pi膮tek, 11 sierpnia 2017

"Cukierek "Prady


Hej kochani馃槉

Nie od dzi艣 wiadomo,ze uwielbiam s艂odkie,zdecydowane zapachy perfum .
Cz臋sto kupuj臋 perfumy w ciemno ale te偶 staram si臋 kierowa膰 przy wyborze nutami zapachowymi i opiniami na forach czy blogach.
Przy ka偶dym zam贸wieniu na iperfumy wrzucam do koszyka nowy zapach i tym razem zdecydowalam si臋 na zakup wody perfumowanej PRADA CANDY .



Ten zapach by艂 mi ju偶 znajomy za spraw膮 odlewki kt贸ra zamowilam podczas wsp贸lnej rozbi贸rki perfum i przyznaje,ze gdy pierwszy raz zanurzy艂am nos w swoim nadgarstku spryskanym perfumami CANDY wiedzia艂am ze si臋gn臋 po ca艂y ich flakonik馃挀


Do koszyka pow臋drowa艂a 30ml buteleczka wody perfumowanej ,moze i niedu偶a pojemno艣膰 ale u偶ywana na specjalne okazje mo偶e mi pos艂u偶y膰 d艂u偶ej.
Zapach wylansowany przez mark臋 w 2011 , stworzony przez Daniela Andrier.


Ju偶 samo opakowanie perfum przypadlo mi do gustu za spraw膮 ,mojego ulubionego r贸偶owego kolorku.W r贸偶owym kartoniku miesci si臋 smuk艂y flakonik perfum ozdobiony r贸偶owo -zloto-czarn膮 zatyczka kojarz膮ca mi si臋 z ma艂ym parasolem albo kapeluszem馃槆
W przezroczystej butelce ozdobionej r贸偶owa wstawka ze z艂otym logo Prada skrywa si臋 bursztynowy p艂yn . Ca艂a oprawa perfum mimo swojej dziewcz臋cej s艂odko艣ci nie przytlacza ,jest wywa偶ona i elegancka.


Zapach bazuje tylko na paru nutach zapachowych.
Nuta g艂owy w艂ada s艂odki , kremowy karmel ale nie dusz膮cy i przeslodzony ale z艂agodzony dodatkiem 艣wie偶ego ,lekkiego ale i kusz膮cego troszk臋 sk贸rzanego aromatu.
Nuta serca zdominowana jest przez balsamiczne pi偶mo,dodajace kompozycji zwierz臋cego,zmyslowego  charakteru.
Nuta bazy to 艣wie偶a,apetyczna wanilia nadaj膮ca zapachowi orientalny klimat i ciep艂a,drzewna ,偶ywiczna nutka.
Ca艂o艣膰 kompozycji daje cukierkowy ale podszyty kwa艣na nutka zmyslowy aromat.Prada ma w sobie to co艣,powab i szyk, to nie bazarowa,banalna s艂odycz ale wyrafinowany specjal,ktorym mozna sie przyjemnie delektowa膰 i d艂ugo si臋 nim nie znudzic.Nie przytlacza mnie swoj膮 s艂odycz膮 ,dobrze czuje si臋 w tym zapachu niezale偶nie od ubioru i okazji,nie jest krzykliwy,nie jest md艂y nie jest jednoznaczny jest wyj膮tkowy ,sprawdza si臋 na r贸偶ne sytuacje czy to dzie艅 czy wiecz贸r choc przyznaje,ze najbardziej lubi臋 ich u偶ywa膰 w wyj膮tkowych chwilach.Candy  trzyma si臋 dosy膰 blisko sk贸ry,nie posiada d艂ugiego ogona a jedynie eteryczna balsamiczna pudrowa woalke pokrywaj膮ca szczelnie sk贸r臋.Otula swoj膮 s艂odycz膮, i emanuje ciep艂em,dlugo jest wyczuwalna na mojej sk贸rze , choc najd艂u偶ej na ubraniach i w艂osach.Zapach dosy膰 charakterystyczny i wyj膮tkowy w swojej prostocie,nie rozwija si臋 fenomenalnie na sk贸rze ,ale wyczuwam delikatna zmian臋 w zapachu.
Candy ma w sobie klas臋,minimalizm tych perfum nadaje im ta wyj膮tkowo艣膰 i oddziela od innych cukierkowych,ulepkowych banalnych kompozycji .
Kocham馃挀

19 komentarzy:

  1. Poluje na ten zapach, w ko艅cu musz臋 go kupi膰. :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Uwielbiam ten zapach od pierwszego w膮chni臋cia :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Te偶 lubi臋 takie zapachy :) i jeszcze to opakowanie jest takie s艂odkie :D

    OdpowiedzUsu艅
  4. Mam i bardzo je lubi臋 szczeg贸lnie teraz w okresie letnim <3

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ale przepieknie wyglada :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/jak-to-jest-dostac-wymarzona-prace.html

    OdpowiedzUsu艅
  6. Nie znam zapachu, ale ma pi臋kn膮 butelk臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Jestem ciekawa czy zapach przypad艂by mi do gustu

    OdpowiedzUsu艅
  8. Zupe艂nie nie znam tego zapachu, jestem ciekawa, czy by mi si臋 spodoba艂, bo sama buteleczka przypad艂a mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsu艅
  9. zaciekawi艂as mnie tymi perfumami, chyba musze wybrac sie na 艂owy zapachowe ;)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Och Prada.. uwielbiam ten zapach.. Marzy mi si臋 by kiedy艣 sobie j膮 sprawi膰 :) Pozdrawiam serdecznie i oczywi艣cie zaczynam obserwowa膰 :) Nie wiem czemu dopiero teraz trafi艂am na ten blog, ale lepiej p贸藕no ni偶 wcale :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Musz臋 sprawdzi膰 :) r贸wnie偶 uwielbiam s艂odko艣ci!

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ostatnio zastanawia艂am si臋 nad jego kupnem, ale wygra艂 Armani Si :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Uwielbiam perfumy s艂odkie. Jednak ostatnio moim sercem zaw艂adn臋艂y takie w formie olejku i chyba przy nich pozostan臋 ;)
    Pozdrawiam <3

    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  14. Ciekawi mnie ich zapach, bo wygl膮d maj膮 prze艣liczny :D Obserwuj臋 ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsu艅
  15. Chcia艂abym sprawdzi膰 ten zapach:) Pozdrawiam!
    M贸j blog ♥

    OdpowiedzUsu艅
  16. Bardzo 艂adny ten cukiereczek. Musz臋 kiedy艣 pow膮cha膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  17. mia艂am kiedy艣, tyle, 偶e wersj臋 jasno-r贸偶ow膮. Jest 艣liczny, ale u mnie by艂 艣rednio trwa艂y niestety :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsu艅

Wszystkie wasze komentarze czytam cho膰 nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzie膰.

Dzi臋kuje 偶e do mnie zagl膮dacie;)

Zapraszam ch臋tnych do wsp贸lnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)