czwartek, 22 marca 2018

Hibiskusowy tonik Sylveco


Hej kochani

Wiosna zbliża się wielkimi krokami choć zima jeszcze nie odpuszcza i mrozi nocami ale myślę że to już jej ostanie podrygi😉
W ten wiosenno zimowy dzionek zapraszam Was na nowy post , głównym bohaterem będzie tonik hibiskusowy Sylveco


OPIS PRODUKTU:

Hypoalergiczny, delikatny tonik do twarzy, z ekstraktami hibiskusa i aloesu o działaniu ochronnym, rewitalizującym i wzmacniającym, przeznaczony do każdego rodzaju cery. Dzięki dużej zawartości składników nawilżających, skutecznie zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci, zapewniając jej odpowiedni poziom nawodnienia. Tonik o lekkiej żelowej formule odświeża i zmiękcza, łagodzi podrażnienia.


Tonik zamknięty w buteleczce z ciemnego plastiku o pojemności 150ml.Szata graficzna produktów Sylveco jak zwykle jest ładna i przejrzysta, nawiązująca do naturalnych składników.
Konsystencja toniku jest lekko żelowa ,o brunatnej barwie i trochę dziwnym zapachu,ani ładnym ani brzydkim jak na mój gust.


SKŁAD:


Skład toniku jest krótki i naturalny, znajdziemy w nim ekstrakt z hibiskusa zwany "róża chińska"  który jest świetnym antyoksydantem, neutralizuje wolne rodniki,ujedrnia, opóźnia procesy starzenia się skóry. Sprawdza się przy pielęgnacji skóry dojrzałej, podrażnionej, naczynkowej.
Gliceryna o właściwościach nawilżających,xylitol o działaniu nawilżajacym, wzmacniającym funkcje ochronne skóry, pantenol który działa łagodząco i przeciwzapalnie.Aloes bogaty w aminokwasy, witaminy, minerały o właściwościach nawilżających, kojących , łagodzących, przeciwbakteryjnych, przeciwzapalnych, wygladzajacych.
Reszta składy to łagodna substancja oczyszczająca, zaliczane do naturalnych konserwanty, regulator pH w formie kwasu fitowego, zagęstnik.

Tonik dobrze sprawdza się w roli toniku jak i płynu oczyszczającego, ładnie doczyszcza skórę z resztek makijażu, zabrudzeń.Dzieki lekko żelowej konsystencji łagodzi podraznienia skóry, utrzymuje jej dobry poziom nawilżenia.Nie zauważyłam aby pozostawiał na skórze jakikolwiek film, ładnie się wchłania a po jego aplikacji nie mam uczucia" lepkości" na skórze. Tonik przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry.Na mojej tlustej zdaje egzamin i dobrze wspomaga pielęgnuje mojej cery.
Zapach moze nie jest zbyt ładny ale zupełnie mi to nie przeszkadza.
Wydajność jest dobra ,na miesiąc używania 2 razy dziennie w zupełności wystarcza.Cena jak za produkt z dobrym składem nie jest duża,ok 20zl.
Kosmetyki marki Sylveco możecie znaleźć na Iperfumy by Notino

Znacie, kto używal? Lubicie ta markę?

29 komentarzy:

  1. Bardzo lubię, miałam go kilka razy, lubię tę konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też go lubię , wracałam do niego kilkukrotnie. Teraz jest alternatywą dla zielonego toniku z Vianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. od dawna myślę o przetestowaniu tego tonika. lubię sylveco. wczoraj była u mnie piękna wiosna a dziś jest mega zamieć śnieżna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam markę ale jeszcze nic od nich nie miałam chyba głównie ze względu na to że nie mam ich pod ręką dostępnych stacjonarnie a tylko tak w większości robię zakupy kosmetyczne :) zapowiada się całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektórych sklepach można trafić na nie stacjonarnie, warto się rozejrzeć 😁

      Usuń
  5. Nie slyszalam wczesniej o tym produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam go ale nie sprawdził się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam teraz używam akurat lipowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś kolejną osobą, która go chwali. Muszę w końcu go kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam go ale przyznam ze mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego toniku, ponieważ przed wyjazdem niestety nie udało mi się spróbować produktów Sylveco. Miałam nawet na liśćie ich pomadki do ust, no ale cóż. Pewnego dnia zrobię u nich spore zakupy, bo koniecznie muszę przetestować tę markę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele dobrego o nim czytałam i pewnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale wypróbuję w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Firmę Sylveco lubię tak sobie. Jest w porządku ale mnie nie uwiodła. Ten produkt wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tym toniku i z pewnością po niego sięgnę. Ma bardzo ciekawy skład dla mnie- chciałabym wypróbować kosmetyku z hibiskusem

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. jeden z moich ulubionych toników, mam już drugą jego buteleczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny :) ja muszę wreszcie zużyć moją Ziaję :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny ale jakoś nie w moim stylu :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam go w swoich zapasach, zobaczymy jak się spisze u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem totalnym „nieogarem” kosmetycznym i szczerze to pierwszy raz widzę taki tonik :) ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  20. Z marki Sylveco znam tylko pomadkę peelingującą i bardzo ją polubiłam. Toników jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Marka jest mi znana tylko z dobrych opinii , miałam kiedyś od nich peeling i spisywał się rewelacynie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam już sporo kosmetyków z tej firmy, pora zaopatrzyć się w tonik

    OdpowiedzUsuń
  23. O tym toniku słyszałam dużo dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam nigdy toniku w żelowej konsystencji. Markę znam jedynie z blogów, ale czytałam wiele dobrych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  25. To aż dziwne, ale nigdy nie miałam nic tej marki ;-) Niedawno dostałam kilka próbek, więc chętnie sama przekonam się jak moja skóra zareaguje na te naturalne składy. Ostatnio bardzo polubiłam się z tonikami w spray'u, szkoda że ten nie ma takiej wersji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba dla samego zapachu bym go kupiła, po prostu kocham hibiskus

    OdpowiedzUsuń
  27. Planuję do niego wrócić, na tle innych toników wypada bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)