poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Bauty blender magiczne jajeczko do makijażu????




O beuty blenderze juz od jakiegoś czasy było głośno więc i ja skusiłam się na wypróbowanie tego cudownego gadżetu do nakładania makijażu.Jednak nie skusiłam się na zakup oryginału za 80zł ale jego odpowiednik na allegro za 18zł.Ogólny opis tego jajeczka przedstawia się tak

Beauty Blender to gąbka w kształcie charakterystycznego różowego jajka. Nie zawiera lateksu i jest bez zapachu. Jej opływowy kształt pozwala na precyzyjne nałożenie podkładu i korektora bez pozostawiania smug i nierówności.Aby nałożyć podkład wystarczy namoczyć Beauty Blender, który dwa razy powiększy swoją objętość, wąską końcówką można nałożyć korektor w trudno dostępne miejsca a szeroką podkład i róż.

Co do zmiany objętości jajeczka wszystko się zgadza,powiększyło dwukrotnie swoją objętość co jest wiadomą cechą gąbek :-) 

 Gąbka sucha
Gąbka po namoczeniu

 Po paru testach tej magicznej gąbeczki z różnymi podkładami mam mieszane uczucia co do magii tego gadżetu.
Wszystko zależy od typu podkładu który będziemy nakładać za pomocą tego jajeczka oraz jaki efekt chciałybyśmy osiągnąć.
Do testów użyłam dostępnych w mojej kosmetyczce podkładów:

Mehron Celebre gęsty podkład w kremie do którego specjalnie zamówiłam beauty blendera
Revlon Colorstay
Make Up Atelier Map
Estee Lauder Double Wear i Maximum Cover.

Gąbeczka sprawdziła się najlepiej przy nakładaniu podkładu w kremie Mehron i do takiego typu podkładu głównie mogę polecić to jajko z czystym sumieniem.
Bardzo szybko można nim nałożyć dany typ podkładu,wystarczy zmoczyć gąbeczkę aby była wilgotna i metoda stempelkową nakładamy podkład,czyli przykładamy raz po raz do skóry tak jakbyśmy przybijały pieczątkę.
Podkład w kremie  ładnie i szybko został rozprowadzony na twarzy szybciej niż bym miała robić to palcami ,na dodatek nie wchłania nadmiaru tego podkładu,mam wrażenie że wszystko co nabiorę na beuty blendera ląduje na mojej twarzy,więc nie ma obawy że nadmiar podkładu się zmarnuje.
Podkład na twarzy jest rozprowadzony równo,dokładnie bez  żadnych smug oraz po jednej warstwie mam zapewnione pełne krycie.
W tej opcji mogę wystawić gąbeczce 5 .

z podkładem                                                              bez podkładu

Efekt po użyciu samego podkładu w kremie,przy jednej warstwie podkładu,moje kratery chowają się dopiero po przypurowaniu więc proszę sie tym nie sugerować

Gorzej jest juz przy rozprowadzaniu płynnych podkładów,którego bym nie użyła to efekt był dla mnie nie zadowalający
Jestem fanką sprawnego robienia makijażu,więc tego właśnie oczekiwałam od beauty blendera,aby usprawnił mój poranny makijaż.
Jednak przy rozprowadzaniu podkładu płynnego nie było już tak różowo: 

-gąbeczka jakby połykała podkład płynny w  wyniku czego trzeba zużyć więcej podkładu  do wykonania makijażu
-aby wyczarować na twarzy dokładne krycie trzeba by nakładać parę warstw co jest dosyć czasochłonne,siedziałam i stempelkowałam się ładne 10 minut gdzie przy użyciu palców rozprowadzam podkład w ciągu może 2minutek .

Po lewej pare warstw podkładu płynnego rozprowadzone przy użyciu beauty blendera

Po prawej jedna warstwa podkładu w kremie rozprowadzona przy pomocy beauty blendera                                     



Przy podkładach płynnych wole używac swoich paluszków,co zdecydowanie jest szybsze,prostsze i efektywniejsze.

Co do zalet tej gąbeczki to musze przyznać że gąbka mimo swojej niskiej ceny jakościowo wygląda i sprawdza się nawet dobrze.
Po paru użyciach nie widać żadnego zużycia ani uszkodzeń a była prana przeze mnie po każdym makijażu.
W kwestii prania wystarczy trochę żelu do kąpieli lub zelu do mycia twarzy i jajeczko dobrze się oczyszcza choc pozostaje na nim zabarwienie po podkladzie,ale wole już nie trzeć go na sile,tym bardziej gdy płynie z niego już czysta woda.



