poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Soraya Just Glow


Hej kochani

Wakacje dobiegają końca ,jak to w życiu coś się kończy coś się zaczyna.
Dzisiaj chciałabym napisać parę słów o produkcie który wspomagał moja codzienna pielęgnacje skóry twarzy w tym słonecznym czasie.
Soraya Just Glow nawilżający hydrożel do cery mieszanej i tłustej z witaminą C



Opis produktu:

Twoja skóra jest trudna w pielęgnacji, ale czujesz, że ona też mówi do Ciebie „I love vitamins”? Doładuj skórę energią każdego dnia. Kremowo-żelowa konsystencja nie zapycha porów, pozostawia uczucie nawilżenia, świeżości i matowienia. Dodatkowo zawarty w składzie niacynamid matuje i zwęża pory. A ten zapach… uzależnisz się od niego! <3Zachwycaj naturalnym blaskiem, dzięki składnikom, które doskonale oczyszczą Twoją skórę i zniwelują niechciane rozszerzone pory ;-)

Skład:
Aqua, Betaine, Propanediol, Ethylhexyl Stearate, Niacinamide, Glycerin, Polyacrylate Crosspolymer-6, Behenyl Alcohol, Sodium Ascorbyl Phosphate, Citrus Grandis Fruit Extract, Sorbitol, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Caprylyl Glycol, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Lecithin, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Parfum, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, Citronellol, Cinnamyl Alcohol, CI 19140.

Żel zamknięty w miękkiej, żółtej  tubce ,na kartoniku znajdziemy informacje o produkcie.Konsystencja lekka , żelowa, zapach cytrusowy bardzo przyjemny i świeży.


Krem stosowałam na dzień pod makijaż.
Świetnie rozprowadza się po skórze pozostawiając ją gładką i miękką a także dobrze nawilżona .
Dzięki lekkiej żelowej formule krem momentalnie wchłania się w skórę, wygładza ja oraz ładnie matuje.Dobrze sprawdza się w roli bazy pod makijaż , delikatnie rozświetla i wyrównuje pory dzięki czemu  podkład sprawnie  rozprowadza się po skórze.
Nie pozostawia po sobie żadnej tłustej warstewki .
W składzie znajdziemy nawilżające betaine , lecytynę , glicerynę , matujący niacynamid  ,przeciwutleniajaca przeciwrodnikowa witaminę C, ekstrakt z miąższu owoców z odmiany grejpfruta o działaniu rozjaśniającym, wygładzającym.
Duzy plus za veganska formule.Zel jest bardzo wydajny już nieduża ilość wystarczy do aplikacji.
Bardzo przyjemny w stosowaniu kremik , polubiliśmy się i zapewne znowu u mnie zawita 😄
Cena bardzo przyjazna , ok 19 zł w sklepie Notino

Znacie? Lubicie produkty Soraya?

9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawi mnie ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że na krem mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo za niacynamid :) Ps. ta reklama co wyskakuje u Ciebie jest starszna bo nawet jak ja zamykam to zaslania bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej serii jeszcze nic nie miałam, ale lubię produkty Soraya. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego kremu, ale to raczej nie rodzaj dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic z tej serii, ale zastanawiam się nad zakupem toniku :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie na kubek herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio zdenkowałam ten żel i bardzo mi podpasował :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)