wtorek, 13 marca 2018

Lancome Vie Est Belle 💕


Witajcie kochani 🤗

Życie jest piękne ....
Mocne słowa które mają zupełnie inny wydźwięk w porównaniu do zapachu.
Wech to przecież jeden ze zmysłów , który daje nam różne wrażenia i te pozytywne i negatywne , tak jak to bywa w życiu 😉

A jakie są moje odczucia w związki z zapachowa propozycja marki Lancome?

Zapraszam na dalszą część postu gdzie w roli  głównej  występuje woda perfumowana LANCOME LA VIE EST BELLE


"La vie est belle` czyli życie jest piękne! To właśnie ta najprostsza filozofia przyświecała twórcom marki Lancome przy tworzeniu najnowszego zapachu damskiego. Spełnienie, samorealizacja, wyzwolenie - `La Vie Est Belle` to symbol współczesnej, szczęśliwej i wolnej kobiety.
Nad kompozycją zapachu Lancôme po raz pierwszy w historii marki pracowało aż troje najwybitniejszych francuskich kreatorów zapachów - Olivier Polge, Dominique Ropion i Anne Flipo, którzy połączyli swoje talenty i przy użyciu zaledwie 63 składników (blisko połowa z nich jest naturalna) opracowali formułę odzwierciedlającą kobietę XXI wieku.
Flakon swój kształt zawdzięcza projektowi z 1949 roku kiedy Lancome stworzyło flakon `Le souriere de cristal` nazwany `Kryształowym uśmiechem`. Szara wstążeczka z organzy, która zdobi szyjkę perfum ma symbolizować kobiecą wolność."


Bardzo kobiecy, prosty,minimalistyczny  flakonik, ozdobiony srebrna , ozdobna kokardka, prezentuje się subtelnie i elegancko.Moja pojemność to 50ml.


Nuty zapachowe:
Nuta głowy: czarna porzeczka i gruszka
Nuta serca: irys, jaśmin, kwiat pomarańczy
Nuta bazy: paczula, fasolka tonka, wanilia, pralina


La Vie Est Belle to dosyć znana i  lubiana propozycja marki Lancome . Zapach to owocowa kwiatowa kompozycja gourmed wypuszczona na rynek w 2012 r.


Perfumy stworzone dla kobiet lubiących słodkie, mocniejsze zapachy jak Flowerbomb z którym to zapachem kojarzy mi się LA VIE EST BELLE. Zapachy nie są może bardzo podobne ale mają to samo pudrowe wykończenia które uwielbiam w perfumach.Slodkosc jest wyważona i daleko jej do kilera jakim jest Alien.
Cala kompozycja jest lekko cukierkowa, wyczuwam pralinke i wanilię a także paczulę co nadaje perfumom kobiecej słodkości i uroku.Czasami między słodyczą wybijają się owocowe nuty która dodają zapachowi świeżości , kropelkę kwasowości i równoważy zapach dzięki czemu nie jest mdły i duszący. Dla mnie te perfumy mają fenomenalna trwałość, utrzymują się na na mojej skórze cały dzień od rana do wieczora a na ubraniach do następnego prania.Dzieki czemu perfumy są dosyć ekonomiczne i wystarczy parę psikniec i już pięknie i długo kusimy zapachem.
Zapach perfum nie ewouluje zbyt mocno, jest dosyć jednostajny ,po ok godzinie od aplikacji ale mi to osobiście nie przeszkadza gdyż zapach po prostu do mnie pasuje.
Jest bardzo kobiecy, słodkawy, ciepły, optymistyczny . Zapach ma w sobie coś romantycznego , nastraja mnie pozytywnie, dodaje pewności siebie.
Pasuje i na dzienne i wieczorne wyjścia choć należy pamiętać aby skromnie się nimi spryskiwać.😊
W krótkim czasie staly się  moim ulubieńcem zapachowym i sprawiają że dookoła robi mi się bardziej różowo i radośnie 💕
Perfumy znajdziecie na stronce Iperfumy by Notino, warto łowić okazję i zniżki na wybrane zapachy 😎


Znacie ?

26 komentarzy:

  1. Kocham ten zapach! Od kilku lat niezmiennie jest moim nr 1. Kompozycja zapachowa idealna dla odważnych ale również romantycznych kobiet. Nie pozostaje obojętny dla otoczenia i choć zapach stał się już trochę pospolity i na ulicy pachnie nim wiele kobiet to i tak dla mnie to ponadczasowe perfumy, które chyba nigdy mi się nie znudzą;)







    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne opakowanie i swietny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten zapach. Często do niego wracam

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś te cudne perfumy dołączą do mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zapach to dla mnie tragedia ;/ na samą myśl mam mdłości ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie Twoj opis zapachu. Chetnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale z opisu myślę, że by mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio sprawdziłam ten zapach,ok, ale mnie nie uwiódł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wrażenie, że by mi się spodobały, aczkolwiek chciałabym powąchać przed zakupem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, najlepiej dorwać gdzieś próbkę 😊

      Usuń
  10. znam, uwielbiam i mam już 2 opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ten zapach <3 Przymierzam się, żeby go sobie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja koleżanka uwielbia ten zapach, ale mnie nie zauroczył.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mysle, że mogłabym polubić ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam owocowo kwiatowe nuty zapachowe, więc perfum z pewnością przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham ten zapach, a obecnie na liście mam nową wersję Eclat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale ogólnie nie jestem żadną znawczynią perfum szczerze :D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. te perfumy sprawiają ze mam ochote uciekac daleko daleko... a z osobami co ich uzywaja "zawieszam" znajomosc az do czasu kiedy oproznia swoje flakony. Dla mnie to najgorszy smrodek ever.

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przy najbliższej okazji sprawdzić ten zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tylko próbkę zapachu, ale nie jest to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie zapach nie pasuje, ale uwielbiam reklamy Lancome <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię tego typu zapachy, więc pewnie byłabym nim zachwycona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nareszcie idealne perfumy dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)