piątek, 9 marca 2018

Naobay Equilibria Gel to Milk


Hej kochani

W listopadowym pudełku Shinybox znalazłam NAOBAY EQUILIBRIA GEL TO MILK  ROWNOWAZACY ZEL DO MYCIA TWARZY CERA TŁUSTA I MIESZANA


OPIS PRODUKTU:

Półprzezroczysty żel oczyszczający, który w kontakcie z wodą przemienia się w delikatny płyn myjący. Zawiera olej ze słodkich migdałów i ekstrakt z owoców Acai, które to składniki aktywnie czyszczą i zmiękczają skórę twarzy i szyi.

SKŁAD:

INCI: Glycerin, Olea Europaea fruit oil*, Caprylic/Capric Triglycerides, Coco-Caprylate/ Caprate, Aqua, Argan spinosa kernel oil*, Sucrose Laurate, Prunus Amygdalus dulcis oil*,Euterpe oleracea*, Tocopherol, Xanthan gum, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum, Limonene, Linalol, Geraniol.

*Składniki pochodzące z upraw ekologicznych

Żel zamknięty w 75 ml tubce , wersja pełnowymiarowa ma 100ml.


Konsystencja gęstsza, trochę żelowa , troche oleista, lekko się ciągnie jak guma, kauczuk, takie mam skojarzenia.Zapach ładny taki olejkowy.


Żel w kontakcie z wodą zmienia się w emulsje,nie pieni się mocno gdyż nie ma w składzie mocnych detergentów.Ogolnie patrząc na skład jest on przyjemny choć na pierwszym miejscu gliceryna która nie każdy toleruje.Poza tym mamy oliwę z oliwek, olej arganowy,olej ze słodkich migdałów, jagody acai które są bomba witaminowa, witaminę E.
Sklad dosyć emolientowy, nawilżający , natłuszczający, regenerujący skórę .Na końcu łagodne konserwanty i substancje zapachowe.
Składniki  pochodzą z upraw ekologicznych.

Żel najczęściej używałam rano gdyż wieczorem z racji posiadania skóry tłustej lubię sięgać po silniejsze produkty oczyszczające. Żel Naobay również dobrze oczyszcza skórę ale jednocześnie ma delikatne działanie,nie wysusza skóry,nie powoduje jej napięcia, dobrze nawilża i odżywia skórę, pozostawiając na niej ochronna otoczkę, która mimo tego że jest delikatnie oleista nie tlusci skóry tym bardziej że po jej umyciu należy przetrzeć twarz tonikiem który eliminuje film ze skóry.Zel pozostawia skórę czysta ale też gładka , miękka i nawilżona Taka pielęgnacja jest wskazana i dla cer tłustych a szczególnie mieszanych gdzie musimy znaleźć balans między oczyszczaniem i nawilżaniem skóry.I myślę że posiadacze skóry mieszanej mogą najlepiej skorzystać z właściwości tego żelu choć i powinien również dobrze sprawdzić się przy innych typach cery .
Żel nie podrażnia mojej skóry ani oczu.
Cena żelu jest dosyć wysoka ok 60zl za 100ml na stronie sklepu Naobay ale widziałam że jest w promocji za 36zl że względu na krótszy termin ważności.
Warto też przejrzeć grupy na Facebooku gdzie dziewczyny sprzedają produkty z pudelek.
Żel ma u mnie mocna 5👍

Kto też używal tego żelu?
Miłego weekendu kochani 🤗

14 komentarzy:

  1. skłąd emolientowy i natłuszczajacy skóre przyda się na trochę chlodniejsze dni. chociaz mam nadzieje ze jednak wiosna do nas zawita wkoncu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mialam wczesniej stycznosci z tym produktem ;) ciekawy wpis

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się skład tego produktu i chętnie go zamówię, aby jeszcze trochę podreperować stan mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O takie działanie przydałoby mi się najbardziej w zeszłym tygodniu jak były te mrozy! Moja skóra dostawała wtedy szału ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny skład, niestety cena byłaby trochę za wysoka gdyby nie ta promocja

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Działanie fajne, a akurat mam cerę mieszaną :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O, to skoro nie wysusza, to może sprawdzi się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. JA nie używałam, bo raczej nie do mojego rodzaju cery.

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam ale u mnie się średnio sprawdził, pomógł tylko w minimalnym stopniu

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)