sobota, 30 czerwca 2018

Bielenda Sun krem ochronny 30 SPF


 Hej kochani😊

Lato w pełni więc warto zatroszczyć się o odpowiednią ochronę przeciwsłoneczna
Na rynku mamy masę produktow z filtrem do ochrony skóry twarzy i ciała
O ile konsystencja kremów z filtrem aplikowanych na skórę ciala nie robi mi aż tak dużej różnicy (choc nie lubię kremow zostawiających na skórze bardzo  tłusty  powłokę) to krem z filtrem na skórę twarzy musi być dosyć lekki i nie pozostawiać na skórze tłustej klejacej sie warstwy.Codziennie robię makijaz przed wyjściem do pracy wiec krem bazowy musi spełniać swoją rolę i nie wzmagac błyszczenia mojej skory .
Dlatego staram się wybierać matujące kremy z filtrem .Tym razem podczas zakupów na Iperfumy  by Notino do  koszyka wrzuciłam krem  z filtrem Bielenda Sun Protective Cream do cery tlustej i mieszanej


OPIS PRODUKTU:

BIELENDA SUN CARE OCHRONNA KREM DO TWARZY O WYSOKIEJ OCHRONIE SPF 30, 50 ml
Krem ochronny na twarz wysoka ochrona SPF 30 wzmacnia ochronę przed poparzeniem słonecznym i zapobiega nadmiernemu wysuszeniu skóry. Ma lekką, nietłustą konsystencję i nie zatyka porów. Krem jest doskonałym kremem nawilżającym i chroniącym przed fotostarzeniem.

Krem zamknięty w plastikowej, miękkiej tubce o pojemności 50 ml.Krem dodatkowo zapakowany w kartonik .


Konsystencja kremu gęsta o neutralnym zapachu

SKŁAD:


Krem ochronny  Bielenda  posiada filtr 30 SPF,mi to w zupełności wystarczy tym bardziej że nie opalam nigdy twarzy w związku z blizna na policzku. Codziennie maluje się do pracy czy do wyjścia wiec potrzebuje dobrego podkładowe kremu aby makijaż mógł się utrzymać cały dzień . Używam produktów matujących aby  poskromić tłusta cerę wiec krem z filtrem również powinien mieć nie obciążająca konsystencje .
Krem Bielendy nie rozczarowal mnie choc byl wybierany zupełnie w ciemno.

Krem ma lekką konsystencję ,nie jest tłusty nie pozostawia po sobie tłustej powłoki tylko delikatna nawilżającą warstwę , dobrze matowi skórę. Jest bardzo wydajny mała ilość wystarczy do aplikacji na skórę twarzy . Dobrze się rozprowadza i wchłania nie posiada mocnego zapachu.
Wspomaga utrzymanie odpowiedniego nawilżenia i wysusza moje skóry.
W składzie znajdują sie filtry przeciwsłoneczne, nawilżające emolienty i gliceryna oraz kwas hialuronowy, substancje konsystencjotwórcze oraz sól aluminium odpowiedzialna za matowienie skóry, składnik nieco kontrowersyjny i nie akceptowany przez wiele osób. Osobiście
nie zauważyłam negatywnego skutku stosowania kremu choć wiadomo staram się  czasami dać odpoczac skorze od filtrow.Najważniejsze że krem daje mi ochronę przez promieniami słonecznymi i posiada lekką nie obciązającą skórę konsystencje dzięki czemu mój makijaż się w dobrym stanie do wieczora.
Cena niska ok 15 zł.


A jakich Wy używacie kremów  z filtrem?
Miłego weekendu kochani😘

20 komentarzy:

  1. U mnie filtry 30 i 50, miałam ten krem, w tym roku postawiłam na Kolastynę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeden z Kolastyny curjawe czy tez się sprawdzi

      Usuń
  2. U mnie póki co słoneczko ledwo co wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to szkoda,oby w końcu wyszło zeby można było się poopalać 😎

      Usuń
  3. Może skusze się na kolejny rok, teraz już mam troszkę tych kremów ochronnych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupiłam jeszcze w tym roku żadnego kosmetyku ochronnego do opalania.Właśnie się za czymś rozglądam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że się sprawdza :). Ja na razie używam Alphanova :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kończę krem z Vichy i już kupiłam sobie Bielendę, ale SPF 50 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten krem, ale jeszcze nie używałam :) przypomniałaś mi o nim.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uzywam na razie kremu z filtrem od Iwostin SPF 50 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam go, w tym roku sięgam po Lavera:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam już tego kremu. Muszę przyznać, że spełnił moje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam ziaję i też jestem zadowolona. Dobra recenzja! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)