wtorek, 11 grudnia 2018

Eco Laboratorie - mus do mycia twarzy i tonik z kwasami



Hej wszystkim

W ostatnich miesiacach narobiły mi sie spore blogowe zaległości ...niestety problemy czasami za bardzo gnębią człowieka i odbierają siłę w systematyczności.
Przyznam szczerze że już czeka na zakonczenie tego trudnego roku...
Nie chcę marudzić ....przecież przed nami najbardziej urokliwy czas swiąteczny,choć wir przedświątecznych porządków jeszcze na dobre mnie nie dopadł stwierdziłam ze naskrobie mały post o produktach pielegnacyjnych rosyjskiej marki ECO LABORATORIE .
W roli głównej TONIZUJĄCY MUS DO OCZYSZCZANIA MIESZANEJ I TŁUSTEJ SKÓRY TWARZY ORAZ ODŚWIEŻAJĄCY TONIK DO TWARZY NA KWASACH AHA.




OPIS PRODUKTU;

"Tonik do twarzy o właściwościach odświeżających i eliminujących niedoskonałości na bazie zielonej herbaty i kompleksu kwasów AHA. Zapewnia perfekcyjne oczyszczenie i regenerację skóry, dzięki czemu skóra bezpośrednio po zabiegu jest odświeżona i wygładzona, a z każdym dniem nabiera zdrowego blasku. Organiczny ekstrakt z zielonej herbaty wykazuje właściwości antyoksydacyjne i dostarcza skórze cennych witamin w tym A, C oraz witamin z grupy B, co przekłada się na efekt odmłodzenia i wygładzenia. Kompleks kwasów AHA działa odświeżająco i aktywnie oczyszcza skórę z sebum, zanieczyszczeń i martwych komórek naskórka, jednocześnie wyrównując jej koloryt. Ekstrakt passiflory (męczennicy) sprawia, że cera dodatkowo staje się miękka i uspokojona – zmniejsza podrażnienia oraz przebarwienia będące wynikiem na przykład stresu i zmęczenia."

SKŁAD:



"Tonizujący mus do oczyszczania mieszanej i tłustej skóry twarzy, skutecznie oczyszcza dzięki zawartości kwasów AHA. Organiczny ekstrakt zielonej herbaty, nasyca skórę witaminami A,B,C,E. Bio-tonizujący kompleks na bazie owoców cytrusowych (cytryna-limonka, pomarańcza, grejpfrut, mandarynka), ożywia skórę i jej naturalny koloryt, intensyfikuje procesy metaboliczne w komórkach, sprawia, że skóra twarzy jest zadbana i piękna.Organiczny ekstrakt zielonej herbaty – wykazuje silne przeciwbakteryjne oddziaływanie na skórę, usuwa tłusty blask i udoskonala koloryt twarzy."

SKŁAD:




Oba specyfiki zamkniete są w brązowych przezroczystych buteleczkach z prostą szatą graficzną.Mus do mycia twarzy posiada poreczną pompkę której jednak nie widać za zdjeciu gdyż gdzieś mi przepadła.Tonik ma bezbarwny kolorek i delikatny ładny zapaszek, mus ma kremową konsystencję i lekko mocniejszy nieco ziołowy zapach.



Oba kosmetyki sa przystosowane do pielegnacji skóry tłustej i mieszanej.
Tonik sprawnie i delikatnie oczyszcza i odświeża skórę twarzy,nie pozostawia po sobie żadnej warstwy nie wysusza skóry ,nie podrażnia .W składzie toniku znajdziemy wyciąg z zielonej herbaty ,ekstrakt z marakui,ekstrakt z cytryny,wyciąg z ananasa, wyciąg z liści winorośli ,nieco niżej w składzie ekstrakt z korzenia lukrecji, pantenol  alantolina, kwas mlekowy ,kwas jabłkowy.
Sporo składników  nawilżających,  łagodzących ,przeciwzapalnych  ,regenerujących, rozjaśniających skórę. Bardzo fajny tonik do pielęgnacji skóry problematycznej ,czuję że po jego użyciu skóra jest dobrze oczyszczona i s -tonizowana.Dodatek kwasów wspomaga pielęgnację cery problematycznej.


Tonizujący mus do mycia twarzy po kontakcie z wodą ma formę puszystego kremu,nie podrażnia oczu podczas mycia,delikatnie oczyszcza ,nie wysusza a nawet utrzymuje nawilżenie skóry.
Również polubiłam się  z tym produktem choć wolę mocniej oczyszczające produkty do mycia skóry twarzy,mus jest na tyle łagodny że może być używany przez posiadaczy innych typów cery.
W składzie  ekstrakt z zielonej  herbaty,łagodne środki myjące,wyciąg ze skórki cytryny,wyciąg z trzciny cukrowej,wyciąg z pomarańczy, grejpfruta i mandarynek, kwas migdałowy inne substancje konsystencjotwórcze, emolienty,konserwanty.
Sporo wyciągów z cytrusów o działaniu rozjaśniającym, oczyszczającym ,łagodzące stany zapalne,antyseptyczne, ściągające ,zielona herbata o działaniu antybakteryjnym.
Na końcu składu kwas migdałowy który wspomaga złuszczanie  oczyszczanie naskórka choć jest to działanie bardzo łagodne ale lubię produkty pielęgnacyjne z dodatkiem kwasów szczególnie w sezonie jesienno -zimowym.

Oba produkty bardzo przyjemne w stosowaniu choć bardziej podpasował mi tonik .
Skład fajny ,cena też nie jest wysoka ok 11-12 zł.


Znacie tą markę? Siegacie po rosyjskie kosmetyki?






11 komentarzy:

  1. Z opisu ciekawe😊 muszę wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś wypróbuję coś z tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów, ale wydają mi się mega ciekawe :D Szukam fajnego żelu do mycia twarzy, moze to by było dla mnie dobre.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych kosmetyków, nigdy się z nimi nie spotkałam :D

    Pozdrawiam :) Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Często widziałam te firmę na blogosferze, ale nic z niej nie miałam. Fajnie, ż eu Ciebie się sprawdza :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką, ale zaciekawiłaś mnie i trochę o niej poszperam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam, nie siegalam, ale przeciez wszystko przede mna prawda :D?

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam markę, lubię rosyjskie kosmetyki- zwłaszcza te do włosów, ale musu do mycia twarzy nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Markę znam. Jakiś czas temu chciałam kupić ten tonik, ale zrezygnowałam z uwagi na skład.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie mi przypomniałaś, że mam kosmetyki z kwasami w zapasach.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)