niedziela, 20 stycznia 2019

Marmurkowe pędzle Donegal Qal


Hej wszystkim :)

Jeszcze przed świętami trafiła do mnie paczuszka od Donegal producenta akcesoriów kosmetycznych
W srodku znalazłam parę akcesoriów do przetestowania choc dzisiaj w roli głownej wystepuja pedzelki;)


W moje rączki trafił PĘDZEL DO KONTUROWANIA TWARZY Z SERII QAL z czego bardzo się ucieszyłam;)



OPIS PRODUKTU:

Miękkie, syntetyczne włosie nie podrażniające skóry.
Wyprofilowany kształt pędzla dopasowuje się do kształtu twarzy.
Delikatne, sprężyste włosie pozwala na dokładne wykończenie makijażu.
Odpowiedni dla profesjonalistów i osób rozpoczynających przygodę z wizażem.

Wymiar: 15,5 cm.


Pedzel prezentuje elegancko,rączka jest porzadnie wykonana,w kolorze marmurka , złota skuwka dobrze przylega nie ma zadnych luzów.Włosie syntetyczne jest miękkie, nie drapie ,nie podrażnia skóry, kształt jest dobrze wyprofilowany do konturowania co ułatwia makijaż szczególnie na  kosciach policzkowych.Pędzel swietnie przylega do skóry i delikatnie i sprawnie rozciera bronzer dając piękny efekt na skórze ,jest bardzo poręczny i pomocny w  codziennym makijażu.


Drugi to PEDZEL DO PUDRU I PODKŁADU Z SERII QAL 


OPIS PRODUKTU:

Miękkie syntetyczne włosie nie podrażnia skóry.
Delikatne dla skóry, sprężyste włosie gwarantuje równomierny, precyzyjny efekt wykończenia makijażu.
Wyprofilowany kształt włosia gwarantuje dotarcie do trudno dostępnych miejsc twarzy, np. przy skrzydełkach nosa.
Wymiar: 14 cm.


Pędzel jest nieduży i poręczny,również posiada marmurkową rączkę i porzadnie wykonaną złotą skuwkę,pedzelek jest miękki ,przyjemny w dotyku,włosie jest dosyć zbite ale nie drapie po skórze.Nie używam go ani do podkładu ani do pudru ze wzgędu na jego niewielkie rozmiary ale fajnie sprawdza się do aplikacji  rozswietlacza na skóre twarzy.


Oba pędzelki przyciągają ładnym designem i porządnym wykonaniem,
Pedzla do konturowania używam codziennie gdyż konturowanie to dla mnie podstawa ,robie makijaż rano ran i ma sie on  utrzymać cały dzień więc zalezy mi aby posiadać akcesoria które mi w tym pomogą ,ułatwią mi mój codzienny rytuał ,sprawia że makijaż bedzie precyzyjnie i dosyć sprawnie wykonany.Ogólnie uwielbiam takie "pomagacze makijażowe" ,bardzo się przydaja w makijażu.
Akcesoria marki Donegal mają przystępne ceny za co dodatkowy plusik;)

Jakich pędzli używacie do makijazu?

12 komentarzy:

  1. Śliczne te pędzle :) mam pędzel do różu z innej serii i stale z niego korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładne i widzę, że fajne :). Ja najczęściej korzystam z pędzli Zoevy, choć mam też i pojedyncze chińskie, które lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne sa te pędzelki, od nich ejszcze żadnych nie miałam :D Może to zmienię

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie konturowanie też jest ważne, odchudzam sobie w ten sposób twarz :) fajne pędzle

    OdpowiedzUsuń
  5. Są bardzo ładne :) Ja ostatnio skusiłam się na pędzle z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dwa pędzle donegal i mają ponad 2 lata, a fajnie nadal się nimi maluje, włosie nie wypada

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzelek prezentuje się swietnie <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/01/jak-ubrac-sie-na-spotkanie-biznesowe.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wizualnie ślicznie się prezentują. Ciekawa jestem cyz spodobałoby mi się włosie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka ulubionych pędzli, które używam codziennie
    Piękne te Twoje pędzle

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te pędzle - ja używam chińskich z Alli i bardzo fajnie się u mnie spisują od ponad roku :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)