środa, 31 października 2018

Eveline Liquid Control Hd płynny podkład.Maly pojedynek z Catrice HD😊😎


Hej kochani;)

Zapewne znacie już się z podkładem o którym chciałabym Wam dzisiaj opowiedzieć,jak nie z własnych testów to ze słyszenia gdyz po pierwszym szale na podkład kryjący który wypuściła na rynek marka Catrice ,wyróżniający się spośród innych podkładów z niższej półki cenowej na rynku pojawił sie jego odpowiednik marki Eveline Liquid Control HD
Od dawna jestem wielką fanką podkładu kryjącego Catrice  HD Liquid  Coverage Foundation. Zastąpił on nawet w mojej kosmetyczce  kultowy podkład Estee Lauder Double Wear który nadal uważam za ideał ale jest za drogi aby używać go na co dzień.
Podkład Eveline ciekawił mnie bardzo od jakiegoś czasu ,chciałam się przekonać czy dorówna podkładowi Catrice wiec korzystając z okazji trafił on do mojego koszyka.




OPIS PRODUKTU:

Innowacyjny podkład nowej generacji, dzięki płynnej, nietłustej i niezwykle lekkiej konsystencji zapewnia maksymalnie naturalny efekt „drugiej skóry”. Doskonale kryje i długotrwale matuje do 24 h, bez efektu maski. Idealnie wyrównuje koloryt, zapewniając rezultat udoskonalonej cery- „baby face effect”. Aplikowana pipetką satynową formuła pozwala precyzyjnie kontrolować stopień krycia.
Testowany dermatologicznie.


Podkład Eveline zamknięty jest w solidnej,szklanej buteleczce z pipeta do aplikacji, podobnie jak podkład Catrice.



Podkład  Eveline ma dosyć płynną konsystencję ,rzadszą od podkładu Catrice HD. Wybrałam odcień 015 Light Vanilla czyli jasny ,beżyk, choć lekko wpada na początku w różowe tony to na mojej skórze daje cieplejszy efekt.Jest delikatnie ciemniejszy od Catrice 010 Light Beige choć oba kolorki są do siebie podobne po roztarciu na skórze.Należy brać pod uwagę przy doborze koloru, że odcień Light Vanilla z Eveline nie jest najjaśniejszym odcieniem z tej gamy kolorystycznej.
Odcień podkładu Catrice jest lekko jaśniejszy i mniej oksyduje niż podkład Eveline choć oba podkłady ładnie stapiają się z kolorem mojej skóry i nie zmieniają odcienia po aplikacji na skórę twarzy.Zapach podkładu jest delikatny ,nie drażniący.Pojemność podkładu Eveline dosyć niestandardowa 32 ml.


Podkład Eveline aplikuje na twarz za pomocą wilgotnej gąbeczki,ładnie wówczas układa się na skórze, ładnie się z nią stapia.Nie zasycha za szybko wiec mamy trochę czasu na ewentualne poprawki ,dołożenie warstwy.Podkład ładnie wyrównuje drobne niedoskonałości skóry,nie wchodzi w pory, nie podkreśla zmarszczek ,jedynie może lekko podkreślić głębsze zmarszczki ale to rzecz normalna,zależy ile podkładu wyląduje na naszej buzi.Podkład daje matowe wykończenie na skórze choć nie jest to mocny mat ,raczej delikatny i naturalny.Ładnie utrzymuje się na skórze, na mojej tłustej skórze cały dzień z małymi poprawkami ,nie spływa ze skóry ,nie ściera się ,nie zauważyłam aby znacząco pogarszał stan mojej cery.Na pewno podkład Eveline ma lżejszą formułę od podkładu Catrice wiec może się spodobać osobom które boją się obciążenia skóry.

Jedyny mój zarzut w stosunku do podkładu Eveline jest taki że słabo kryje ,w tej kwestii rządzi podkład Catrce HD.Oczywiście można dołożyć jedną warstwe podkładu i uzyskać lepszy efekt ale wówczas podkład staje się bardziej widoczny na skórze a przy podkładzie Catrice do ładnego krycia wystarczy jedna,delikatna warstwa .
Posiadaczkom cery normalnej,suchej lub tłustej, mieszanej  z małymi niedoskonałościami może on w zupełności wystarczyć jeśli lubimy mocniejszy efekt krycia czyli podkład do zadań specjalnych to z czystym sumieniem ponownie polacam podkład Catrce HD.
Oba podkłady są stosunkowo tanie i zapłacimy za nie ok 30 zł.
Dostępne na stronie Iperfumy ny Notino


Kto zna?Kto używa? Lubicie ?

10 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z nich, chociaż ciekawią mnie oba. U mnie chyba lepiej sprawdziłby się Catrice, bo wolę mocniejsze krycie. Lubię też podkłady z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam, wiele razy o nich czytałam, ale ja nie korzystam z podkładów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ich, jakoś tak chciałam się skusić, ale nie miałam jeszcze okazji ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład od Catrice znam lubiłam go za super krycie i trwałość jednak po dłuższym czasie zaczynał powodować wysyp na mojej buźce.. Eveline nie znam ale jak słabe krycie to tak średnio mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie uzywam takich kosmetyków więc to nie dla mnie :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja unikam drogeryjnych podkładów, stawiam na minerały :) obserwuję kochana, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)