piątek, 2 lutego 2018

Faberlic Air Stream balsam tlenowy


Hej kochani🤗

Ciekawi mnie czy miałyście styczność z balsamem tlenowym marki Faberlic?
Ja znalazłem go kiedyś w jednym z pudełek Shinybox i tak sobie leżał w szafce czekając na swoją kolej . Akurat skończył mi się krem na dzień więc stwierdzilam że wypróbuje to oto cudo😎


"Dzięki wysokiemu stężeniu kompleksu tlenu balsam aktywnie poprawia krążenie krwi, odżywia komórki skóry, przyspiesza naturalny proces jej regeneracji. Przy codziennym użytkowaniu pomaga skórze walczyć z niekorzystnymi warunkami klimatycznymi i zregenerować skórę po przebytym stresie. Balsam jest również zalecany jako produkt SOS do pielęgnacji podrażnionej skóry po ukąszeniach owadów, ekspozycji na światło słoneczne, depilacji, agresywnych zabiegach w gabinecie kosmetycznym, peelingach chemicznych, mezoterapii.
Innowacyjna technologia Air Stream łączy w sobie unikalną formułę związku tlenowego Novaftem-O2 (odżywienie komórek tlenem) oraz opatentowane przez laboratorium Faberlic mikrokapsułki Tumerin (przeciwutleniacz, ochrona komórek). Do wszystkich rodzajów skóry."


Kremik znajduje się w niebieskiej tubce o pojemności 50ml . Konsystencja balsamu jest żelowa i niebieskiej barwie i delikatnym, świeżym zapachu.


SKŁAD:


Osobiście używałam go jako zwykły krem na dzień pod makijaż i nie miałam względem jego dużych oczekiwan tym bardziej że posiadam cerę tłusta , problematyczna.
Muszę stwierdzić że krem mnie zadziwił i nie spodziewałam się że będę z niego aż tak zadowolona. Żelowa konsystencja sprawia że krem gładko i szybko wchłania się w skórę praktycznie do matu.Nie pozostawia po sobie żadnej lepkiej warstwy , dobrze nawilża i faktycznie dotlenia skórę .
Moja buzia już dawno nie wyglądała tak świeżo, wiadomo że oprócz tego kremu stosuje i inne kosmetyki które się przyczyniają do lepszego stanu mojej skóry ale mogę stwierdzić że po aplikacji tego kremu faktycznie zauważylam różnice w wyglądzie skóry.Staje sie ona jakby jasniejsza,podraznienia sa zlagodzone a kolory skory bardziej wyrównany.Do tego świetnie sprawdza się jako baza pod makijaż , dobrze łączy się z podkładem,pozostawia skore gladka i  miękka. Balsam jest produktem bardzo wydajnym, używam go już dłuższy czas na spółkę z córką która również ma cerę tłusta.

Jestem mile zaskoczona jego działaniem czego się nie spodziewałam po przeczytaniu składu który nie powala naturalnoscia choc znajdziemy w nim również ciekawe  składniki  Na pierwszych miejscach składu po wodzie znajduje się substancja będąca nośnikiem tlenu, dotleniają skórę tutaj plus ,dalej silikony, tworzące film na skorze, działanie okluzyjne,zapewne dzięki nim  krem tak dobrze się rozprowadza po skórze.Dalej nawilżająca gliceryna, humektant, arginina o działaniu kojącym, lagodzacym skórę, nośnik substancji aktywnych, lecytyna o właściwościach odżywczych, zmiękczających, również ułatwia wchłanianie substancji aktywnych.Kompleks pozyskiwany z cukru o działaniu nawilżajacym, przeciwzmarszczkowym, przeciwlojotokowym, wygładzającym skórę. Uwodorniony olej rycynowy , odtłuszczający, oczyszczający skórę.Pantenol nawilżający, łagodzący podrażnienia.Ekstrakt, składnik kurkumy ,turmerony o działaniu przeciwzapalnym, antyoksydacyjnym.
W składzie znajduja się również parabeny , składniki kompozycji zapachowych i jeden silniejszy konserwant czyli składniki wykazujące działanie alergenne.

Pomimo nie najlepszego składu ktory nie przypadnie do gustu osobom stosującym naturalne  kosmetyki jestem bardzo zadowolona z tego balsamu i chętnie znowu po niego sięgne i polecam posiadaczom cery tlustej 😊Cena balsamu jest różna , najlepiej szukać go taniej na grupach sprzedażowych .

Znacie ???

28 komentarzy:

  1. JEśli nie pozostawia po sobie żadnej lepkiej warstwy to chętnie go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko trzeba pamiętać o umiarze, wystarczy nieduża ilość 😂

      Usuń
  2. miałam ten kosmetyków jednak ostatecznie powędrował do mojej mamy bo ja mam za dużo kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy wczesniej o nim nie slyszalam ale chetnie przyjze sie u bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam cerę tłustą i koniecznie muszę go wypróbować,ostatnio stałam się kremo-maniakiem,haha :))
    Zapraszam do siebie -> KLIK♥️

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie brudzi i nie zostawia lepkich warstw?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wystarczy zaaplikowany nieduża ilość i chwilę zaczekać,i mnie ładnie się wchłania bez pozostawienia warstwy 😊

      Usuń
  6. Firme widze pierwszy raz, ale bardzo mnie zaciekawil :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam i nie spodziewałam się, że wypadnie tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdę mówiąc, to czuję się zachęcona do wypróbowania tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz go widzę, ale fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do Twojej cery idealny, ale ja mam skórę suchą i wrażliwą, więc nie wiem, czy dla mnie byłby odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go kiedyś, ale z tego co pamiętam u mnie tak średnio się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś używałam kilku produktów firmy Faberlic i byłam zaskoczona ich jakością i działaniem. Niestety nie mam styczności z konsultantami tej firmy więc testowanie się skończyło. Patrząc na to jak wizualnie wygląda ten krem chyba by mi się spodobał ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do kontaktu.

      Usuń
    2. Serdecznie zapraszam do odwiedzenia mojej grupy,oraz na zakupy ☺️
      https://www.facebook.com/groups/FABERLIC.Joanna.Pierzchala/?ref=share

      Usuń
  13. Miałam go, ale dla mnie taki średni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli działanie jest satysfakcjonujące, nie patrzę aż tak krytycznie na skład produktu. Nie znam tej marki, ale zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę go na oczy

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o takim cudzie, chętne go wypróbuję mam nadzieję że też się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze słyszę , ale dobrze ,ze jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Można go stosować w czasie ciąży?

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawiera PEg czy to nie pobudzi uczulenia na składniki pomocnicze szczepionki na Covid

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)