środa, 18 lipca 2018

Eveline Aqua Platinum


Hej wszystkim

Ciekawe jak Wam mija lipiec?
U mnie dosyć markotnie, praca i dom i tak w kółko chyba czas na mały urlop bo czuję się zdołowana i nie mam na nic ochoty.
Też tak macie kochani?

Mimo wszystko trzeba wziąć się trochę w garść ,w wolnej chwili stwierdziłam że przedstawię Wam dzisiaj nawilzajaca pomadkę do ust Eveline Aqua Platinum.


OPIS PRODUKTU:

Pomadka ultra-nawilżająca. Nadaje piękny i głęboki kolor. Zawiera filtry UV i witaminy C i E, które odżywiają i regenerują usta. Produkt testowany dermatologicznie.


Pomadka zamknięta w czarnym ,prostym opakowaniu typowym dla szminek.Opakowanie nie jest może luksusowe ale spełnia swoja funkcje.


Mój kolorek to oczywiście róż o numerze 492, ciemniejszy róż z lekkim połyskiem ,bez żadnych drobinek.


Jak sama nazwa mówi jest to pomadka nawilżająca i choć lubie szminki długotrwałe jak np Golden Rose Longstay to potrzebowałam czegos lżejszego nie wysuszającego ust na lato.


I muszą stwierdzić że szminka Eveline spełnia obietnice producenta, odpowiednio nawilża usta,nie obciaza ich ani nie wysusza, nie klei się , dobrze się rozprowadza za sprawa maselkowej konsystencji,posiada delikatny owocowy zapach.

Pigmentacja również jest dobra choć nie jest to produkt mocno kryjący, usta są ładnie pokryte po podwójnej aplikacji.
Połysk na ustach jest subtelny i dodaje makijażowi świeżości.Szminka dosyc dlugo utrzymuje się na ustach, powoli znika podczas jedzenia ale ściera się równomiernie,nie rzuca się to w oczy.
Cena również atrakcyjna ok 11zl w Rossmannie.👍😊
Buziaki kochani❤️💋

18 komentarzy:

  1. JA chyba wolę bardziej chłodne zbrudzone róże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czadowy kolor, ładna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i kobieco wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta pomadka :) mój lipiec też niestety jest taki ponury.... Na szczęście już niedługo jadę na urlop i pewnie będzie lepiej :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na http://modnespodnice.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)