środa, 18 października 2017

[Mini recenzje] kosmetyki Kueshi


Hej wszystkim😉


Od paru miesięcy subskrybuje pudelka Shinybox i stwierdzam że zawartość ostatnich pudelek nieco mnie rozczarowała 😕 Nie jestem zadowolona z ich zawartości i najprawdopodobniej zrezygnuje z subskrybcji ale dzięki tym boxom poznałam bliżej kosmetyki hiszpańskiej marki Kueshi. Ogólnie rzecz ujmując" nie na tego złego co by na dobre nie wyszło"😁.
Stwierdziłam że to jedyny plus kupowania boxow gdyż marka ma w swoim asortymencie dużo ciekawych produktów, bazujących na dobrych składnikach , nie testowanych na zwierzętach o których warto powiedzieć parę słów.

Jednym z moich ulubiencow był tonik rewitalizujacy Kueshi . Świetny nawilżający tonik z sokiem z aloesu , ekstraktem  z z nagietka  i i rumianku świetnie nawilża, odświeża i lagodzi podrażnienia skóry.Tonik ma lekko żelowa konsystencje, bardzo przyjemna w aplikacji ( jakby smarować twarz miąższem aloesu) w sliczny zapach . Pojemność 200ml.



Innym świetnym produktem tej marki jest balsam do ciała  i dłoni Kueshi Nata


W składzie znajdziemy olej ze słodkich migdałów i sok aloesowy.Balsam ma lekką , emulsyjna konsystencję i cudowny waniliowo- śmietankowy zapach . Balsam szybko się wchłania, dobrze nawilża skórę pozostawiając miękka i gładka , bez pozostawienia po sobie lepkiego filmu.Duza pojemnośc i lekka konsystencja sprawia że jest to produkt wydajny.

 

Żel aloesowy marki Kueshi to kolejny hit marki.Aloes słynie z świetnych wlasciwosci nawilżających , łagodzących i przeciwzapalnych.W składzie produktu aloes znajduje się na pierwszym miejscu nawet przez woda co świadczy że jest dużo w kosmetyku.Swietnie nadaje się do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów . Posiada galaretkowata konsystencje, szybko się wchłania ,wygładza i zmiękcza skórę.Pojemnosc 250ml.


Kolejny świetny produkt to emulsja regenerujący Kueshi że śluzem ślimaka  w mini opakowaniu o pojemności 30ml.Wykazuje właściwości przeciwstarzeniowe gojące, regenerujace ,wygładzajace, ujedrniajace . Zawarty w emulsji aloes i olejek różany dodatkowo pielęgnuja i odżywiają skórę.Emulsja ma dosyć gęsta ale bardzo lekka,  kremowa konsystencje swietnie nawilża skórę, wygładza ,koi podrażnienia, odżywia, nadaje się pod makijaż szczególnie mineralny, posiada filtr 15 SPF.
Dobrze się wchłania,nie pozostawia po sobie lepkiej warstwy tylko nawilżająca otoczkę.Posiada delikatny , niedrażniący zapach.

Wszystkie cztery produkty bardzo przypadly mi do gustu i używam je z przyjemnością choć ich regularna cena może nieco odstraszać, stwierdzam że są warte swojej ceny i cieszę się że mogłam je przestestowac tym bardziej że na razie nie spotkałam się z  tą marki w stacjonarnych sklepach. Często dziewczyny sprzedają produkty z pudelek na FB w przystępnych cenach i wtedy warto jest się na nie skusić 😁

Znacie tą marke???

17 komentarzy:

  1. Tonik i żel bardzo lubię :) Pozostałe dwa produkty mam, ale czekają cierpliwie na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:29:00

    Nie słyszałam o tej marce wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel bardzo mnie ciekawi :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/modnie-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nigdy nie słyszałam o tej marce. Ale żel wydaje się być ciekawym produktem ;)
    Zostawiam osb i pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale produkty mnie zaciekawiły. Chętnie poznałabym bliżej wszystkie cztery.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tonik wydaje mi się bardzo ciekawy- chyba czas na wielki powrót do aloesu ;)

    Mój bolg

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe te produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam styczności z tymi produktami. Cieszę się, że jesteś z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc nigdy nie słyszałam o tej marce.

    Zapraszam do mnie na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na razie mam zapas mazideł i nowych nie kupuję;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe te produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę tę markę :-D a żel aloesowy wygląda genialnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam o tej marce wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nigdy nie kupowałam żadnych pudełek i jakoś jeszcze nigdy nie żałowałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo udało Ci się przetestować od nich :) Sama nigdy nie miałam produktów tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam żel aloesowy Kueshi - jest fantastyczny, chętnie poznałabym inne produkty tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam tych produktów

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)