czwartek, 22 listopada 2018

Black Friday


Hej kochani;)

I zaczyna się sezon przedświątecznej gorączki zakupów.Z witryn sklepów krzyczą do nas promocyjne wyprzedaże .Zwyczaj "czarnego piątku "oczywiście przybył do nas zza oceanu.
W Stanach Zjednoczonych jest to początek sezonu zakupów który to okres jest najbardziej dochodowy dla sprzedawców ale również dla kupujących z racji sporych obniżek cen .
W Polsce Black Friday przyją sie już parę lat temu i na stałe zagościł w większości sklepów.
Chcąc nie chcąc człowiek zawsze skusi się na jakąś fają promocję tym bardziej że zbliżają się Mikołajki i myśli sie o zakupie upominku dla najbliższych.
Wiadomo że najczęściej z racji swojej pasji kosmetycznej gustuję w prezentach kosmetycznych i również chętnie sama sobie lubię dawać prezenty...a co;)


Promocyjne ceny w sklepach zaczynają się pod koniec listopada więc w czas gdy zaczynamy juz myśleć o świątecznych zakupach ,szczególnie w tym okresie lubię skorzystać z obniżek perfum i kosmetyków na stronie sklepu  Notino i wyhaczyć nowy zapach do testów.
W Black Friday obniżonej cenie można również zakupić kosmetyki pielęgnacyjne i kolorowe wybranych marek.
Promocja obowiązuje w dn 19 - 25 .11.2018 r.
Ciekawą usługę jaką przygotował dla nas sklep jest możliwość zamówienia perfum z grawerem z osobistą dedykacją czyli możliwość spersonalizowania prezentu którego chcemy komuś ofiarować.
Załuję że nie wiedziałam o tej możliwości wcześniej bo chętnie bym z niej skorzystała;)



Mnogość perfum na stronie sklepu jest ogromna i każdy znajdzie coś dla siebie ,ja aktualnie czekam na przesyłkę w której m. in. znajdą się perfumy Paco Rabanne Olympea taki prezent dla mnie,cena była bardzo atrakcyjna więc grzech było nie skorzystać a zafascynował mnie ten zapach)
Dla swojego meżczyzny zamówiłam wodę toaletową którą używa od dłuższego czasu i bardzo przypadła mu do gustu czyli Calvin Klein One ,choć to unisex i z powodzeniem może po te perfumy sięgać płeć piękna to jednak na meskiej skórze maja rewelacyjny wydźwięk,uwielbiam je ;)
Dla córki dorzuciłam wodę toaletową Bruno Banani Magic Women ,stwierdziłam że jak mi non stop podkradać moje perfumy to musi mieć swoje osobiste tym bardziej ze wiek nastoletni  ma swoje prawa ;)


To co lubię to również zestawy kosmetyków w okazyjnej cenie,bardziej korzystne cenowo niż zakupienie pojedynczego produktu i o tym warto pamiętać podczas buszowania na stronie sklepu;)
Sama miałam ochotę na zestaw z tuszami  Lancome Hypnose ale tym razem się wstrzymałam choć bardzo cenie sobie ten tusz ,kiedyś go miałam i byłam z niego bardzo zadowolona więc szczególnie polecam ten zestaw maniaczkom kolorówki;)


A czy skusiliście sie na wyprzedaże ?Co ciekawego wpadło Wam do koszyków? Pochwalcie się :)




4 komentarze:

  1. Wszyscy kuszą wyprzedażami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro się wybieram na wielke zakupy :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/torby-pokrowce-wystroj-wnetrz-youpibagpl.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla wielbicielki kosmetyków nie ma lepszego dnia w roku, niż Black Friday :) mam nadzieję, że w 2019 uda się zrobić tak udane zakupy, jak w zeszłym roku

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)