czwartek, 25 stycznia 2018

Shinybox styczeń


Hej kochani🤗

Koniec stycznia przyniósł nowe pudelko Shinybox Winter


Jakie produkty się w nim skryły 😋
Już Wam mówię 😎

-417 Regenerujaca maska błotna do włosów suchych , farbowanych, zniszczonych.
Produkt bardzo ciekawy o który z przyjemnością przetestuje


Naobay odbudowujący krem pod oczy.
Dobry krem pod oczy zawsze jest miło widziany tym bardziej gdy przekroczyło się magiczną cyferkę 30.😁


Miyo błyszczyk do ust.Mi trafiła się niebieska wersja choć na ustach daje bezbarwne wykończenia.Produkt raczej już nie dla mnie ale chętnie oddam go swojej nastoletniej córce 😎


Daisy Fan kule do kąpieli to produkt który również przypadl mi do gustu, lubię wszelkiego rodzaju umilacze kąpielowe więc chętnie z nich skorzystam👍


Maroko Sklep pumeks Hammam  to fajny pielęgnacyjny gadżet więc czemu z niego nie skorzystać, jestem go ciekawa


So Chic! Lakier do paznokci Gel Effect w ładnym, czerwonym odcieniu.Uzywam hybryd ale może zostawię do stóp albo powędruje do kogoś innego.


Efektima Pharma Care chusteczki do higieny intymnej w saszetce. Zawsze bawi mnie doliczenie tego typu saszetek do produktów pełnowymiarowych, dosyć to naciągane ale cóż, zużyć się zużyje.


Suplement diety F VitC1000 zawiera witaminę C, ciekawy produkt tylko szkoda że jedna saszetka .
Do tego jak zwykłe kupony zniżkowe z których nie korzystam więc nie biorę ich pod uwagę.

Ogólnie pudełko wypada dobrze choć szału ani wielkiego zaskoczenia i zachwytu nie ma.Bardziej bogata dla mnie była wersja grudniowa ale nie ma co narzekać nie jest źle 😁

A jak Wam się podoba styczniowy box???
Jeśli ktoś miałby ochotę na zamawianie pudełka podaje swój link polecający👉 Klik👈 🤗

37 komentarzy:

  1. W miarę fajna zawartość najbardziej podoba mi się kremik pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na swój shinybox wciąż czekam, ale chyba już jestem rozczarowana... Maski zapewne nie dostanę, a zależałoby mi na niej najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. krem pod oczy jest bardzo fajny, ogolnie zawartość calkiem spoko

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość taka sobie. Ani na plus, ani na minus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda szału nie ma ale niektóre produkty zużyję z chęcią 🤗

      Usuń
  5. Zawartość całkiem fajna. Podobają mi się te kule do kąpieli i bardzo ciekawa tego kremu pod oczy bo u mnie magiczne 30 tez niedawno przekroczone ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daisy Fan kule do kąpieli wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze produkty fajne, ale od błyszczyka wszystko średnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. w moim pudełku zabrakło lakieru do paznokci...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Fajna zawartość, życzę miłego testowania kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej ciekawi mnie ten krem pod oczy i maska do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego pudełka to chętnie bym wypróbowała krem pod oczy, reszta raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałąm kiedyś lakier z tej firmy, był całkiem fajny ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne do kogoś trafi szkoda że to nie hybryda

      Usuń
  13. Mamy ten zestaw, no prawie, bo błyszczyk mam inny - sam brokat :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyk to taki produkt dla nastolatek bardziej albo dzieci

      Usuń
  14. Też mam to pudełko - skład prawie ten sam. Kule do kąpieli bardzo fajne. chętnie je wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa zawartość :) Chętnie zobaczyłabym jak sprawdzi się u mnie krem pod oczy :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kule do kąpieli chętnie bym zużyła, ale ogólnie zawartość mnie nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam już ten zestaw i jestem bardzo zadowolona , mnie trafił się śliwkowy kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
  18. ja bardzo lubie te kulki do kapieli :D
    Co powiesz na wspólna obserwację ? zacznij i daj znać jeśli tak

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety jestem na NIE, te pudęłka sa naprawde średnie :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nidy nie wpadłam w szał kupowania boksów kosmetycznych, ale przyznaję, że lubię o nich czytać ;D Zainteresowała mnie błotna maska oraz pumeks, może dlatego że skojarzyły mi się bardzo egzotycznie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też zamówiłam sobie te pudełeczko, ale zawartość nie przypadła mi do gustu.
    Najbardziej jestem zadowolona z grudniowej edycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te kule do kąpieli wyglądają na prawdę zachęcająco, zawsze byłam ciekawa jak takie działają

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem zadowolona z zawartości w 100%, bowiem zużyję wszystko, a i produkty są dobrych marek, solidnie zapakowane, świeże i nieprzeterminowane, jak nieraz to bywa :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)