wtorek, 25 lipca 2017

Shinybox lipiec - i jak wra偶enia?


Hej kochani 馃槉

Od jaki艣 3 miesi臋cy subskrybuje jeden ze znanych boxow  - Shinybox. 
Jest ju偶 koniec miesi膮ca wi臋c znowu w poniedzia艂ek do moich drzwi zapuka艂 listonosz i przyni贸s艂 mi to oto pude艂ko z ukryta zawarto艣ci膮.;)


No dobra, wiadomo 偶e ju偶 wcze艣niej podgl膮dn臋艂am co znajdzie si臋 w pude艂ku dzi臋ki dziewczynom kt贸re wcze艣niej dosta艂y przesy艂k臋 i musz臋 stwierdzi膰 偶e nie by艂am zachwycona zawarto艣ci膮 boxa ale znalaz艂am w pude艂ku par臋 fajnych produkt贸w:)
Zel aloesowy Kueshi,na prawd臋 艣wietny,wszechstronny kosmetyk i akurat by艂 mi potrzebny do pielegnacji w艂os贸w 馃槉馃憤
Baza pod makija偶 Joko kt贸r膮 ch臋tnie przetestuje gdy偶 lubi臋 takie silikonowy bazy ale wiadomo nie na co dzie艅 ale na specjalne okazje 馃槉馃憤
Szampon Syoss,do w艂os贸w zniszczonych te偶  zu偶yje gdy偶 jest to produkt kt贸ry zawsze si臋 przyda cho膰 bardziej ucieszylbym si臋 z jakie艣 od偶ywki lub maski do w艂os贸w ale trudno si臋 m贸wi, szampon te偶 jest ok 馃憤
Zel antybakteryjny do r膮k Clean Hands przyda si臋 pomocniczo w torebce馃憤
W pude艂ku znalaz艂a si臋 r贸wnie偶 mniej udana kolorowka,trafi艂 mi si臋 lakier  do paznokci Catrice,niestety mam hybrydy na pazurkach ale 艂adna czerwie艅 przyda si臋 do upi臋kszenia paznokci u st贸p.Cie艅 do powiek Virtual , kolor nie bardzo mi si臋 podoba ale mo偶e si臋 do niego przekonam po testach albo powedruje do kogo艣 innego oraz b艂yszczyk do ust Vipera Hamster, przyznaj臋 偶e magnetyczne opakowanie mnie zaciekawi艂o cho膰 nie u偶ywam ostatnio b艂yszczyk贸w wiec zapewne pow臋druje do c贸rki .
Jako dodatek w boxie znalaz艂am probka kremu do st贸p Manfood dla m臋偶czyzn z kart膮 znizkowa, produkt w saszetce Efektima czyli peeling i maska do st贸p oraz mini magazyn Shiny Mag do poczytania cho膰 du偶o cyztania nie ma;)

Og贸lnie pude艂ko nie jest z艂e ale wiadomo 偶e po czerwcowym pude艂ku mam pewien niedosyt. Te偶 tak macie!?!

11 komentarzy:

  1. U mnie tym razem nie zrobi艂o wra偶enia. 呕el aloesowy my艣la艂am, 偶e jest do oczyszczania twarzy, a tu zonk. Reszta bez sza艂u ;)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Niez艂a zawarto艣膰. Masz co testowa膰.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Du偶o tego tam wszystkiego ja jednak nigdy nie zamawia艂am :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsu艅
  4. Oj ten boxik nie bardzo mi si臋 podoba, poprzedni byl o wiele fajniejszy.

    OdpowiedzUsu艅
  5. przeci臋tny box, tylko 偶el aloesowy wydaje si臋 by膰 ciekawy

    OdpowiedzUsu艅
  6. dla mnie liczy si臋 tylko 偶el aloesowy, jest rewelacyjny, kolor贸wki mog艂oby nie by膰

    OdpowiedzUsu艅
  7. Jak dla mnie to s艂aba ta zawarto艣膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Mam dok艂adnie takie same odczucia, najbardziej ucieszy艂 mnie ten 偶el aloesowy ;)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Wszystkie my艣limy podobnie馃

    OdpowiedzUsu艅
  10. Nie oczarowa艂a mnie ta zawarto艣膰.

    OdpowiedzUsu艅
  11. Bywa艂o lepiej z t膮 zawarto艣ci膮 ;)

    OdpowiedzUsu艅

Wszystkie wasze komentarze czytam cho膰 nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzie膰.

Dzi臋kuje 偶e do mnie zagl膮dacie;)

Zapraszam ch臋tnych do wsp贸lnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)