wtorek, 30 stycznia 2018

Szarość i róż na pazurkach -lakiery Semilac


Hej kochani

Moja miłość do hybrydowych pazurków zaczęła się jakieś 3 lata temu gdy po rzuceniu pracy koleżanka zaciągnęła mnie do kosmetyczki dla poprawy humoru i również wyglądu paznokci, które były w okropnym stanie.I zrobilam sobie pazurki potem następny i tak zleciało do dzisiaj choć od jakiegoś czasu w związku z nauką zawodu kosmetyczki ćwiczę na sobie budowania paznokci żelem i aplikacji hybrydy.
Nie wychodza mi one jeszcze idealnie ale małymi kroczkami zmierzam do nabrania wprawy choć ta dziedzina kosmetyki rozwija się w zastraszającym tempie że ciężko nadążyć za nowościami.



Szał na manicure hybrydowy wcale nie słabnie ciągle producenci prześcigają się w wymyślaniu nowych receptur na lakiery hybrydowe czy żele jak połączenie akrylu z żelem co obecnie jest na topie. Ewoluują techniki manicure ,moda również ma duży wpływ na rozwój trendów, powstają różne gadżety ułatwiające aplikacje, ozdabianie paznokci.Na rynku jest wiele firm produkujących lakier hybrydowe , jedna z nich jest   Semilac,polska marka posiadająca w asortymencie kosmetyki i akcesoria do stylizacji paznokci.


Lakier tej marki jednymi z pierwszych po które sięgnęłam gdy sama rozpoczęłam przygodę z hybrydami.Marka posiada w ofercie cała game lakierow w przeróżnych kolorach i rodzajach i klasyczne kolory i brokatowe i termiczne i z efektem kociego oka czy matowym wykończeniu, jest w czym wybierać u każdy znajdzie dla siebie coś idealnego.Choc ostatnio pojawiły się informacje że hybrydy i niektórych osób  wywołują uczulenie to ciężko jest mi się do tego odnieść na chwilę obecną gdyż nie miałam jeszcze z nimi żadnych ubocznych efektów .
Aktualnie posiadam 3 kolorki lakierów Semilaca , srebrny 144 Diamond Ring i różowy 008 Intensywne pink mam od jakiegoś czasu a nowym nabytkiem jest odcień Lady Grey w ślicznym szarym kolorku który wrzuciłam do koszyka podczas składania zamówienia na Iperfumy by Notino.


W ostatnim czasie strasznie podoba mi się połączenie różu z szarością ogólnie szary kolorek stał się jednym z moich ulubiencow i to nie tylko w kolorach lakierow ale ogólnie w ubraniach.Gusta człowiela zmieniają się całe życie 😁

Obecnie na moich pazurkach goszczą róż i szarość wzmocniona i błyszcząca na jednym palcu za sprawą srebrnego pyłku.
Lakiery Semilaca mają dobrą nie za rzadka konsystencje, porządne krycie już przy drugiej warstwie, bardzo dobra wytrzymałość o oczywiście wybór kolorów przez co lubię po nie sięgać.Cenowo trzeba za nie zapłacić koło 30zl  co nie jest aż tak wygórowana cena.
W zasobach posiadam również primer bez kwasowy Semilaca ,hybryda o wiele lepiej się trzyma na paznokciach,bazę pod lakier hybrydowy i hard , który dobrze utwardza paznokcie choć obecnie aplikuje żel pod hybrydy. Jestem z tych produktów bardzo zadowolona.
Oczywiście sięgam po produkty i innych marek , lubię różnorodność w tej kwestii 😁

Używacie produktów Semilaca? Jakich macie ulubieńców?

28 komentarzy:

  1. Róż i szarości pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie kolorów piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny manicure, lubię róż na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Super hot pink :D ostatnio wlasnie taki zamowilam hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt, ja też lubię to połączenie :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2018/01/new-things-from-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten szary lakier bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie bardzo udane. Uwielbiam szarość na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale prześliczne, sama też się tym interesuję i bardzo ładne Ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  11. Róż i szary bardzo pięknie ze sobą współgrają ;-) Podziwiam za umiejętności, ja nie umiem nawet sobie opiłować paznokci na równo ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe zestawienie kolorów sprawia, że manicure prezentuje się bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam ale mega mi sie podoba efekt

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny dobór kolorów! Na moich paznokciach od zawsze króluje NeoNail ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje pierwsze kroki były w Semilacu :D Zestaw startowy z lampą 6w i myslałam ze zwojuje świat;) Teraz zestaw powiększyłam o sporą ilość lakieró i przede wszystkim lampe 48w :D Ale z tym co firmy wymyślają to masz rację no nie idzie nadążyć ! aquarella, termiczne, efekty.....no szok!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. róż i szarość to idealne połączenie,lubię takie
    ja osobiście chodzę na żele do szwagierki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się prezentują Twoje pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki kochani za miłe słowa 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Lady Gray to kolor dla mnie! Efekt na paznokciach jest mega 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam mieć różne odcienie szarości nie tylko w garderobie ale również na paznokciach ! A róż - szalony !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio dotarł do mnie szary lakier, bo strasznie mi go brakowało. Również uwielbiam takie połączenie kolorów! Szarości i róże są bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne połączenie!

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  23. Mmm piękne odcienie :)!
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. W końcu po miesięcznej przerwie powróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyszło, powiew wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)