środa, 5 czerwca 2019

Zabiegi upiększajace przed ślubem


Hej kochani;)

Ślub to wielkie wydarzenie w życiu każdego człowieka.To szczególny dzień w którym  my kobiety możemy poczuć się jak królewny ,wcisnąć się w balową suknie i przetańczyć całą noc oczywiście w ramionach swojego ukochanego wybranka serca ;) Każda z nas inaczej przygotowuje się na ten wyjątkowy dzień, gdyż każda z nas ma swoje wyobrażenia odnośnie tej ceremonii.
Tak się złożyło że i  mnie to czeka już za parę tygodni więc ślub tuż tuż...przygotowania  idą pełną parą choć bez szaleństwa ;)
 Z racji tego że jesteśmy już ze sobą ponad 10 lat nie organizujemy wystawnego wesela na 200 osób a jedynie kameralne przyjecie dla najbliżej rodziny ale oczywiście z tańcami i hulankami bo jak już się wychodzić za mąż przed 40 -stką to trzeba to uczcić we właściwy sposób tym bardziej ,ze panną młoda można być w każdym wieku.;)


Nie jestem typową panną młodą...te całe ślubne przygotowania, szukanie sukni, zaproszenia ,kwiaty,menu weselne w większości mnie ....męczą :)
Mimo wszystko zdaję sobie sprawę ,że panna młoda powinna czuć się pięknie i wyjątkowo w tym szczególnym dniu dlatego należy  się odpowiednio upiększyć co nie podlega dyskusji;)

Warto jest pamiętać o pewnych zabiegach które nam pomogą wyglądać wyjątkowo a co najważniejsze czuć ,że jest się najpiękniejszą panną młodą.


Na co ja najbardziej zwracam uwagę?

Zadbane dłonie.
Nasze dłonie to kluczowa część naszego ciała eksponowana na ceremonii ślubnej,bo przecież trzeba założyć na paluszek ten złoty krążek wiec dłonie powinny wyglądać na zadbane a manicure powinien być wykonany starannie . Pamiętajmy aby odpowiednio zadbać o skórę na dłoniach która często potrafi być wysuszona i chropowata choćby od zwykłych domowych obowiązków.
Powinniśmy pamiętać o peelingu i nawilżaniu skóry dłoni,krem do rąk powinniśmy mieć zawsze pod ręką a do prac domowych zakładać rękawiczki.Dobrym rozwiązaniem jest również sięgnięcie po maseczki do skóry dłoni,które najczęściej kupimy w postaci maseczek 2 w 1 z peelingiem.



Jeśli chodzi o manicure paznokci najlepszym wyborem będzie  manicure hybrydowy ( opcjonalnie żelowy) zrobiony na dzień- dwa przed ślubem. Kolor ,wygląd pazurków to już sprawa indywidualna , każdy dobiera je zależnie od swoich preferencji czy kolorystycznie do sukienki,bukietu,jest dużo inspiracji na subtelne ślubne paznokcie więc każdy może znaleźć coś dla siebie;)W tym roku panny młode sięgają często po przyklejane ,bogatsze ozdoby na pazurkach w formie perełek czy błyszczących diamencików a także koronek.
Oczywiście nadal króluje tradycyjny french który często jest najlepszym wyborem na wesele choć ostatnio łączony jest również z ombre ,które daje nam więcej możliwości ozdobienia paznokci i wykorzystanie całej palety kolorów,zależnie co komu w duszy gra;)Przecież każda z nas jest inna i można to wyrazić na różny sposób.

Oczy - czyli zwierciadło duszy.
Ogromną rolę odgrywają nie tylko rzęsy ale i brwi które stanowią ramę dla naszej oprawy oka wiec warto zadbać o ich  ładne wyregulowanie i depilacje a jeśli istnieje taka potrzeba to równie możemy wykonać czy u kosmetyczki czy w zaciszu domowym  henne aby brwi przyciemnić i nadać im głębszego wyrazu .
Obecnie w branży kosmetycznej możemy sięgnąć i po tradycyjną henne która kosztuje groszę i możemy ją kupić w każdej drogerii choć utrzymuje się na brwiach niezbyt długo.
Inną opcją jest  trwały makijaż permanentny brwi który ma już niestety swoja cenę.
Niedawno na rynku pojawiła sie inna nowoczesna metoda stylizacji brwi henna pudrowa która nie tylko koloryzuje brwi ale również je odżywia ,wzmacnia i wygląda bardzo naturalnie a do tego utrzymuje się na włoskach dosyć długo nawet do 2 miesięcy a cenowo nie wypada najgorzej.