  
Widać lekkie zabrudzenie po podkładzie

Podsumowując polecam wypróbowanie tego jajeczka bo każdy musi sprawdzić na sobie jaki efekt wyczaruje sobie na twarzy tą gąbeczką gdyż każdy ma inne oczekiwania.
Osobiście będę go używała przy gęstych podkładach w kremie wówczas sprawdza się na prawdę świetnie,przy innych podkładach rewelacji jak dla mnie nie ma chyba ze ktoras dziewczyna ma ładną cerę i wystarczy jej lekki i delikatny makijaż wówczas mozna pobawić się w stempelkowanie jak dla mnie to zbyt czasochłonne.
Moja cera jest problematyczna wiec potrzebuje porządnego krycia i wówczas gąbeczka nie ułatwia mi makijażu a przecież głownie o to chodzi żeby sobie zycie  ułatwiac a nie utrudniać.
Ogólnie polecam wypróbowanie pierwsze wersji tańszej beauty blendera a nóż będzie to strzał w dziesiątkę i to za niską cenę;)

Jak za inwestuje w zakup pędzla Hakuro tez chętnie porównam go w starciu z beuty blenderem bo sama jestem ciekawa czy nie lepiej się sprawdzi wlasnie przy płynnych podkładach.
Ogólna ocena 3+\5



16 komentarzy:

  1. mnie jakoś ta gąbka nie kręci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tez nie jest niezbędna,ot taki gadżet do zabawy,ale można wypróbować choć nie każdy sie nią zachwyci,wiadomo;)

      Usuń
  2. Mi troszkę szkoda ceny na tą gąbeczkę, mam coś podobnego ale nie Beauty Blender

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22:40:00

    Szkoda mi pieniędzy na tą gąbeczkę. Ja nakładam podkład właśnie pędzlem hakuro, ale niestety mam go od jesieni a mi rączka odpadła:/ teraz planuję zainwestować w inny pędzel-może Maestro, Sigma albo Ecotools.
    Pozdrawiam

    zapraszam na mojego bloga www.emerald-brush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też było szkoda wydawać 100 na gabkę dlatego kupiłam ten zamiennik i za taka cenę jest Ok.

      Usuń
  4. Miałam wielką ochotę na kupienie tego jajeczka, ale mam zamiar kupić pędzel z Hakuro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także mam go w planach na razie czeka w kolejce wishów ;)

      Usuń
  5. z pedzli hakuro do podkladu polecam h50s bo mam:) natomiast beauty blender bardzo mi sie marzy, ale troche szkoda mi ok.70 zl na 'jajeczko':D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten pędzelek chce sobie w końcu sprawić a ja polecam jajeczko w wersji zamiennika za 15-18zł na allegro,ja tez bym nie wydała tyle kasy na ta gabkę tym bardziej,że ciagle słyszę że nie ma dużej róznicy między oryginałem a zamiennikiem.

      Usuń
  6. Kiedyś byłam napalona na jajeczko, teraz mnie przeszło :) Ale nie mówię nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie takze nie jest to must have:)Przeżyłabym bez niego spokojnie i cieszę się że mam tańszy zamiennik a nie oryginał za grubą kasę;)

      Usuń
  7. Kusi mnie to jajeczko od jakiegoś czasu, ale ja używam płynnych podkładów, no i tak jak myślałam i wyczytałam, że wchłania podkład. To mnie zniechęciło do kupienia. Używałam też jakiś czas zwykłych gąbeczek do makijażu, ale jak to one również wchłaniają i wolę palce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także wolę używac do makijażu własnych paluszków;)

      Usuń
  8. Anonimowy09:29:00

    Polecam Wam pędzle hakuro. Niestety u mnie to pędzle na rok, maksimum dwa. Nie kupuję specjalnych płynów tylko piorę je w delikatnych szamponach i po roku zaczynają wypadać włoski. Od jednego odpadła rączka (dało się jednak bez problemu naprawić). Pędzle innych firm tez tak piorę i jednak wypadanie włosków zaczyna się zdecydowanie później.
    Mimo wszystko jednak polecam hakuro, bo świetnie się spisują do podkładu, a i cena nie jest strasznie wysoka.


    Swoją drogą bardzo się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga. Szukałam info o dostępności w Polsce Maximum cover'a a wyguglałam tę stronę. I jak miło, że i o jajeczku piszesz bardzo szczegółowo, i porównanie dw i mc z Estee lauder się znalazło (moje dwa ukochane podkłady), i o pudrze w kamieniu dw jest notka (mój najnowszy must have) i wiem, że musze przewertować strony Twojej "twórczości" :-) bo cerę mamy podobną i może coś ciekawego dla siebie znajdę.
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że znalazłaś cos dla siebie ciekawego na moim blogu;)
      Bardzo się cieszę czytając tak miłe słowa;)
      O Hakurakach naczytałam się duzo dobrego,ciągle przymierzam się do zakupu jakiegoś pędzelka najprędzej H50s ale ciagle mam inne wydatki i tak odwlekam w czasie ten mój zakup ale w koncu dostanę gow swoje łapki;)
      Pozdrawiam serdecznie;)
      Buziaki
      Marta

      Usuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)