czwartek, 28 czerwca 2018

Summer Black Friday


Hej kochani :)

Egzaminy mam już za sobą i mogę powoli wrócić do żywych i pojawiać sie tutaj częściej;)
Dzisiaj mały przegląd promocji które w lipcu zawitaja do sklepu Iperfumy by Notino

Kto nie kocha wyprzedaży,chyba  każdy z nas lubi zakupic coś w zniżkowej cenie.
Bardzo popularne sa wyprzedażowe piatki zwane Black Friday.
Oczywiście początki tych promocji cenowych mają swoje korzenie w Stanach Zjednoczonych.
Zakupowe szaleństwo  rozpoczyna się po świecie Dziękczynienia i wiąże się z ogromnymi zniżkami, trwa wówczas  gorączka przedświątecznych zakupów
Trend wyprzedazowy stal się popularny w innych krajach i w końcu zawitał i u nas i na stałe zagościł sczególnie przed Swietami Bożego Narodzenia.Mimo to że nasze polskie wyprzedaże są nieco mniej obfite niz w Stanach warto się rozejrzeć i skorzystac z obniżek.



Chociaż Black Friday zaczyna się w okresie przedświątecznym to sklep internetowy Iperfumy by Notino zrobil wyjątek i  wprowadził letni Black Friday który zacznie się od 9.07 do 15.07.
Na hasło SUMMER20PL będzie można obniżyć wartośc wybranych produktów o 20% wiec jeśli planujecie zakupy w tym okresie warto skorzystać i obnizyć wartosć swojego zakupowego koszyka;)

Co według mojej subiektywnej opinii warto wrzucić do koszyka.;)

Kosmetyki Eveline czyli polska firma mająca w asortymencie kosmetyki kolorowe i pielegnacyjne.
Z kolorówki lubie wracać do eyelinerów jak widoczny na zdjeciu eyeliner Eveline Celebrities choc obecnie mam Eveline Liquid Precision i też jeste zadowolona ,lubie jego sztywniejszy pedzelek.
Puder mineralny Eveline Celebrities w wersji matująco rozswietlającej dobrze sprawdza się przy cerze tłustej ,puderniczka jest solidna i ładna, puder wydajny i atrakcyjny cenowo
Mat na skórze nie jest płatki a rozświetlenie bardzo subtelne bez błysku na skórze.
Eveline Expert C aktywne witaminowe nocne serum to produkt którego jeszcze nie miałam ale ciekawi mnie od dłuższego czasu,lubię sięgać po sera kwasowe lub z witaminą C szczególnie w okresie jesienno zimowym powinnyśmy wzbogacić  o nie naszą codzienną pielęgnacje.


Kolorówka Makeup Revolution ma w swoim asortymencie dobre paletki cieni ,mam cienie Iconic 3 i Marmaids Unicorns  i są dobre jak za taką cenę.Ostatnio wpadła mi w oko paletka Makeup Chocolate Rose Gold  ,prezentuje się kusząco i chętnie bym ja przygarnęła choć staram się nie dokupować na razie paletek cieni bo trochę sztuk zalega mi w szafce;) Makeup Revolutions  Blushing Hearts to róż do policzków zamknięty w kartonowym pudełeczku w kształcie serca,mam go od dawna ,ma dobrą wydajność i trójkolorowy odcień  wiec można je ze sobą mieszać lub używać oddzielnie.
Korektor w płynie Makeup Revolutions Conceal and Define zaciekawił mnie po przeczytaniu sporej ilości pozytywnych opinii o produkcie wiec z chęcią go wypróbuje.



Kosmetyki Bourjois mają świetną kolorówke,lubię wracać do podkładu matującego Bourjois 123 Perfect oraz dobrze sprawdzał się u mnie podkład rozświetlający Bourjois Healthy Mix choc nie używałam go w nowszej wersji.Szminka Bourjois Rouge Edition to jedna z pierwszych matowych szminek jakie kupiłam ,ma ładne kolorki ,kremową konsystencję i  dosyć długo utrzymuje się na ustach .
Mascara do rzęsrzęs Bour Twist Up the Volume również mile wspominam ,ma ciekawą szczoteczkę która zmienia swoją objętość po przekręceniu pokrętła,cieńsza szczoteczka wydłużała rzęsy a grubsza je pogrubiała.Muszę do niej wrócić i sprawdzić czy obecnie też się z nią polubię tak jak kiedyś
.


Przyrzady do makijażu przydają się każdej kobiecie, marka Brushart posiada w ofercie dobre jakościowo pędzle do makijażu i gabeczki ktore szczególnie lubię 😊


A jeśli chodzi o urządzenia do stylizacji włosów do wyboru mamy urządzenia marki Remington.Bardzo podoba mi się różowa suszarka.
Termiczna szczotka to ciekawy  wynalazek  podobnie jak elektryczne wałki dla miłośniczek loków.



A Wy kochani korzystacie z wyprzedaży,zniżej, promocji podczas zakupów ?

7 komentarzy:

  1. Anonimowy15:40:00

    Ja bardzo rzadko korzystam z takich promocji. Szczerze mówiąc jak mam coś kupić to to kupuję poprostu ;-)

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie niestety często kuszą tego typu akcje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszka z MR są genialne, ja również muszę zaopatrzyć się jeszcze w jedno :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele świetnych produktów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Promocja zaczyna się w moje urodziny z tego, co widzę :D może to jakieś zrządzenie losu :)
    https://zakatekpodchabrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na pewno skorzystam z promocji i letnich rabatów :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)