sobota, 13 maja 2017

Body Club Lip Balm balsam do ust - odpowiednik Eosa?


Hej kochani ­čśŐ

Piel─Ögnacyjny balsam do ust to produkt kt├│ry ka┼╝da kobieta powinna mie─ç w swojej kosmetyczce tak na wszelki wypadek, nawet gdy nie ma problem├│w z wygl─ůdem i nawil┼╝eniem swoich warg ­čśë


Na ostanie promocji w Rossmannie chcia┼éam kupi─ç sw├│j ulubiony balsam do ust Eosa ale oczywi┼Ťcie wywialo go w mgnieniu oka. Tak wi─Öc musia┼éam zadowoli─ç si─Ö w pewnym sensie jego odpowiednikiem czyli BALSAMEM DO UST LIP BALM BODY CLUB


OPIS PRODUKTU:

Balsam ochronny do ust o kusz─ůcym smaku truskawki, to obowi─ůzkowy kosmetyk do ka┼╝dej torebki. Przyjemna w aplikacji bogata formu┼éa zawiera m. in.: mas┼éo Shea, skwalan, olej Jojoba, ekstrakt z owoc├│w truskawki i witamin─Ö E.
Balsam chroni przed szkodliwym dzia┼éaniem czynnik├│w zewn─Ötrznych, przynosi ulg─Ö wysuszonym, spierzchni─Ötym ustom i pomaga utrzyma─ç optymalny poziom nawil┼╝enia, dzi─Öki czemu usta odzyskuj─ů obj─Öto┼Ť─ç, mi─Ökko┼Ť─ç i aksamitn─ů g┼éadko┼Ť─ç.

SKŁAD :


Balsam podobnie jak Eos zamkni─Öty jest w plastikowym, czerwonym opakowaniu w formie jajka o pojemno┼Ťci 7gr.
Mój balsam jest o smaku truskawkowym choć czuje tam mieszankę paru owoców.Posiada bardzo mocny truskawkowo -poziomkowo-jogurtowy słodki zapach i delikatny trochę neutralny dla mnie smak.


Konsystencja balsamu jest przyjemna, w kontakcie z wargami sprawnie rozprowadza si─Ö na ustach, otulajac je ochronn─ů warstewka. Balsam nie sklejka ust, nadaje im delikatny po┼éysk, mi─Ökko┼Ť─ç i g┼éadko┼Ť─ç.
Skład balsamu jest o dziwo dobry,krótki i tresciwy, znajdziemy w nim naturalne woski, masło shea, skwalan, olej jojoba, oliwa z oliwek, witaminę E, ekstakt z truskawki.
Balsam faktycznie przyjemnie nawil┼╝a usta,otula je przyjemna warstwa,dosy─ç d┼éugo utrzymuje si─Ö na ustach cho─ç zjada si─Ö dosy─ç szybko je┼Ťli co┼Ť jemy czy pijemy jak to balsam do ust. Wydaje mi si─Ö ┼╝e przez bardziej kremowa konsystencj─Ö jest mniej wydajny od Eosa  ale jest od niego ta┼äszy. W Rossmannie kosztuje ok 13z┼é gdy za Eosa musimy zap┼éaci─ç 25z┼é.
Zapach podkre┼Ťlam jest bardzo mocny co nie ka┼╝demu mo┼╝e przypa┼Ť─ç do gustu, Eos ma subtelniejsze, bardziej naturalne zapachy i przyjemniejsze smaki i za to go lubi─Ö ­čśŐ
Kt├│ry balsam jest lepsze to ju┼╝ kwestia gustu, na pewno jest lepszy od innych pseudo balsamow do ust napakowanych cho─çby parafina ale mog─Ö stwierdzi─ç ┼╝e i┼╝ z ta┼äszym odpowiednikiem Eosa te┼╝ si─Ö polubi┼éam ­čśŐ

Jakie s─ů Wasze ulubione balsamy do ust?
Mi┼éego weekendu ­čśŐ




20 komentarzy:

  1. Z Eosem nie ma porownania :P Patrz─ůc cho─çby na sk┼éad ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo eosik to eosik ale lip balm nie jest z┼éy, fajnie nawil┼╝a cho─ç zapach jest bardzo intensywny i mo┼╝e przyt┼éaczac ­čśÇ

      Usuń
  2. bardzo lubi─Ö eosa, jest naturalny, wiele razy w ci─ůgu dnia nawil┼╝am wargi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eos lubię, jednak obecnie moim ulubieńcem jest balsam orientana.
    Co┼Ť dziwnego dzieje si─Ö z Twoim blogiem, jak chce doda─ç komentarz albo zamkn─ů─ç powiadomienie o plikach cookie przenosi mnie na dziwne strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie wiedziałam, muszę popatrzeć :-o

      Usuń
    2. Dla pewno┼Ťci sprawdzi┼éam na innym komputerze i te┼╝ otwieraj─ů si─Ö okna.

      Usuń
  4. Nie używałam ani jednego ani drugiego :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie u┼╝ywa┼éam tego chocia┼╝ od x czasu bylo to modne :) Nigdy nie mia┼éam problemu z ustami a jak mam malowa─ç to pomadk─ů :) CHocia┼╝ s┼éysza┼éam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jjeszcze nie mialam okazji wyprobowa─ç :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się jeszcze z nim :)

    Zapraszam ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Eos bardzo polubi┼éam ­čśë

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego balsamu, ale EOSa też nie miałam, więc i tak nie mam porównania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie miałam nigdy Eos'a może czas nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam ani jednego ani drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie wszelkiego rodzaju balsamy do ust to punkt obowi─ůzkowy codziennej piel─Ögnacji, ale jeszcze nie znalaz┼éam ulubie┼äca w tej kategorii. Kiedy┼Ť bardzo lubi┼éam Carmex, a teraz szukam czego┼Ť nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze ani jednego ani drugiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze go nie mia┼éam, ale wszystko przede mn─ů :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam cho─ç nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzie─ç.

Dzi─Ökuje ┼╝e do mnie zagl─ůdacie;)

Zapraszam ch─Ötnych do wsp├│lnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)