czwartek, 17 maja 2018

Dzień matki 💓


Każda inna ludzka miłość trzeba zdobywać ,trzeba na nią zasługiwac pokonujac stojące na jej drodze przeszkody,tylko milosc matki ma się bez zdobywania i bez zasług
                                       Herman Auerbach


Zbliza się ten wyjątkowy dzień jakim jest świeto naszych mam- Dzien Matki .

Czy wiecie że to świeto ma swoje korzenie już w czasach starożytnych?
Kultem matki otaczano wtedy matki - boginie będące symbolem urodzaju i płodności.
W Polsce Dzien Matki obchodzony jest od 1914 roku i zawsze w ten sam majowy dzień ,a w innych państwach jest to swieto ruchome

W tym szczególnymi dniu powinniśmy pomyslec jak najcieplej o naszych mama.Ten szczegolny dzień można uczcić na wiele sposobów.Czasami chwila rozmowy , pamięci o najbliższej nam osobie wystarczy aby okazac nasza miłośc i wdzięczność.
Choć wiadomo że często mamy ochote coś naszym mamom podarować . Jeśli lubicie sięgać po produkty kosmetyczne na stronie sklepu Iperfumy by Notino znajdziecie ofertę na Dzień Matki i inne promocje.


Swojej mamie najczęściej kupuje kwiaty ale w doniczkach.Najbardziej lubi surfinie , begonie,bratki ,pięknie ozdabiają ogród  a moja mama kocha kwiaty jest urodzona ogrodniczka i większość dnia w spędza w ogrodzie.
Mimo wszystko nie bylabym soba gdybym nie sięgnela po prezenty kosmetyczne , wiadomo kosmetykoholizm czasem bierze gore 😎Wlasnie, jakiś czas temu się zastanawialam skąd wzięła się u mnie ta fascynacja kosmetykami ?

Będąc malym dziećmi nasi rodzice są dla nas wzorcem, dużo z ich zachowania przejmujemy my sami co wydaje się dosyć naturalna sprawa.
A przecież wzorzec dbałości o wygląd widziałam już w osobie babci ktora była bardzo elegancka ,zadbana kobieta a następnie czerpałam te same wzorce od mamy co bylo naturalna kolejnością.
Podobnie jak babcia i mama sięga po kosmetyki kolorowe choć jej makijaż zawsze opierał się na lekkim podkładzie ,czy obecnie na kremie BB .



Oczy podkresla czarna kredka  która zawsze laduje na  linie wodna oka.



Do tego lekkie podkreslenie rzes czarną mascara oraz podkreślenie ust💋 szminka w kolorze ciemnego różu (ktory i ja kocham 💓)albo w kolorze czerwieni.


Czasami na powiekach  lądował jakiś delikatny cien ,czesto fioletowy , który to kolor świetnie podkreślala zielone oczy a cos o tym wiem bo oczy mam po mamie👀💞
Jeśli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne mama nigdy z nimi nie przesadzała, zwykły krem ,balsam do ciala często wystarczał i pomimo dosyc ubogiej pielęgnacji nigdy nie miala większych problemow z cerą ,po prostu dobre geny czasami działają cuda.


Obecnie ze względu na jej wiek staram się co jakis czas kupić kosmetyki do pielęgnacji takie jak maseczka ,żel.do mycia twarzy czy balsam do ciala ale ciężko jest ja przekonać do regularnego ich używania.Najczęściej wystarcza jej mleczko do demakijażu i krem ,jest w tej kwestii dosyć uparta.
Dlatego na Dzień Matki  czy urodziny czasami  robię jej  prezenty kosmetyczne ktore sa po prostu praktycznym upominkiem i ewentualnie raz na jakiś czas  kupuje mamie delikatne,kobiece  perfumy, którymi nie pogardzi żadna kobieta .



A jak jest u Was ? Macie jakieś typowe zachowania czy przyzwyczajenia które nauczyliście się od mamy?

11 komentarzy:

  1. Gorący blogowy temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz stawiam na kwiaty głównie,choć jako dzieciak pamiętam że kupowałam za uskładane zaskórniaki "perfumy" "Być może", a raz nawet pamiętam kupiłam ściereczki do kurzu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama się nie maluję więc muszę szukać coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla swojej mamy najczęściej kupuję kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamie kupilam juz prezent. Sobie juz tez zrobilam. Wymarzone czarne buty i urzadzenie do mikrodermabrazji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne propozycje na prezent, moja mama dostanie portfel piżamy i kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze wybieram kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mojej mamy akurat odpadają kosmetyczne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo nam się podobają zapachy, które zaproponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku stawiam na książki, ale może za rok...Kto wie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień matki już za kilka dni a ja nie mam wizji na prezent :/
    Zapraszam również do mnie. Ostatnio po dość sporej przerwie wracam do blogowania. Pozdrawiam :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)