środa, 26 lutego 2020

Nowe kosmetyki Cien


Hej kochani

Ja znowu zawitałam do Lidla i w moje łapki wpadły mi nowości z serii Cien Food For Skin . 
Z okazji pierwszych urodzin tej linii wegańskich kosmetyków Lidl wprowadził nowa limitowaną serię kosmetyków z aloesem. Nie mogłam się oprzeć aby je nie wypróbować;)
Lubię wracać do tych kosmetyków , na plus przemawia ,ze są to  produkty wegańskie z nie najgorszym składem a nawet pokuszę się o stwierdzenie że dosyć dobrym składem a stosunek jakości do ceny jest bardzo korzystny;)

Skusiłam się na dwa produkty Cien Food for Skin Zel -peeling do mycia twarzy do skóry normalnej mieszanej i tłustej oraz Tonik Nawilżający do każdego rodzaju skóry




Cien Food For Skin Zel -peeling do mycia twarzy z kokosem


OPIS PRODUKTU:

Odkryj z nami łupiny kokosa – źródło naturalnych peelingujących drobinek, które głęboko oczyszczają i złuszczają skórę.
Usuwa zaskórniki, odblokowuje pory i zmniejsza ich widoczność. Wygładza niedoskonałości. Redukuje nadmiar sebum i zapobiega błyszczeniu się skóry. Pozostawia uczucie świeżości.


SKŁAD



Zel zamknięty w miękkiej tubce ,szata graficzna ładna,przyciąga wzrok na półce,opakowanie 150 ml.
Zapach  kwiatowy ładny, konsystencja żelu z zatopionymi kawałkami kokosa.
Produkt przeznaczony do pielęgnacji skóry normalnej oraz tłustej czy mieszanej.
Moja opinia?
Odczucia podczas używania tego produktu są jak najbardziej na plus,choć nie jest to mocny zdzierak,drobinki kokosa delikatnie masują skórę, zazwyczaj wolę mocniejsze peelingi ale ten dzięki dosyć łagodnemu działaniu mogę stosować codziennie .Ładnie usuwa zanieczyszczenia ze skóry,odświeża, wygładza ,po aplikacji czuć że skóra jest oczyszczona ,gładka ,miękka i przygotowana na kolejne kroki pielęgnacji.
W składzie znajdziemy nawilżająca glicerynę,ekstrakt z rozmarynu o działaniu przeciwzapalnym i antybakteryjnym ,drobinki kokosa  oraz puder z łupin orzecha włoskiego o działaniu peeligującym,ścierającym ,pantenol  ,witamina E ,Perlite czyli drobny proszek  wytwarzany ze skały pochodzenia wulkanicznego o działaniu matującym ,ścierającym. Z gorszych składników mamy mocniejsze konserwanty.


Cien Food For Skin Odświeżający Tonik do twarzy nawilżenie z sokiem z aloesu



OPIS PRODUKTU:

Odświeżający tonik do twarzy -odświeża i tonizuję skórę.Skutecznie usuwa zanieczyszczenia i pozostałości makijażu.Nawilża i przywraca skórze miękkość i elastyczność.Likwiduje świecenie się skóry i usuwa nadmiar sebum.Łagodzi podrażnienia.Pozostawia na skórze uczucie świeżości i orzeźwienia.


SKŁAD:



Tonik zamknięty w tradycyjnej butelce,zapach podobnie jak przy żelu kwiatowy przyjemny, w butelce mieści się 200 ml bezbarwnego płynu. Tonik z racji obecności w składzie aloesu ma właściwości nawilżające, daje lekki i przyjemny poślizg na skórze i delikatny efekt spienienia.Skóra po jego aplikacji jest przyjemna w dotyku,dobrze oczyszcza z resztek zabrudzeń ,nawilżona .Tonik nie pozostawia efektu ściągnięcia na skórze, łagodzi podrażnienia. W składzie wspomniany nawilżający aloes a reszta to głownie środki powierzchniowo czynne,emulgatory i na końcu konserwanty.


Jeśli porównać cenę tych produktów które kosztują po ok 7 zł w cenie regularnej do ich właściwości i składu to ja jestem jak najbardziej na tak i na pewno nie raz po nie jeszcze sięgnę ;)

A co Wy myślicie o tych kosmetykach???

5 komentarzy:

  1. Nie wiem co o nich myśleć. Jeszcze ich nie próbowałam.zastamaaiam się

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki z Cien, tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. w składach obu produktów jest mikroplastik niestety! :(

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)