Jeśli chodzi o rzęsy możemy się pokusić o ich  przedłużenie u kosmetyczki .
Od jakiegoś czasu istnieje też delikatniejszy i szybszy zabieg jak lifting i laminacja rzęs,gdy wolimy aby efekt na rzęsach był bardziej naturalny i chcemy je jedynie podkręcić i podnieść .
A co nam to daje? Zagęszczone i wydłużone rzęsy "podrasowują" nasz makijaż ,sprawiają ze oczy wydaje się większe a makijaż oczu jest bardziej podkreślony i pogłębiony.
Prostszą i tańszą  metodą jest doczepienie kępek lub sztucznych rzęs,które również pięknie podkreślą nasze spojrzenie;)

Fryzura -  to podstawa .
Najczęściej skorzystamy z pomocy fryzjerki, dobrze jest odnaleźć swoją wymarzoną fryzurkę,oczywiście pomogą nam w tym internetowe inspiracje których jest mnóstwo w sieci więc każdy znajdzie coś dla siebie.Gdy tak jak ja rezygnujemy z welonu dobrze jest wybrać ozdobę na włosy które użyjemy do stylizacji, może to być ozdobna wsuwka, łańcuszek wpleciony we włosy, kwiaty  ,wszystko możemy znaleźć  w sieci lub w salonach ślubnych czy sklepach stacjonarnych.


Makijaż to tez sprawa oczywista
Najczęściej korzystamy z pomocy wizażystek ,ja jednak zostawiam to sobie, podpatrzę makijaże  ślubne i spróbuje coś sobie wyczarować .Ważne aby nasz makijaż  był subtelny i delikatny i ładnie współgrał z całością naszej stylizacji choć oczywiście możemy i zaszaleć i postawić na coś bardziej odważniejszego. Tegorocznym trendem w makijażu ślubnym jest make up no make up czyli makijaż który delikatnie podkreśla nasza urodę. Koloryt cera powinien być wyrównany , sięga się po cienie matowe, cieliste ,brązy, głównie zaznacza się ciemniejszym cieniem załamanie powieki,kreska powinna być poprowadzona blisko linii rzęs aby je dodatkowo zagęścić,usta powinny być delikatnie podkreślone np. w delikatnym cielistym odcieniu beżu lub delikatnego różu.Dobranie podkładu to kwestia indywidualna gdyż mamy rożne rodzaje cery. Podkład utrwalamy pudrem matującym aby jak najdłużej utrzymał się na naszej skórze. Nie zapominajmy o konturowaniu twarzy za pomocą bronzera i różu. Warto też sięgnąć po rozświetlacz którym podkreślimy szczyt naszych kości policzkowych i łuk kupidyna  czy dekolt dzięki czemu nadamy skórze świeżości i blasku.


Aby makijaż prezentował się ładnie musimy odpowiednio zadbać o naszą skórę na twarzy, czyli nigdy nie zapominajmy o podstawie czyli pielęgnacji skóry.
Powinniśmy się zaprzyjaźnić z  peelingiem i sięgać po niego raz w tygodniu gdyż trzeba pobudzać skórę do odnowy,pomóc jej zrzucić zalegającą warstwę rogową dzięki czemu składniki aktywne zawarte w kosmetykach pielęgnacyjnych będą mogły lepiej wnikać w skórę dzięki czemu będą miały lepsze działanie.Sięgajmy po sera,czyli bardziej skoncentrowane w  składniki preparaty ,róbmy sobie maseczki,używajmy kremów,balsamów czy olejków pielęgnacyjnych.
I najważniejsze szczególnie  dbajmy o nawilżanie skóry bo tego potrzebuje każda skóra nawet tłusta i problematyczna.
Dla osób korzystających w usług kosmetyczki polecam zaczynać  zabiegi oczyszczające , nawilżające,dotleniające czy ujędrniające już parę miesięcy przed ślubem.Oczywiście każdy zabieg dostosowywany jest indywidualnie do rodzaju i potrzeb naszej skóry.
Wiadomo że niektóre zabiegi są bardziej inwazyjne choćby mocniejsze kwasy wiec skóra potrzebuje czasu na regenerację wiec nie róbmy tego typu zabiegów przed samym weselem i czy innym szczególnym wydarzeniem.

 Biazłe zęby 
Niby wydawałoby się że to nic aż tak ważnego ale jednak białe ząbki ładniej współgrają z białą sukienką.Nasze zęby sa podatne na przebarwienia tym bardziej gdy palimy papierosy, czy gdy sięgamy po zwykłe używki jak kawę ,herbatę, wino ,wszystko powoduje zmianę barwy naszych ząbków  a przecież w tak radosnym dniu powinnyśmy być szczególnie piękne, zadbane i uśmiechnięte od ucha do ucha bez żadnych kompleksów ;)
Warto jest  dbać o właściwa pielęgnację naszych ząbków już od dzieciństwa choć wiadomo,ze nie zawsze to wychodzi .Powinno się szczotkować zęby 2- 3 razy dziennie,najlepiej po każdym posiłku  najlepiej wybierać do czyszczenia szczoteczki elektryczne .Dobrze jest sięgać po nitkę dentystyczną,która zapobiega powstawaniu stanów zapalnych dziąseł i usuwa płytkę nazębną. Po posiłku możemy sięgnąć po wykałaczkę aby usunąć resztki jedzenia z przestrzeni między-zębowych czy użyć płynu do płukania  jamy ustnej.Często zapominamy o podstawowej pielęgnacji co skutkuje problemami i częstymi wizytami w gabinecie stomatologicznym.A co zrobić gdy stało sie i nasze zęby są już perliście białe? Wówczas możemy pomyśleć o wybieleniu zębów,nie koniecznie u dentysty gdyż na rynku sa preparaty do domowego wybielania zębów.



