poniedziałek, 29 czerwca 2020

Bielenda Jelly Mask


Hej kochani;)

Juz jakis czas temu do mojego koszyka zakupowego trafił kolejny produkt mojej ulubionej marki
Bielenda Juicy Jelly z Kiwi i Kaktusem łącząca w sobie dwa produkty maske i peeling do twarzy


OPIS PRODUKTU:

2w1 maska+peeling z kiwi i kaktusem Bielenda Juicy Jelly  skutecznie oczyszcza i odtłuszcza skórę, zwęża pory oraz absorbuje nadmiar sebum. Matuje cerę na długo, głęboko nawilża i wyrównuje koloryt skóry. Przeciwdziała powstawaniu zaskórników i wyprysków oraz w skuteczny sposób wygładza i rewitalizuje. Poprawia kondycję skóry, przywracając cerze witalność i blask. Co więcej, łagodzi podrażnienia. Zastosowane w kosmetyku naturalne drobinki peelingujące efektywnie złuszczają martwy naskórek, wygładzają skórę, odblokowują pory i zapewniają delikatny masaż. Wyciąg z owocu kiwi zawiera witaminy i minerały. Znajduje się w nim m.in. witamina C, która działa rozjaśniająco na przebarwienia oraz witamina E, która zapobiega przedwczesnemu starzeniu skóry. Cynk zawarty w owocu tego owocu działa regulacyjnie na wydzielanie sebum, magnez tonizuje skórę, podczas gdy żelazo poprawia koloryt cery. Kiwi optymalnie nawilża, wygładza oraz dodaje blasku i witalności cerze. Kaktus (ekstrakt z opuncji figowej)  z uwagi na zawartość kwasów Omega 6 i 9 oraz różnych form witaminy E, intensywnie nawilża, ujędrnia i uelastycznia skórę. Wykazuje głębokie działanie regenerujące, łagodzi podrażnienia i zmiany trądzikowe. Reguluje również pracę gruczołów łojowych, i chroni ją przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Maseczka sprawia, że cera jest matowa, gładka i pełna blasku. Natomiast pory i niedoskonałości skóry są mniej widoczne.
SKŁAD:



Maseczka zamknięta w zakręcanym słoiczku oraz kartonowym opakowaniu.Szata graficzna produktu przyciąga wzrok i przyjemnie sie na nia patrzy tym bardziej gdy odkręci się opakowanie maski które skrywa w swoim wnętrzu nietypową galaretkowa konsystencję maski koloru zielonego z mini drobinkami peeligującymi. Zapach produktu jest bardzo przyjemny ,świeży, owocowy i soczysty.
W opakowaniu znajdziemy 50 g produktu który według opisu wystarcza na 12 aplikacji.


Produkt Bielendy to kosmetyk ciekawy ,czasami lubie sięgnąć po kosmetyki 2 w 1 ,uwazam takie produkty za ekonomiczne i wygodne szczególnie podczas wyjazdów.Tutaj w pakiecie dostajemy maskę i peeling.
W składzie znajdziemy nawilżającą glicerynę ,octan celulozy czyli naturalna  substancja ścierajaca, łagodzący i przeciwzapalny pantenol , ekstarkt z kiwi o działaniu kojącym,łagodzącym ,nawilżajacym,ekstrakt z opuncji figowej o działaniu antyoksydacyjnym,łagodzącym podarżnienia i stany zapalne, silnie nawilżajacy kwas hialuronowy, drobinki kokosa czyli naturalna substancja ścierajaca. Reszta składników to konsewanty,wypełniacze ,barwniki.
Skład  jest krotki i przyjazny.

A jak działanie???

Również na plus,choć jestem zwolenniczka mocniejszych peelingów to ten używało mi sie przyjemnie.Przyjemny zapach umila aplikacje, drobinki ścierające są na tyle łagodne że nie zrobia krzywdy i uważam ze z powodzeniem mogą go używać właściciele innych typów cery.
Skóra po jego aplikacji jest nawilżona, gładka,miękka i rozswietlona. a także oczyszczona.
W roli maseczki również sprawdza się dobrze choć bez szału jednak wole opcje peelingu;)
Produkt dostępny na stronie sklepu Notino

Kto zna???


10 komentarzy:

  1. Ja stosowałam ją jako maskę mając działanie 2 w 1. Ogólnie szału nie było, wolałam ananasową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę ja w wersji peelingu , moja cera jest trudna w pielęgnacji

      Usuń
  2. Uwielbiam tę wersję, świetnie usuwała mi suche skórki stosowana jako maska ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie nowość na która mam ochotę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wszystkie maski z tej serii i miło je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam, ale myślę, że sprawdzi się u mnie fantastycznie z racji tego, że jest delikatny.
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jedynie żelową miałem z Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)