czwartek, 25 października 2018

La Cafe de Beaute -odświeżający tonik


Hej kochani;)

Jakiś czas temu odnalazłam w zapasach sklepu z kosmetykami naturalnymi taki oto ciekawy odświeżający tonik żel LA CAFE DE BEAUTE.



OPIS PRODUKTU:

Odświeżający żel-tonik usuwa zanieczyszczenia i resztki makijażu, dostarcza skórze witaminy i dobroczynne pierwiastki, daje uczucie komfortu i świeżości. Pomaga przywrócić równowagę kwasowo-zasadową, przywraca fizjologiczne pH skóry, przygotowując ją do dalszej pielęgnacji.


Tonik ma postać lekkiego przezroczystego żelu o delikatnym kwiatowym zapachu.


W składzie znajdziemy sporo dobroci,jak ekstrakt z mandarynki, ananasa, hydrolat  z liści oczaru, ekstrakt z granatu, pantenol, glicerynę, witamine A, E ,kwas glikolowy , substancje działające odświeżająco, łagodzące podrażnienia skóry, ściągające ,przyspieszające gojenie ran , nawilżające i regenerujące skórę.
Do tego  łagodne substancje myjące pochodzenia naturalnego oraz delikatne konserwanty .



Zelowy tonik przyjemnie chłodzi i odświeża skórę,choć podczas aplikacji na płatek trzeba uważać bo potrafi sie z niego lekko ześlizgnąć .Tonik ładnie doczyszcza skórę z resztek zanieczyszczeń, lekko nawilża i wygładza ,pomimo żelowej konsystencji nie pozostawia po sobie lepkiej warstwy, dosyć szybko się wchłania ,dobrze koi podrażnienia skóry. Przyjazny skład jest dodatkowym atutem kosmetyku rosyjskiej marki.Tonik znajdzie zastosowanie przy większości typów cery, sprawdza się  świetnie przy pielęgnacji cery tłustej.
Cena ok 14 zł ,wydajność na plus;) Polubiliśmy sie ;)

Uzywacie rosyjskich kosmetyków?


6 komentarzy:

  1. Wow nie spotkałam jeszcze takiego toniku w formie żelowej ;) To coś dla mnie, bo mam tłustą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną ma formę ale też działanie i przyjemną cenę :). Marki nie znam, ale czasem sięgam po rosyjskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam toniku w postaci żelu. Ciekawa opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam, ale brzmi ciekawie. Aktualnie używam Resibo, ale jak zużyje to może skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że tonik może być w takiej postaci, bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę tę znam przede wszystkim z kremów do rąk, a ostaynio testuję krem do twarzy. Tonik wydaje się bardzo ciekawy, skład ma fajny, także na pewno go wypróbuję :) ogólnie bardzo lubię rosyjskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)