piątek, 27 kwietnia 2018

Bielenda Artisti Professional keratyna w płynie


Hej kochani😊

Ostatnio jest mnie tutaj mniej niestety,jak to w życiu bywa dopadły mnie problemy rodzinne na których musze się skupić ale na pewno w wolnej chwili Was odwiedze😘
Dzieki za odwiedziny 🤗

Dzisiaj przedstawiam Wam ciekawy produkt marki Bielenda
Bielenda Artisti Professional płynna keratyna do pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych .



OPIS PRODUKTU:

Keratyna w płynie o niskim pH bogata w odzywcze proteiny ,d- pantenol , witaminę B3 oraz kwas hialuronowy regeneruje, nawilża suche i zniszczone i łamliwe włosy,sprawia że stają się lśniące, gładkie,elastyczne.Ulatwia rozczesywanie i modelowanie, zapobiega rozdwajaniu sie koncowek.Lekka formuła w sprayu nie obciąża włosów.

Odżywka, mgiełka znajduje się w plastikowym opakowaniu z aplikatorem w formie spryskiwacza.Bialo złota szata graficzna prezentuje się ładnie i schludnie .
Mgiełka jest produktem bez spłukiwania ,o ładnym, słodkim zapachu.


SKŁAD:


Sklad produktu jest dosyć proteinowy wiec należy uważać podczas aplikacji aby nie uzyskać odwrotnego efektu i nie przeproteinowac wlosow ,ktore mogą stać sie suche ,lamliwe i "sianowate."

Na początku składu mamy humektanty , odpowiedzialne za ochrone przed nadmierną utrata wody oraz nawilżajace emolienty.
Wysoko w składzie zaraz za woda znajduje sie hydrolizat keratyny czyli białko będące budulcem naszej skóry i włosów, pozyskiwane z owczej wełny. Bogata w aminokwasy keratyna wykazuje właściwości nawilżające , wygładzające, zmiękczające,odbudowujace włókna włosa.
Pantenol jako substancja łagodząca przeciwzapalna, nawilżająca , wzmacniająca i wygładzajaca włosy.
Witamina B3 substancja łagodząca, kojąca,przeciwlojotokowa.
Kwas hialuronowy nawilżający humektant, wiążący wodę, wygładzający skórę i wlosy.
W składzie znajdziemy również  silikon,nawilzajacy związek polisacharydowy, glicerynę, substancje antystatyczne,myjace ,konserwujace i substancje zapachowe.

Mgiełke aplikuje po umyciu na osuszone wlosy omijając nasade włosów.Moje włosy są cienkie i podatne na obciążenie więc najczęściej nie stosuje produktów bez splukiwania dlatego staram się zaaplikować nieduża ilość mgiełki na włosy. Nastepnie suszę wlosy i je układam.
Mgiełka nie obciaza  moich włosow czego najbardziej sie bałam a jedynie ładnie je dociąza dzięki czemu są zdyscyplinowane , wyprostowane,nie pusza sie ani nie elektryzują.Wlosy są miękkie,gladkie  i błyszczące,nie mam problemów z ich rozczesywaniem,widac  ze proteiny im służą ale staram się używać odżywki z glowa,na pewno nie po każdym myciu włosów.
Osoby obawiające się obciążenia włosów mogą stosować odżywkę przed ich myciem.
Bielenda ma cała serie produktow z tej linii a patrząc na efekty po używaniu mgiełki chetnie  można sie zainteresować pozostałymi produktami i zastosowac kompleksową pielęgnację.
Produkty Bielenda znajdziecie na Iperfumy by Notino

Znacie ten produkt? Czy sprawdził się w Waszej pielęgnacji?Czy Wasze włosy pozytywnie reagują na proteiny w kosmetykach?

11 komentarzy:

  1. Moje włosy lubią proteiny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla moich włosów, ale ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio polubiłam się z odżwykami w sprayu

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy nie zawsze reagują dobrze na keratynę i masę protein.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy absolutnie nie lubia keratyny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam wersję czerwoną i przez pierwsze tygodnie lubiłam bardzo, a potem moim włosom się znudziło ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. A moim by sie własnie taka kreatynka przydała :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmmm nie wiedziałam,że jest takie coś, jak keratyna w płynie :D

    https://luxwell99.blogspot.com/2018/04/cudenka-czyli-co-przyszo-mi-ze-sklepu.html

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tego produktu kompletnie :D jednak zapowiada się świetnie :) moje włosy uwielbiają keratynę! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem :). Produktu zupełnie nie znam, ale myślę, że mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Firma Bielenda jak nabardziej mi znana, ale ten produkt w ogole !

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)