.


Wczoraj nakładalam pierwsza warstwy żelu, dzisiaj muszę poprawić gdzieniegdzie i nałożyć kolor.


Pylek z Efektem Holo też wpadł mi w oko a że lubię błyskotki w każdej postaci i tej paznokciowej to czemu nie 😎


Postanowiłam wypróbować efekt kociego oka Silcare Base One 09, jestem go bardzo ciekawa, choć jeszcze muszę skombinować magnes aby się udało uzyskać najlepszy efekt😊



Nic tylko testować 😁

Jakich używacie lakierów, żeli do pazurków???

16 komentarzy:

  1. Ja używam jedynie zwykłych lakierów do paznokci, ale być może kiedyś się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten pyłek fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie malowania, że hej!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna lampa! A pyłek .. awww czekam na efekty :3

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza lampa, zawsze chciałam mieć frezarkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero się uczę robic hybrydy, a frezarki jakoś się boję haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frezarka bardzo ułatwia pracę na więc polecam się z nią zaprzyjaźnić 😂

      Usuń
  7. Z takim zestawem paznokcie będą dosłownie 'jak malowane' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra lampa, frezy i frezarka na prawdę wszystko przyspieszają i ułatwiają 😎

      Usuń
  8. w takim razie miłego testowania, ja akurat używam tradycyjnych lakierów ale rzadko

    OdpowiedzUsuń
  9. Początki zawsze najgorsze, ale pamiętaj -trening czyni mistrza ! :)
    Osobiście polecam marki Neonail i Semilac - łatwo dostępne, przystępne cenowo i trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale nowości:D Miłego użytkowania!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to się zawsze mówi - praktyka czyni mistrza! Także dużo cierpliwości i testuj te cudeńka !! ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyłek zapowiada się rewelacyjnie! Przepiękny odcień <3

    OdpowiedzUsuń
  13. O proszę. Sama zastanawiam się nad takim zakupem :) Jak na razie robię zwykłe pazurki, tzn zwykłym lakierem ;D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)