czwartek, 18 lipca 2019

Rossmanowskie jajeczko czyli Isana Young Peeling


Hej kochani;)

Rossmanowska marka Isana wypóściła już jakiś czas temu na rynek ciekawe produkty do oczyszczania skóry twarzy. I mnie pewnego razu pocięgneło ku półce w Rossie i skuszona niską ceną zakupiłam  ISANA YOUNG PEELING Z BIAŁKIEM JAJA


OPIS PRODUKTU:

Peeling z białkiem jaja. Do wszystkich rodzajów skóry. Usuwa nadmiar sebum i obumarłe fragmenty naskórka. Poprawia strukturę skóry.
Działanie pielęgnacyjne: Rozkoszuj się tym, jak ziarenka mineralne uwalniają Twoją skórę od obumarłych fragmentów naskórka. Twoja twarz jest znowu lśniąca i emanuje świeżością, a jego skóra jest delikatna. Kompleks zawierający srebro pomaga zapobiegać powstawaniu niedoskonałości na skórze. Skóra jest wyczuwalnie gładsza.
Tolerancja przez skórę: Potwierdzona dermatologicznie.

Peeling zamknięty w miękkiej żółtej tubce o pojemności 100 ml. Szata graficzna przyjemna dla oka i po prostu ładna choć wyglądem przypomina produkt dziecięcy.
Konsystencja peelingu jest gęstsza o mega słodkim jajecznym zapachu ,który nie każdemu może przypaść do gustu.W peelingu zatopione są malutkie drobinki pumeksu.


SKŁAD:

Aqua, Glycine Soja Oil, Pumice, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Stearic Acid, Helianthus Annuus Seed Oil, Cetyl Alcohol, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Sodium Cetearyl Sulfate, Phenoxyethanol, Magnesium Aluminum Silicate, Albumen, Parfum, Sodium Benzoate, Xanthan Gum, Lauryl Glucoside, Citric Acid, Limonene, Lactic Acid, Citral, Lecithin, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Glyceryl Oleate, Disodium Phosphate, Silver Citrate, Potassium Phosphate.


Peeling niby przeznaczony dla nastolatków ale z powodzeniem mogą go używać i starsze osoby.Peeling przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry i myślę że nie powinien nikomu zrobić krzywdy ale osoby z delikatniejszą skóra,podatną na podrażnienia zawsze powinny uważać .
Myślę że najlepiej z działania peelingu będą zadowoleni  posiadacze skóry tłustej i suchej.
Peeling dzięki drobinkom świetnie masuje i peelinguje skórę ,sprawnie usuwa zalegająca warstwę rogową,sprawiając ,że skóra jest gładka,oczyszczona i miękka. Na mojej średnio tłustej skórze dobrze zdaje egzamin ale szczególnie zachwycona nim jest moja córka  ze skóra tłusta i  problematyczną która używa również pianki z tej samej serii i jest zachwycona oczyszczeniem i wygładzeniem skóry po ich użyciu.Peeling i pianka potrafiły nawet oczyścić nos z nadmiaru wągrów i ładnie oczyścić pory.Oczywiście należy pamiętać że jest to produkt do używania 2 razy w tygodniu ,nie ma co przesadzać z mocnym "zdzieraniem" codziennie skóry.Pomimo olejów w składzie nie pozostawia na skórze tłustej warstwy za co duży plus.Jest również wydajny,nieduża ilość wystarczy do oczyszczenia skóry.

Wysoko w składzie znajdziemy  olej sojowy który natłuszcza i wygładza skóre i dba o jej nawilżenie,pumeks będący substancją złuszczająca ,olej z nasion słonecznika  o działaniu przeciwzapalnym,łagodzącym  i odżywczym. Znajdziemy również albumen czyli białko jajka kurzego o właściwościach oczyszczających i ściągających, nawilżającą lecytyne oraz witaminy E i A.
 Skład może do całkiem  naturalnych nie należy bo ma konserwanty i składniki zapachowe ,detergent ale łagodny ale jest ogólnie wypada dobrze.

Peeling wypada w testach super ,do tego dobra dostępność i niska cena ok 10 zł przemawia na TAK:)

KTO UŻYWA?

13 komentarzy:

  1. Nie miałam go, ale znam z blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam maskę czeka w kolejce na testy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mnie Isana, ale ważne żeby Tobie służył :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostępność i cena bardzo mocno mnie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka podejść robiłam żeby go dostać w Rossmannie :) Aktualnie go używam i jestem zadowolona. Co prawda muszę uważać na wrażliwe policzki, ale na reszte partii twarzy jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go jakiś czas temu, całkiem fajnie sięsprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś widziałam, ale nie wiem czy sięgnę do testów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam go nieraz w Rossmannie, ale jakoś mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam, podobno duży hit!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten peeling, jednak najpierw muszę zużyć już te otwarte :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem jedną z nielicznych, która nie miała tego jajka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale cena fajna, więc się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt zainteresowałaś mnie nim, a do tego jeszcze ta cena, muszę przetestować osobiście

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)