piątek, 25 września 2020

Bourjois Twist Up the Volume Ultra Black Edition

 Hej kochani

Przybywam dzisiaj z nowym postem ;) Głównym bohaterem będzie TUSZ DO RZES BOURJOIS TWIST UP ULTRA BLACK EDITION czyli trochę odświeżona wersja standardowego twista z podwójną szczoteczką która wydłuża i pogrubia rzęsy. A czym się różnią oba tusze ?
Przede wszystkim kolorem.Wersja Ultra black ma mocniejszy czarny kolor .
Niby niewiele ale czasami potrafi zrobić różnicę.


Wszyscy którzy sięgają po czarne tusze do rzęs chcą aby ich odcień był jak najbardziej mocny i wyrazisty.Kiedyś miałam wersję standardową tego tuszu i byłam zadowolona z efektu jaki dawał na moich dość cienkich i niepozornych rzesach. Ciekawą opcją jest ta podwójna szczotka która dzięki ruchomej główce "magicznie" zmienia nam szczoteczkę z dłuższej i cienkiej na grubszą i krótszą.

A jak sprawdziła się ta maskara?
Zapraszam na post;) Pierwsze co obiecuje nam producent :

"Wydłużający i zwiększający objętość rzęs tusz Bourjois Twist Up the Volume w odcieniu Ultra Black zapewni Twoim rzęsom zdefiniowaną długość oraz niewiarygodną objętość.Unikalna plastikowa szczoteczka Twist ma dwa ustawienia: pierwsze wyraźnie wydłuża i rozdziela rzęsy, drugie radykalnie je pogrubia. Wystarczy jedno pociągnięcie!Długie czy gęste? Już nie musisz wybierać. Maskara Bourjois Twist Up the Volume Ulta Black zapewni Ci jedno i drugie. Dwa makijażowe efekty przy użyciu jednej maskary! Dzięki unikalnej szczoteczce, którą możesz odpowiednio ustawić:
Pozycja 1 - szeroko rozstawione włókna, aby wydłużyć i rozdzielić rzęsy
Pozycja 2 - zamknięte włókna, aby pogrubić i podkreślić rzęsy
2 w 1 - wydłużenie i pogrubienie!
Pogrubiający i wydłużający tusz do rzęs Bourjois Twist Up the Volume - nie musisz wybierać pomiędzy długością a objętością!"

Tusz zamknięty jest w tradycyjnym opakowaniu w kolorze czarno złotym o pojemności 8 ml. 
Czerń jest faktycznie  ładna i głęboka.Konsystencja na początku rzadsza co wpływa na jakość aplikacji,osobiście wolę odłożyć maskarę i dać jej czas aby zgęstniała. Aplikacja tuszu jest wtedy o wiele łatwiejsza

Pierwszym krokiem jest użycie szczoteczki nr 1 czyli tej wydłużającej ,w drugim kroku po przekręceniu główki opakowania pogrubiamy rzęsy szczoteczką nr 2.
 Efekt na moich rzęsach jest na prawdę dobry, tusz ładnie wydłuża moje krótkie rzęsy a w drugim podejściu ładnie je zagęszcza  dzięki czemu są grubsze i bardziej wyraziste.


Wytrzymałość tuszu jest również na plus ,nie zauważyłam aby się obsypywał czy rozmazywał ,dobrze utrzymuje sie na rzesach nawet w gorszych warunkach atmosferycznych . Nie podrażnia oczu,dość dobrze zmywa sie go płynem micelarnym ale trzeba go użyć co najmniej dwa razy.Wydajność jest na plus,dostałam go przed wakacjami wraz z boxem od Notino i służył mi parę miesięcy .
Mascara do której chętnie będę wracała.
Kto zna? Macie swoich ulubieńców marki Bourjois lub innej marki?

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś tylko byki robię :D Pięknie wygląda na rzęsach ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię ten z lusterkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Tego tuszu jeszcze nie próbowałam. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego tuszu, mam swój ulubiony z Maybelline i go nie zdradzam :P Ale może czas na zmiany ;) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio moim ulubieńcem jest tusz Bambi, ale mam ogromną ochotę wypróbować tusz Bourjois, bo widzę, że daje mega efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstyd się przyznać, ale nie stosowałam nic tej marki :D Na tusz niestety też się nie skuszę, bo ponad rok temu odstawiłam makijaż. Oczu nawet wcześniej, bo żaden, ale to żaden tusz nie jest w stanie ich podkręcić i wydłużyć. Na podkręcenie nie pomógł nawet lifting rzęs, więc od tuszy już niczego nie oczekuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny efekt! Nie miałam jeszcze nigdy tuszy do rzęs marki Bourjois i czas to zmienić. Jestem teraz na etapie kupna nowej maskary, więc chętnie się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kilka ich tuszy, ale póki co zdecydowanie lepiej sprawdzają mi się te od Eveline

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam go jeszcze, ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)