poniedziałek, 25 września 2017

Nowe zamówienie z iperfumy


Hej kochani

Ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu i ogólnie energii życiowej więc jest mnie tutaj trochę mniej a postaram się Was odwiedzac.A tak ogólnie szykuje małe rozdanie dla Was, które  już niedługo się pojawi,z okazji mojej rocznicy blogowania 🤗

Na razie post zakupowy czyli małe chwalenie się nowo upolowanymi zdobyczami😁

Jak co parę miesięcy robię większe zamówienie na stronie sklepu Iperfumy by Notino.
Jednym słowem przybyło mi trochę zasobow kosmetycznych 😂


Do koszyczka powędrowała seria kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy Bielenda Neuro Glicol + Vit C z kwasem glikolowym i witamina C .Pokusilam się na żel myjący do twarzy, krem na noc i serum .
Jesień to dobry czas na testy kosmetyków z kwasami


Bielenda przoduje w moich zakupach w tym miesiącu,ma bardzo ciekawe produkty.
Kupiłam płyn również z kwasem glikolowym Bielenda Multi Essence 4 w 1.
Pełni on u mnie rolę toniku do twarzy choć niby ma i inne właściwości ale trzeba mieć dystans do produktów "ileś" w jednym 😊
Bielenda Artisti Professional płynna keratyna do pielęgnacji włosów.Jestem jej ciekawa ale zapewne będę ją używała przed myciem włosów ale to się jeszcze okaże .Eyeliner w żelu Maybelline to produkt do którego lubię wracać, dobry kosmetyk o dobrej trwałości.👍
Korektor pod oczy Delia ma ładny jasno żółty kolorek więc fajnie rozświetla okolice oczu i tuszuje zasinienia.



Więcej kolorowki musiała się znaleźć w moim koszyku, wiec powędrował do niego kolejny tusz L'Oreal Million Lashes  Extra Black i szminka matowa Gosh Velvet Touch 006 , wygląda jak róż na opakowaniu ale na ustach bardziej wpada w czerwień.
Tester Dermacol Cover przyda się w roli korektora, ostatnio ten podkład znowu jest na topie i znow o nim głośno w blogosferze ale dla mnie sprawdza się jedynie jako korektor,na całą twarz jest za ciężki ☺


Nie mogło się również obyć bez czegoś pachnącego,dla siebie wybrałam w ciemno wodę toaletowa Dior Poison , starsza wersja , faktycznie nieźle toksyczny zapach,sama nie wiem jeszcze czy się polubimy ale najwyżej pójdzie w innej łapki 😁
Córce kupiłam wodę toaletowa Playboy mają ładny, słodki zapach.


I na dokładkę Pokusilam się również na woski Yancee Candle , jeden z nich powędruje na rozdanie 😎 Nie ma jak w chłodny , jesienny wieczór odpalić taki wosk, cudny relaks i nastrój.Polecam kochani 😘


A jakie produkty wpadły Wam w oko w tym miesiącu?

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię produkty marki Bielenda, chociaż akurat Twoich nie znam :) Seria z wit. C mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile rzeczy ;D Chyba niczego zTwojego zamówienia jeszcze nie miałam. :D O przypomniałaś mi, że mam woski do wypalenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bielenda to jedna z moich ulubionych marek :D Uwielbiam ich podklad matujacy. Zakupki mega! Pozdrawiam.

    Zapraszam do siebie http://beautypiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zamówienie. Też mam tą esencję Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zamówienie :D Znam tylko tusz Loreal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomniałaś mi, że muszę zrobić zapas wosków na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo tego wszystkiego :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/must-have-na-jesien-i-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Niczego nie miałam, ale też już zaczynam kolejną przygodę z kwasami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy - ten tonik z kwasem glikolowym szczególnie mnie zainteresował. A w kwestii zakupów to ponownie po przerwie kupiłam perfumy Eternity od Calvina Kleina. :) Uwielbiam ten zapach!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)