piątek, 30 października 2020

Chciejstwa perfumowe -słodka 10

 Hej kochani

Ciekawe czy i Wy jesteście zakreceni na punkcie poznawania nowych perfumeryjnych zapaszków?

Ja na pewno tak😅 Przyznaje sie bez bicia że to love-ciam:)

Większość moich perfum pochodzi ze sklepu NOTINO , zawsze jestem pewna że dostaje oryginał,przesyłka przychodzi do mnie w ciągu 2-3 dni i zawsze  jest dobrze zabezpieczona a to jest dla mnie ważne. Jestem zwolenniczka perfum killerów czyli lubię intensywne ,mocne zapachy które towarzyszą mi cały dzień i ewoluują dzięki czemu nie są płaskie i bez wyrazu. Do moich ulubieńców należą Armani Si , Prada Candy, Balmain Ambre Gris oraz Paco Rabanne Olympea ,Flowerbomb czy La Vie Est Belle .

Choć wciąż jestem nienasycona i czuję ogromną potrzebę poznawania innych marek zapachowych. Często kupuje perfumy zupełnie w ciemno wyszukując opinie o nich i sprawdzam rodzaj nut .Stawiam w większości na kompozycje kwiatowe,orientalne i przede wszystkim słodkie.W wyborze  lubię  też kierować się pudrowością którą uwielbiam w perfumach.Kocham ten pudrowy ogonek, który trzyma się blisko skóry i pobudza zmysły swoją delikatnością ,subtelnością ale tez zdecydowaniem;) Bajka;) Obecnie przymierzam się do zakupu nowych perfum i mam parę na oku i jestem ciekawa czy znacie moje typy i czy je polecanie.) Wasza opinia jest dla mnie ważna i chętnie ją poznam;)

No to zaczynamy;)

YSL BLACK OPIUM czyli orientalna kompozycja z którą już miałam styczność i zapach przypadł mi do gustu ale jestem bardzo ciekawa jego mocy czy jest słodki i długo utrzymuje się na skórze .Patrząc po nutach zapach może być strzałem w dziesiątkę ,wanilia,pieprz ,gruszka,kawa ,bardzo ciekawa kompozycja,do tego flakon przyciąga wzrok jest piękny 😍

Chloe Chloe kwiatowa kompozycja i taką lubię ,w opisie perfum wzmianka o pudrowości czyli coś dla mnie 😎Nuty zapachowe to  piwonia, frezja,róża , konwalia, bursztyn, bardzo ciekawy zestaw nut, może być gorąco i mocno ;)

Lancome La Nuit Tresor orientalno - waniliowy zapaszek gdy patrze na nuty to czuję że to możemy się polubić;)Czarna róża, wanilia, czekolada, kadzidło, mieszanka wybuchowa musi byc słodka,trwała i upojna,stworzona na jesienne i zimowe dni.




Paco Rabanne Lady Million,  zamknięte w zainspirowanym złotem oryginalnym flakoniku Perfumy kojarza się z luksusem i wyrafinowaniem, w składzie nuty kwiatowo - owocowe.Paczula i ambra te składniki uwielbiam, przeplatają się ze słodkim miodem, maliną, neroli , jasminem, gardenia. Kolejna upojna bomba zapachowa która kusi mnie juz dłuższy czas.

Gucci Guilty Intense ,tak tak jestem "winna "mu uwagę, kompozycja kwiatowo orientalna kryje w swoim wnetrzu fiołek ,lilak, pieprz ,mandarynkę, paczuli .Zapach może trafić w moje gusta,jestem ciekawa jego inetensywności.

Dolce Gabbana The One pamiętam ze moja koleżanka go używała i ten zapach chodzi za mną do tej pory, dominują tu białe kwiaty które kojarzą mi się z czymś czystym i kobiecym. Flakonik minimalistyczny ale tutaj ta prostota mi się podoba i zapach może mnie zauroczyć .Nuty zapachowe perfum oparte na kwiatowo orientalnej kompozycji, znajdziemy w nich śliwkę, brzoskwinie, liczi , jaśmin, konwalie, wanilię , bursztyn, piżmo . Fajne połączenie.




Lancome Hypnose czyli orientalna kompozycja w którym rządzą passiflora, jasmin, wanilia , wetiwera ,może być zmysłowo i słodko a przecież o to chodzi;)

Mugler Angel Muse oryginalny flakonik skrywa we wnętrzu orientalny zapaszek, różowy pieprz, grejpfrut ,orzech laskowy, kakao ,paczuli, wetiwera,czuje że będzie słodko i magicznie .

Burberry London for Woman ,kwiatowe perfumy zamknięte w oryginalnym flakoniku  przyozdobionym na wzór angielskiej kratki które są znakiem rozpoznawczym marki Burberry. W środku drzemie esencja skomponowana z wiciokrzewu, róży ,mandarynki, piwoni, jaśminu, gardenii, piżma ,paczuli,drzewa sandałowego , pełen pakiet nut kwiatowych,jestem bardzo ciekawa tego zapachu.

Paco Rabanne Pure XS For Here zamknięte w różowym flakoniku ozdobionym złotym wężem , nuty zapachowe bardzo ciekawe,znajdziemy tam  wanilie,ylang-ylang ,białe piżmo ,ambra ,drzewo sandałowe i prażona kukurydza czyli zapach na pewno interesujący, połączenie słodyczy ze słoną nutą popcornu . Połączenie dość nieoczywiste ale bardzo ciekawi.




I to moja top 10 słodziaków wartych wypróbowania.Co myślici? Jakie macie swoje typy zapachowe?

13 komentarzy:

  1. Ja też lubię poznawać nowe zapachy. W szczególności te słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje :) Sama bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Twojej listy mam Chloe (idealny kwiatowo-pudrowy zapach na wiosnę) oraz Black Opium (jesienna słodycz!) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chloe uwielbiam! Też kupiłam w tym miesiącu w Notino i jestem super szczęśliwa. Zwątpiłam jedynie, kiedy straciłam węch przy chorobie, ale wtedy i zapachu z kocich kuwet nie wyczułam, a mam 4 koty :D Mam Roses de Chloe, natomiast klasyczny lubiłam podkradać córce, kiedy byłam u niej. Ona ma spory zapas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem go bardzo ciekawa.Chorobsko dopadło 😞

      Usuń
  5. Znam niektóre zapachy. Ja najbardziej lubię zapach Salvador Dali Dalimania. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Również często korzystam z oferty notino :) Mnie bardzo się podoba Black Opium z powyżej wymienionych :) Ten zapach Mugler pamietam, że również na długo został w mojej pamięci, kiedy go powąchałam w perfumerii :) Jednak moim ulubieńcem jest Alien <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Chloe uwielbiam, miałam kilka razy i wciąz mi mało.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)