Możemy sięgnąć po preparaty wybielające które doprowadzą nasze ząbki do porządku w zaciszu domowym ,bez kolejek i stresu u dentysty i stosunkowo krótkim czasie więc kurację wybielającą możemy zrobić na kilka tygodni przed weselem.
Na rynku dostępny jest preparat który ma dużo pozytywnych recenzji czyli preparat
dr Martin Schwarz Expert 38%
Jest to profesjonalny preparat wybielający do użytku domowego metodą nakładkową.
Jak obiecuje producent " Formuła żelu Dr. Martin Schwarz EXPERT 38% zawierającego precyzyjnie dobrane stężenie nadtlenku karbamidu pozwala na bezpieczne, szybkie i skuteczne wybielanie zębów bez konieczności stosowania kosztownych lamp. Efekty rozjaśniania barwy zębów widoczne są natychmiast po pierwszej 30 minutowej sesji wybielającej w sposób bezpieczny dla zębów i szkliwa.
Żel wybielającyDr. Martin Schwarz EXPERT 38% powoduje utlenienie i likwidację – osadzających się na zębach – niepożądanych pigmentów organicznych (występujących np. w kawie, herbacie, winie etc.). Tym samym ta selektywna degradacja materiałów organicznych w połączeniu z wybielającymi właściwościami preparatu Expert 38% –zapewnia znakomite rezultaty, szybko i skutecznie. Efekty wybielania zębów za pomocą preparatów Expert 38% Dr. Martin Schwarz widoczne są już po pierwszej 30 minutowej sesji wybielania. Końcowy rezultat całego cyklu wybielania zazwyczaj rozjaśnia zęby o 4-8 odcieni. Cykl wybielania nie powinien być dłuższy niż 12 dni. Expert 38% zdaje egzamin zarówno przy wybielaniu zębów w domu przy użyciu nakładek stomatologicznych, jak i w specjalistycznych gabinetach stomatologicznych i kosmetycznych. Dzieje się tak, również za sprawą unikalnej konsystencji żelu Expert 38%. Silne właściwości adhezyjne preparatu, oraz jego optymalne skondensowanie – ułatwiają aplikację preparatu i usprawniają proces samego wybielania.



Produkt bardzo ciekawy i dający widoczne rezultaty patrząc po opiniach recenzentek i zdjęciach porównawczych.U mnie niestety metoda nakładkowa odpada nad czym strasznie boleje bo jest to metoda szybka i dająca dobre rezultaty osobom borykającym się z przebarwieniami,osadami na zębach.Zainteresowanych preparatem Dr Martin Schwarz Expert 38% odsyłam  na stronę internetową po więcej informacji.


A po jakie zabiegi upiększające Wy kochane sięgnęłybyście przed ślubem?











17 komentarzy:

  1. Fajny wpis, przydatny dla panien młodych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatne porady, przydadzą się nie tylko przyszłej pannie młodej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myslę, że takie zabiegi warto robic nie tylko przed slubem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabieg henny pudrowej brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to gratuluję 🤩
    Wszystkie te zabiegi są ważne ☺️

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślub to bez wątpienia jedna z najpiękniejszych uroczystości! :)
    Nie dziwię się, że każda panna młoda chce wyglądać wyjątkowo i olśniewająco.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślub przede mną, ale tak naprawdę nie martwie się żadną fryzurą, paznokciami czy makijażem bo robią to za mnie ekspertki. Ale bardzo ciekawy preparat na zabki, dla osób którzy faktycznie borykają się z takimi problemami :)

    gratuluję ślubu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kochana! Mam nadzieję, że to wydarzenie będzie dla Ciebie wspaniałe i niezapomniane :) Co prawda to wszystko jeszcze długo przede mną, aczkolwiek zgadzam się z Twoim wpisem - przed tym dniem trzeba zadbać o siebie szczególnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, dołączam do grona czytelników
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam laminowane rzęsy, efekt jest naprawdę piękny, ale niestety u mnie wytrzymał tylko 2 tygodnie, niemniej jeśli ma być typowo na ślub, to pewnie warto.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed ślubem na pewno zdecydowałabym się na wybielenie zębów ;p
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)