┼Ťroda, 18 pa┼║dziernika 2017

[Mini recenzje] kosmetyki Kueshi


Hej wszystkim­čśë


Od paru miesi─Öcy subskrybuje pudelka Shinybox i stwierdzam ┼╝e zawarto┼Ť─ç ostatnich pudelek nieco mnie rozczarowa┼éa ­čśĽ Nie jestem zadowolona z ich zawarto┼Ťci i najprawdopodobniej zrezygnuje z subskrybcji ale dzi─Öki tym boxom pozna┼éam bli┼╝ej kosmetyki hiszpa┼äskiej marki Kueshi. Og├│lnie rzecz ujmuj─ůc" nie na tego z┼éego co by na dobre nie wysz┼éo"­čśü.
Stwierdzi┼éam ┼╝e to jedyny plus kupowania boxow gdy┼╝ marka ma w swoim asortymencie du┼╝o ciekawych produkt├│w, bazuj─ůcych na dobrych sk┼éadnikach , nie testowanych na zwierz─Ötach o kt├│rych warto powiedzie─ç par─Ö s┼é├│w.

Jednym z moich ulubiencow by┼é tonik rewitalizujacy Kueshi . ┼Üwietny nawil┼╝aj─ůcy tonik z sokiem z aloesu , ekstraktem  z z nagietka  i i rumianku ┼Ťwietnie nawil┼╝a, od┼Ťwie┼╝a i lagodzi podra┼╝nienia sk├│ry.Tonik ma lekko ┼╝elowa konsystencje, bardzo przyjemna w aplikacji ( jakby smarowa─ç twarz mi─ů┼╝szem aloesu) w sliczny zapach . Pojemno┼Ť─ç 200ml.



Innym ┼Ťwietnym produktem tej marki jest balsam do cia┼éa  i d┼éoni Kueshi Nata


W sk┼éadzie znajdziemy olej ze s┼éodkich migda┼é├│w i sok aloesowy.Balsam ma lekk─ů , emulsyjna konsystencj─Ö i cudowny waniliowo- ┼Ťmietankowy zapach . Balsam szybko si─Ö wch┼éania, dobrze nawil┼╝a sk├│r─Ö pozostawiaj─ůc mi─Ökka i g┼éadka , bez pozostawienia po sobie lepkiego filmu.Duza pojemno┼Ťc i lekka konsystencja sprawia ┼╝e jest to produkt wydajny.

 

┼╗el aloesowy marki Kueshi to kolejny hit marki.Aloes s┼éynie z ┼Ťwietnych wlasciwosci nawil┼╝aj─ůcych , ┼éagodz─ůcych i przeciwzapalnych.W sk┼éadzie produktu aloes znajduje si─Ö na pierwszym miejscu nawet przez woda co ┼Ťwiadczy ┼╝e jest du┼╝o w kosmetyku.Swietnie nadaje si─Ö do piel─Ögnacji twarzy, cia┼éa i w┼éos├│w . Posiada galaretkowata konsystencje, szybko si─Ö wch┼éania ,wyg┼éadza i zmi─Ökcza sk├│r─Ö.Pojemnosc 250ml.


Kolejny ┼Ťwietny produkt to emulsja regeneruj─ůcy Kueshi ┼╝e ┼Ťluzem ┼Ťlimaka  w mini opakowaniu o pojemno┼Ťci 30ml.Wykazuje w┼éa┼Ťciwo┼Ťci przeciwstarzeniowe goj─ůce, regenerujace ,wyg┼éadzajace, ujedrniajace . Zawarty w emulsji aloes i olejek r├│┼╝any dodatkowo piel─Ögnuja i od┼╝ywiaj─ů sk├│r─Ö.Emulsja ma dosy─ç g─Östa ale bardzo lekka,  kremowa konsystencje swietnie nawil┼╝a sk├│r─Ö, wyg┼éadza ,koi podra┼╝nienia, od┼╝ywia, nadaje si─Ö pod makija┼╝ szczeg├│lnie mineralny, posiada filtr 15 SPF.
Dobrze si─Ö wch┼éania,nie pozostawia po sobie lepkiej warstwy tylko nawil┼╝aj─ůca otoczk─Ö.Posiada delikatny , niedra┼╝ni─ůcy zapach.

Wszystkie cztery produkty bardzo przypadly mi do gustu i u┼╝ywam je z przyjemno┼Ťci─ů cho─ç ich regularna cena mo┼╝e nieco odstrasza─ç, stwierdzam ┼╝e s─ů warte swojej ceny i ciesz─Ö si─Ö ┼╝e mog┼éam je przestestowac tym bardziej ┼╝e na razie nie spotka┼éam si─Ö z  t─ů marki w stacjonarnych sklepach. Cz─Östo dziewczyny sprzedaj─ů produkty z pudelek na FB w przyst─Öpnych cenach i wtedy warto jest si─Ö na nie skusi─ç ­čśü

Znacie t─ů marke???

17 komentarzy:

  1. Tonik i ┼╝el bardzo lubi─Ö :) Pozosta┼ée dwa produkty mam, ale czekaj─ů cierpliwie na swoj─ů kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie s┼éysza┼éam o tej marce wcze┼Ťniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. ┼╗el bardzo mnie ciekawi :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/modnie-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nigdy nie słyszałam o tej marce. Ale żel wydaje się być ciekawym produktem ;)
    Zostawiam osb i pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale produkty mnie zaciekawiły. Chętnie poznałabym bliżej wszystkie cztery.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tonik wydaje mi si─Ö bardzo ciekawy- chyba czas na wielki powr├│t do aloesu ;)

    M├│j bolg

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mia┼éam styczno┼Ťci z tymi produktami. Ciesz─Ö si─Ö, ┼╝e jeste┼Ť z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze m├│wi─ůc nigdy nie s┼éysza┼éam o tej marce.

    Zapraszam do mnie na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na razie mam zapas mazideł i nowych nie kupuję;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widz─Ö t─Ö mark─Ö :-D a ┼╝el aloesowy wygl─ůda genialnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie s┼éysza┼éam o tej marce wcze┼Ťniej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nigdy nie kupowa┼éam ┼╝adnych pude┼éek i jako┼Ť jeszcze nigdy nie ┼╝a┼éowa┼éam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo udało Ci się przetestować od nich :) Sama nigdy nie miałam produktów tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam żel aloesowy Kueshi - jest fantastyczny, chętnie poznałabym inne produkty tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam cho─ç nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzie─ç.

Dzi─Ökuje ┼╝e do mnie zagl─ůdacie;)

Zapraszam ch─Ötnych do wsp├│lnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)