piątek, 6 lipca 2018

Hybrydy Eveline


Hej kochani🤗

Podczas ostatnich promocji w Rossmanie zakupilam 4 lakiery hybrydowe Eveline zachęcona atrakcyjna cenę i wiecie co...?

Jestem z nich bardzo zadowolona👍🌸

Obawialam się że hybrydki Eveline nie dorównaja bardziej markowym lakierom a tu proszę mile zaskoczenie🌹💮🥀


Do koszyka wpadły 4 kolorki o numerkach 

304 Violetta Lady -  jasny , wrzosowy fiolet 


307 Neo Pink - neonowy roz


297  Ink Blue -  ciemny granat


302 Pink Summer -  perłowy roz z drobinkami, opalizuje w zloty



Lakiery zamknięte w prostych czarnych
buteleczkach o pojemności 5 ml.Na  etykiecie znajdującej się na butelce umieszczony jest  kolor lakieru.


Pędzelek aplikatora jest dobrze wyprofilowany, nieduży choć trochę szerszy i zaokrąglony na końcu dzieki czemu łatwiej jest zaaplikowac lakier bliżej skórek.Chyba najbardziej polubiłam te hybrydki za świetny pędzelek.


Kolory hybryd są dobrze napigmentowane i wystarcza dwie warstwy do dobrego pokrycia pazurka choc wiadomo duzo zalezy od koloru ,niektore moga wymagac 3 warstw .Maja odpowiednią konsystencję nie są za rzadkie ani za gęste.Ladnie pokrywaja płytkę paznokcia ,nie smuza się ,nie marszczą w lampie.
Lakiery szybko się utwardzają ,w lampie UV/ LED 30 s.
Wytrzymałość również na plus spokojnie wytrzymują do kolejnego manicure u mnie do miesiąca czasami i dłużej.
Cena 23 zł w Rossmannie ,  uwazam ,że warto szczególnie w czasie promocji.


Znacie?Jakich hybryd używacie?



8 komentarzy:

  1. Już kilka pozytywnych wpisów na ich temat widziałam. Fajne kolorki i może i ja je spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że jesteś zadowolona z zakupu, wybrałaś ładne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam już chyba z 6 kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tych hybryd ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy kolorek najbardziej wpadł mi w oko :) Za marką sama nie wiem czemu, ale niezbyt przepadam, ale może to błąd :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hybrydy ładne kolorki mają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Może powinnam się przekonać do hybryd, miałam kilka razy ale nie bardzo szybko pojawia mi się odrost:(

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)